Newsletter

AOL rozszerza platformę ONE by AOL uruchamiając samoobsługową programową platformę zakupu telewizyjnego czasu antenowego

05.04.2016, 11:06aktualizacja: 05.04.2016, 11:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

ONE by AOL: samoobsługowa platforma zakupowa daje reklamodawcom większą przejrzystość i kontrolę nad inwestycjami telewizyjnymi.
<p>Omnicom Media Group pierwszym partnerem agencyjnym w ramach uruchomienia platformy.

Nowy Jork - (Business Wire) - W przededniu imprez prezentujących ramówki amerykańskich stacji telewizyjnych w 2016 r., AOL ogłosił dzisiaj uruchomienie nowej programowej platformy samoobsługowego zakupu reklam, która ułatwia reklamodawcom dostrzeganie wartościowych okazji poszerzenia grupy docelowej oraz pozwala im lepiej planować, realizować i mierzyć inwestycje w reklamy telewizyjne. Moduł samoobsługowy stanowi rozszerzenie modułu ONE by AOL: TV, który ruszył w 2014 r. i stanowi część otwartej i jednolitej platformy programowej ONE by AOL™ uruchomionej w kwietniu 2015 roku.

"Nasi partnerzy zajmujący się kupnem i sprzedażą materiałów w telewizji tradycyjnej otrzymują przełomową szansę, która odmieni sposób w jaki dokonuje się wyceny, kupna i sprzedaży w obrębie mediów telewizyjnych - powiedział Dan Ackerman, starszy wiceprezes działu telewizji tradycyjnej w AOL. - Poprzednio czas antenowy nabywano w dużych ilościach z nastawieniem na szeroką grupę odbiorców, bez koniecznego nakierowania na konkretnych widzów, co osłabiało trafność przekazu. Dziś podnosimy do maksimum skuteczność opatentowanych narzędzi predykcyjnych nakierowanych na dotarcie do konkretnych odbiorców i przekazujemy wyniki ich działania oraz dane analityczne bezpośrednio w ręce naszych klientów. W połączeniu z naszą kompleksową platformą ONE by AOL, możemy zaoferować reklamodawcom bardziej całościowe podejście do kampanii prowadzonych w telewizji, mediach przenośnych i materiałach wideo".

Samoobsługowy programowy moduł zakupu czasu antenowego jest dostępny od dzisiaj, przed tegorocznymi imprezami prezentującymi ramówki amerykańskich stacji telewizyjnych dla nabywców oraz naziemnych i kablowych partnerskich sieci telewizyjnych. Katalog telewizji tradycyjnej dostępny będzie dla samoobsługowego planowania i dokonywania zakupów w III kwartale br. dla nowej ramówki jesiennej.

Samoobsługowy moduł zakupu czasu antenowego AOL wykorzystuje bogate informacje własne reklamodawcy, zewnętrzne informacje dotyczące odbiorców oraz sprawdzony i opatentowany sposób pomiaru widowni telewizyjnej. Dzięki temu możliwe jest opracowywanie planów medialnych w całym katalogu naziemnych i kablowych partnerskich sieci telewizyjnych. Reklamodawcy mogą realizować plan medialny bezpośrednio za pośrednictwem modułu i sprawdzać kluczowe informacje dotyczące oddziaływania kampanii poprzez kompleksowe narzędzie obejmujące inwestycje w ramach telewizji tradycyjnej, urządzeń przenośnych i mediów cyfrowych.

W ramach platformy ONE by AOL, nowy samoobsługowy programowy system zakupu materiałów telewizyjnych stanowi potężne narzędzie pozwalające wykorzystać dane i zdobycze technologii dla osiągania lepszych wyników reklam telewizyjnych i zwrotu z inwestycji. Do zalet systemu należą:

- Przejrzystość i kontrola: Reklamodawcy wykupujący czas antenowy w telewizji tradycyjnej w module samoobsługowym AOL mogą wybierać grupy docelowe, podawać kluczowe wskaźniki efektywności, ustawiać parametry kampanii, a następnie planować, kupować i mierzyć wyniki kampanii przy pełnej przejrzystości katalogu i cennika;

- Automatyzacja: Automatyczna wymiana danych w ramach modułu eliminuje ograniczenia czasowe w planowaniu i zakupie kampanii, co skraca czas wprowadzenia na rynek i zwiększa wydajność przepływu pracy;

- Bogate dane: Samoobsługowe telewizyjne kampanie programowe wykorzystują własne opatentowane narzędzia do przewidywania i zaawansowane zewnętrzne segmenty do określania grup docelowych;

- Katalog premium: Dzięki współpracy z krajowymi sieciami naziemnymi i kablowymi, katalog premium będzie dostępny w samoobsługowym planowaniu i zakupach kampanii spersonalizowanych w III kwartale br. wraz z nową jesienną ramówką;

- Całościowe pomiary: W ramach modułu ONE by AOL: TV kampanie prowadzone przez platformę samoobsługową objęte są systemem kompleksowej sprawozdawczości, która obejmuje analizy związków między emisją reklam w TV i wzrostami liczby odwiedzin za pośrednictwem smartfonów, tabletów i komputerów; reakcję telefoniczną i pełną atrybucję wielokanałową w kampaniach telewizyjnych, komórkowych i wideo za pośrednictwem Convertro.

Omnicom Media Group jest wyłącznym agencyjnym partnerem startowym modułu samoobsługowego ONE by AOL: TV, który rozpocznie testy nowej platformy w imieniu klientów swojej cenionej na całym świecie marki.

"Dla naszych klientów jest to szansa na uświadomienie sobie zalet zaawansowanego docierania do konkretnych grup docelowych w telewizji tradycyjnej - powiedział John Swift, dyrektor generalny działu inwestycji w Ameryce Północnej Omnicom Media Group. - To niezbędny pierwszy krok w naszym dążeniu ku stworzeniu programowych narzędzi docierania do konkretnych grup odbiorców w telewizji na dużą skalę, ostatecznie na poziomie poszczególnych gospodarstw domowych".

Znaczenie tego modelu zakupu czasu antenowego opartego na komunikacji między urządzeniami zostało potwierdzone przez AOL w Australii, gdzie w czerwcu 2015 r. uruchomiono prywatny sklep telewizji spersonalizowanej, co było przełomowym krokiem dla światowej branży medialnej. Obecne wydarzenie stanowi rozszerzenie tej inicjatywy na największy rynek reklamy telewizyjnej świata, co pozwoli amerykańskim reklamodawcom na skorzystanie z zasobu danych i automatyzacji do realizowania inwestycji w czas antenowy z wyprzedzeniem, w trakcie sezonu i w sposób programowy.

AOL

AOL to spółka z branży technologii medialnych, której misją jest tworzenie otwartych rynków, gdzie spotykają się konsumenci i twórcy. AOL korzysta z danych, aby rewolucjonizować tworzenie treści, dystrybucję i czerpanie zysków. Spółka umożliwia kontakt między podmiotami publikującymi treści i reklamodawcami w ramach globalnych platform programowych, wykorzystując katalog Microsoft i oryginalnych dostawców treści, takich jak TechCrunch, The Huffington Post i MAKERS, które docierają do ponad 500 mln globalnych konsumentów miesięcznie. W samej sieci reklam mobilnych, AOL dociera do około 800 mln użytkowników. AOL, który jest przedsiębiorstwem zależnym Verizon, tworzy cyfrową przyszłość.

Wersja źródłowa w portalu businesswire.com:

http://www.businesswire.com/news/home/20160404005873/en/.

Źródło: AOL

KONTAKT:

AOL

Christina MacDonald

tel. 617-301-4181

e-mail: christina.macdonald@teamaol.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.04.2016, 11:06
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ