Newsletter

Arche Dwór Uphagena w Gdańsku zdobywa nagrodę MP Power Award 2022 jako Najlepszy Hotel Biznesowy w Polsce

29.05.2023, 12:26aktualizacja: 29.05.2023, 12:34

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Grupa Arche S.A. (1)
Grupa Arche S.A. (1)
Arche Dwór Uphagena, malowniczo położony obiekt na Dolnym Mieście w Gdańsku, został uhonorowany prestiżową nagrodą MP Power Award 2022 w kategorii „Najlepszy hotel biznesowy w Polsce”. Ta wyjątkowa nagroda, przyznawana została przez kapitułę konkursową złożoną z ekspertów z branży MICE.

„Arche Dwór Uphagena to nie tylko piękny zabytek z XVII wieku, ale również doskonałe miejsce do organizacji konferencji, spotkań biznesowych i wydarzeń. Obiekt przeszedł kompleksową modernizację, zachowując przy tym swoje unikalne cechy historyczne. Klimatyczne wnętrza, wysokiej jakości infrastruktura konferencyjna oraz profesjonalna obsługa sprawiają, że Dwór Uphagena jest preferowanym miejscem przez organizatorów eventów z całej Polski” – mówi Artur Trukawiński, dyrektor hotelu Arche Dwór Uphagena Gdańsk

„Nagroda MP Power Award 2022 jest dowodem uznania dla zaangażowania i wysiłku włożonego przez zespół pracowników naszego obiektu w doskonalenie swoich usług. To również potwierdzenie, że obiekt jest liderem na rynku konferencyjno-biznesowym oferującym wyjątkowe możliwości dla biznesu oraz niezapomniane doświadczenia dla gości konferencyjnych” – mówi Agnieszka Korniluk, dyrektor sprzedaży i marketingu.

Nagroda MP Power Award 2022 dla Arche Dwór Uphagena to ogromne wyróżnienie, które dodaje blasku zarówno hotelowi, jak i gdańskiemu rynkowi MICE. Jest to również potwierdzenie rosnącej pozycji Gdańska jako ważnego ośrodka konferencyjnego w Polsce.

Celem Konkursu Meeting Planner Power Awards jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym, które reprezentują wysokie standardy współpracy z organizatorami wydarzeń oraz wyróżnienie osobistości i ekspertów branży.

Jury, wybierając finalistów i zwycięzców, oceniało m.in. dopasowanie obiektów eventowych do aktualnych potrzeb rynku, poziom obsługi sprzedażowej, zastosowanie rozwiązań uznawanych za standardowe oraz rozwiązania skierowane do branży spotkań. Elementem konkursu, który ma za zadanie pomóc jurorom w podjęciu decyzji o zwycięskim obiekcie, jest audyt przeprowadzony przez firmę Z–Factor (partnera MP Power Awards). W ramach badania przeprowadzana jest m.in. analiza procesu sprzedażowego oraz dostępność obiektu pod kątem oczekiwań organizatorów wydarzeń.

„Obiekt powstał w miejscu o nietypowej przeszłości. Historia sięga 1800r. kiedy to gdańska rodzina Uphagenów postanowiła przenieść się na przedmieścia i wybudować letnią rezydencję na Dolnym Mieście. Ród Uphagenów mieszkał w dworze aż do roku 1852, następnie wdowa po Johanie Uphagenie, Maria Wilhelmina, sprzedała budynek kupcowi J. G. Kuhnowi z przeznaczeniem na szpital. Wraz z rosnącymi potrzebami szpital stopniowo rozbudowywano o kolejne części. Budynek pełnił swoje funkcje szpitalne do 2004 roku” – mówi Ewelina Szutta, z-ca dyrektora sprzedaży i marketingu.

Grupa Arche powstała dzięki rozwojowi firmy deweloperskiej. Od 1991 roku Arche świadczy profesjonalne usługi deweloperskie, a od kilku lat jest właścicielem rozwijającej się prężnie sieci hoteli nazywanej przez właściciela „kolekcją”. „Kolekcja” Arche to obiekty historyczne oraz miejskie. Firma skupia się na rewitalizacji, odbudowie i zabezpieczeniu zabytków.

Do kolekcji Arche należą między innymi: Pałac i Folwark Łochów, Zamek Janów Podlaski, Cukrownia Żnin, Hotel Tobaco w Łodzi, Arche Hotel Częstochowa, Hotel Puławska Residence, Arche Hotel w Siedlcach.

Źródło informacji: Grupa Arche S.A.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 29.05.2023, 12:26
Źródło informacji Grupa Arche S.A.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ