Newsletter

Anomaly powiększa kadrę kierowniczą w Berlinie

10.07.2017, 12:06aktualizacja: 10.07.2017, 12:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kadra kierownicza obejmuje dotychczasowych i nowych pracowników najwyższego kalibru z przygotowaniem na rynek lokalny i globalny.

NOWY JORK, 8 lipca 2017 r. /PRNewswire/ - W ślad za niedawnym ogłoszeniem wejścia na rynek niemiecki agencja Anomaly powiększa kadrę kierowniczą w berlińskim biurze (7. biuro agencji Anomaly na świecie i 3. w Europie), mianując Alexa Jordana na stanowisko głównego dyrektora strategicznego.

Otwarcie biura w Berlinie jest wyrazem rosnącego skupienia agencji Anomaly na Europie, co współgra z przeniesieniem z Nowego Jorku do Londynu siedziby głównej globalnej dyrektor operacyjnej i partnera Kariny Wilsher oraz założyciela Johnny'ego Vulkana. Poza międzynarodowym charakterem tych stanowisk obejmującym działalność i przywództwo w całej sieci agencji Anomaly oboje pracują nad wzmocnieniem pozycji firmy w Europie.

Natomiast Alex Jordan dołączy do Franka Hahna (wykonawczego dyrektora artystycznego) i Simona Owena (dyrektora zarządzającego), tworząc zespół odpowiedzialny za poszerzanie i ewolucję oferty nowego modelu agencji Anomaly w Niemczech.

Jordan ma na swoim koncie duże osiągnięcia w Niemczech i na innych rynkach europejskich w agencjach Wieden+Kennedy, Jung von Matt, BBDO i TBWA. Szczególne zainteresowanie innowacjami cyfrowymi wpłynęło na mianowanie Jordana na stanowisko dyrektora do spraw strategii w agencji AKQA Germany. Doświadczenie Jordana obejmuje komercyjne i kreatywne strategie na potrzeby marek takich, jak Nike, Volkswagen, BMW, MINI, AUDI i Sony PlayStation.

Wykonawczy dyrektor artystyczny Frank Hahn pracował ostatnio w agencji 72 & Sunny w Los Angeles po początkach kariery w Niemczech w Jung von Matt i Scholz & Friends. W przeszłości pracował także kilka lat w agencji Wieden+Kennedy w Amsterdamie, a także w Szanghaju i Tokio, gdzie także zajmował stanowisko wykonawczego dyrektora artystycznego. W tym czasie stworzył kampanie na rzecz marek takich, jak Nike, Adidas, Samsung, SONOS i Coors na wszystkich platformach medialnych.

Dyrektor zarządzający Simon Owen przeniósł się do Berlina z Amsterdamu, gdzie zajmował podobne stanowisko w biurze Anomaly po 4 latach pracy w Anomaly w Nowym Jorku. We wcześniejszych miejscach pracy Owen zdobył dużo doświadczenia ze strony klienta i agencji w Londynie. W agencji Fallon Owen pracował głównie nad nagradzanymi i przełomowymi kampaniami dla Sony, a po stronie klienta pracował w Nike jako dyrektor komunikacji marki (reklama, media i platform cyfrowe) w zakresie piłki nożnej, treningu i iD.

„Zbudowaliśmy kwitnący biznes międzynarodowy przez pracę z najlepszymi klientami i pracownikami z całego świata. Biuro w Berlinie przyniesie nam jeszcze więcej możliwości i lepszy dostęp do największych graczy na rynku. Głębokie zrozumienie DNA Anomaly przez Simona, w parze z wyjątkowymi zdolnościami kreatywnymi Franka i z dodatkiem postępowości Alexa powodują, że nie możemy się doczekać rozwijania naszej przyszłości w Niemczech” - skomentowała partner i główna globalna dyrektor operacyjna Karina Wilsher.

O ANOMALY- Agencji roku 2017 według Ad Age

Założoną tylko ponad 10 lat temu agencję Anomaly trudno jest zdefiniować, ale praca zgodnie z jej nowym modelem jest bardzo ciekawa. Rozwijająca się zgodnie z pasją i przedsiębiorczym podejściem agencja obejmuje różnorodny, elastyczny zestaw umiejętności. Biura agencji znajdują się w Los Angeles, Nowym Jorku, Toronto, Londynie, Amsterdamie, Berlinie i Szanghaju. Do klientów agencji należą marki: Anheuser-Busch InBev, Beats, The Campbell Soup Company, Converse, Electrolux, Diageo, Google, Hershey's, Lego, MINI, Nike, Sally Hansen i The Coca-Cola Company. Agencja Anomaly zdobyła uznanie za szeroki zakres pracy i własność intelektualną tak pod względem skuteczności, jak i wykonania. Do nagród przyznanych firmie należą: Agencja roku 2017 Ad Age, Cannes Lions, Effies, najbardziej innowacyjna firma według Fast Company, Jay Chiat, Digiday Awards i Mashies. Agencja Anomaly zdobyła także szereg mniej konwencjonalnych w branży nagród za współposiadane i realizowane pomysły, na przykład nagrodę za najlepszy wynalazek roku 2016 za hmbldt od Time Magazine, nagrodę zabawki roku za Mighty Jaxx oraz dwie nagrody Emmy za serial telewizyjny. www.anomaly.com/

Logo - http://mma.prnewswire.com/media/74128/anomaly_logo.jpg

Źródło: Anomaly

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.07.2017, 12:06
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ