Newsletter

Array powołuje Chrisa Oliviera na stanowisko dyrektora handlowego w Ameryce Północnej

07.07.2022, 08:39aktualizacja: 07.07.2022, 08:43

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Array Marketing
PR Newswire/Array Marketing
Olivier wniesie do Array światowej klasy umiejętności przywódcze w dziedzinie handlu, współpracy z klientem i B2B.

TORONTO, 5 lipca 2022 r. /PRNewswire/ -- Firma Array Marketing (dalej „Array”), lider rynku rozwiązań w zakresie merchandisingu sklepowego, ogłosiła dzisiaj powołanie Chrisa Oliviera na stanowisko dyrektora handlowego w Ameryce Północnej.

Chris jest kompetentnym specjalistą w dziedzinie handlu z doświadczeniem w branży usług detalicznych zdobytym na stanowiskach przywódczych w wielu firmach zajmujących się handlem detalicznym, marketingiem i aktywacją marek. Jest on osobą nastawioną na rezultaty i rozwój oraz posiada dorobek bardzo pomyślnej współpracy z klientami, która przyniosła znakomite wyniki. Chris przez ponad 20 lat pełnił przywódcze role w międzynarodowych firmach zajmujących się marketingiem handlowym, dysponuje więc doskonałą znajomością branży, w której działa Array.

Przed przejściem do Array piastował on stanowisko dyrektora generalnego w SPAR Group – przedsiębiorstwie zajmującym się merchandisingiem w handlu detalicznym, sprzedażą terenową, usługami montażowymi, remontowymi i przekształceniowymi. Podczas pracy w SPAR Chris przyczynił się do jej istotnego wzrostu, kreując większą wartość usług dla klienta.

Wcześniej zasiadał na fotelu prezesa spółek Omnicom i Advantage Solutions. W Omnicom odpowiadał za usługi na rzecz szeregu przedsiębiorstw działających na skalę globalną, w tym spółek blue chip takich jak L'Oreal, Walmart czy Unilever, nadzorując zadania związane z marketingiem terenowym, outsourcingiem sprzedaży, shopper marketingiem oraz marketingiem doświadczeń. Z kolei w Advantage Solutions sprawował pieczę nad jakością realizacji projektów klienckich, jednocześnie kreując usługi o wartości dodanej w zakresie merchandisingu detalicznego, analityki biznesowej czy e-handlu, a także tworząc całą paletę usług marketingowych.

„Bardzo cieszę się, że będę częścią zespołu Array – powiedział Chris. – Array ma odpowiednie warunki do dynamicznego rozwoju, dlatego jestem podekscytowany perspektywą stania na czele wyjątkowego zespołu handlowego Array w Ameryce Północnej. Mamy teraz niezwykłą możliwość dostarczania naszym klientom wartościowych i zróżnicowanych usług i rozwiązań”.

„Z wielką radością witam Chrisa w Array – powiedział Steve Kremser, dyrektor generalny Array. – Chris wnosi do Array rozległe doświadczenie handlowe w dziedzinie B2B poparte dorobkiem doskonałych rezultatów współpracy z klientami, która przyniosła im duże korzyści. Współpracował on z czołowymi międzynarodowymi markami, spełniając ich potrzeby w zakresie merchandisingu i marketingu doświadczeń. Pod jego przywództwem nasz już i tak mocny zespół handlowy dodatkowo przyspieszy rozwój firmy”.

Array

Array to światowy lider w dziedzinie usług, rozwiązań i doświadczeń związanych z merchandisingiem sklepowym na rzecz najbardziej znanych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych i marek. Od przeszło 40 lat klienci Array mogą cieszyć się niezrównaną jakością dostarczanych przez nią kreatywnych rozwiązań, czerpiąc korzyści z jej globalnego zasięgu, wiodącej roli w zrównoważonym rozwoju i wyjątkowej obsługi klienta. Mówiąc krótko, Array tworzy niesamowite wrażenia w handlu detalicznym. Siedziba Array mieści się w Toronto. Firma zatrudnia ponad 1,8 tys. pracowników i posiada oddziały w Kanadzie, Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Chinach, Singapurze, Polsce, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1852407/Array_Marketing_Array_Appoints_Chris_Olivier_as_North_American_C.jpg

Źródło: Array Marketing

KONTAKT:

Michael Kyritsis

tel. (416) 892-2534

e-mail: mkyritsis@arraymarketing.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.07.2022, 08:39
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ