Newsletter

Biznes i finanse

Arthur D. Little publikuje raport o stanie rynku mediów w 2022 r.

22.06.2022, 14:29aktualizacja: 22.06.2022, 14:31

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LONDYN--(BUSINESS WIRE)-- Arthur D. Little (ADL) opublikował swój flagowy raport na temat globalnego rynku mediów na rok 2022. Skupia się on na tym, w jaki sposób firmy z branży medialnej, sportowej i rozrywkowej powinny zareagować na świat post-COVID, zarówno wykorzystując istniejące możliwości, jak i przekształcając swoją działalność, aby pozostać atrakcyjnymi dla konsumentów.

Raport identyfikuje kluczowe tematy, które kształtują tę nową erę mediów, w tym:

· Rozwój możliwości D2C, przy czym reklama Connected TV jest obecnie najszybciej rozwijającą się platformą reklamy wideo;

· Rosnąca niestabilność modelu biznesowego Netflix, który zaczyna odczuwać skutki zmian na rynku;

· Rola i możliwości Web3 w zapewnieniu nowego źródła przychodów dla sektora TV & video.

Celem niniejszego raportu jest dostarczenie informacji rynkowych i wiedzy eksperckiej na temat czterech kluczowych elementów globalnego ekosystemu mediów:

· Kierownictwo branży medialnej - pomoc w identyfikacji możliwości integracji pionowej i poziomej, a także w optymalizacji portfolio i strategii wejścia na rynek;

· Kierownictwo branży telekomunikacyjnej - doradztwo w zakresie rozwoju segmentów działalności niezwiązanych z działalnością podstawową;

· Inwestorzy finansowi - wskazanie najbardziej atrakcyjnych segmentów rynku i celów akwizycji;

· Środowisko akademickie - przedstawienie kompleksowego zestawu danych i ram dla przyszłych badań nad transformacją branży medialnej.

Spostrzeżenia dotyczące aktualnych trendów rynkowych zostały opracowane na podstawie wywiadów z kadrą kierowniczą wyższego szczebla oraz doświadczeń zdobytych podczas realizacji projektów dla globalnych graczy medialnych we wszystkich segmentach. Ilościowa ocena rynku i prognozy dotyczące przyszłości branży obejmują 53 kraje i 10-letni okres od 2015 do 2024 roku.

Shahid Khan, Partner & Global Media Segment Head w ADL, skomentował:

„Od początku 2022 roku rynek mediów wykazuje silne oznaki ożywienia post-COVID. Tradycyjni gracze medialni w dalszym ciągu wykorzystują możliwości technologii cyfrowych, podczas gdy nowi uczestnicy rynku nadal inwestują, a aktywność w zakresie fuzji i przejęć nie wykazuje żadnych oznak osłabienia. Pojawienie się Web 3.0 i NFT stworzyło również nowe możliwości dla właścicieli treści, marek, agregatorów i pośredników, nawet jeśli nie wszystkie innowacje są skazane na sukces”.

Maureen Kerr, Partner and Gabriel Mohr, Principal w ADL, współautor raportu komentuje:

„Nasze badania pokazują wiele ścieżek rozwoju dla globalnego przemysłu medialnego - jedyną nieopłacalną jest trzymanie się starej drogi. Inteligentne i szybkie uruchomienie działalności, inwestycje i przejęcia mogą stanowić różnicę między dobrobytem a brakiem znaczenia, podczas gdy nowe technologie mogą radykalnie zmienić krajobraz medialny”.

Raport ADL State Of The Media 2022 można pobrać tutaj: https://tinyurl.com/2p987nhr.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220614006099/pl/.

Source: Arthur D. Little

KONTAKT:

Więcej informacji można uzyskać od: Cate Bonthuys

Catalyst Comms

tel. +44 7746 546773

e-mail: cate@catalystcomms.co.uk

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.06.2022, 14:29
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ