Newsletter

Assembly otwiera dział medialny w Polsce, zwiększając swój potencjał w regionie

01.10.2024, 09:11aktualizacja: 01.10.2024, 09:18

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ Assembly
PR Newswire/ Assembly
Natalia Plawgo awansowała na stanowisko Managing Partner działu medialnego i będzie odpowiadać za ofertę spółki w regionie.

WARSZAWA, Polska, 30 września 2024 r. /PRNewswire/ -- Assembly, czołowa międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom klientów na różnorodną ofertę medialną, która zapewnia bardziej połączone usługi w ramach modelu omnichannel, wpływając na lepsze rezultaty i wymierny wzrost marek.

Dział mediów poprowadzi Natalia Plawgo, która awansowała na stanowisko Managing Partner. Poprzednio zajmowała pozycję Media Manager w regionie Europy Środkowo-Wschodniej polskiego ośrodka Assembly. We współpracy z CEO Mattem Adamsem Plawgo będzie pracować nad dodatkowym wzmocnieniem potencjału medialnego Assembly w regionie dzięki połączeniu lokalnej wiedzy fachowej, globalnej skali i przełomowych technologii AI.

„To dla mnie zaszczyt, że będę mogła przewodzić naszym działaniom w Polsce i poszerzać ofertę medialną na dynamicznym rynku, jakim jest Europa Środkowo-Wschodnia. Dostrzegamy ogromny potencjał w tym regionie, a nasza wiedza i doświadczenie pozwolą dostarczać nowym klientom wyjątkowe, skuteczne strategie medialne” – powiedziała Natalia Plawgo.

CEO europejskiego oddziału Assembly Matt Adams dodał:

„Polski rynek jest gotowy na przełom, a klienci oczekują szybszych, bardziej efektywnych rozwiązań. Otwierając dział medialny w Polsce, łączymy możliwości najlepszych w swojej klasie usług z dziedziny e-handlu z najszybciej rozwijającym się biznesem medialnym w regionie. Naszym celem jest zapewnienie klientom kompleksowych strategii medialnych i z zakresu e-handlu, które napędzają wzrost”.

W ramach ekspansji Assembly będzie nadal rozwijać dotychczasowe inicjatywy, m.in. włączenie Brand New Galaxy do spółki. Ruch ten wzmocnił bazę pracowników i klientów Assembly, uzupełniając ją o 400 ekspertów z branży e-handlu i czołowe marki globalne, takie jak Lindt, Mashreq i Ceer, obok wcześniej nawiązanej współpracy z Lenovo, Estee Lauder i Fossil Group. Ostatnio zrealizowane kampanie, takie jak odznaczona nagrodę Effie kampania Motoroli i kampania dla Mastercard, za którą spółka zdobyła nagrodę na festiwalu Cannes Lions, potwierdzają zdolność agencji do tworzenia wpływowych strategii ukierunkowanych na wyniki.

Dalsze inwestycje Assembly w Polsce podkreślają długoterminowe plany agencji na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Agencja Assembly, na którą składa się globalna sieć licząca 2300 osób, jest dobrze przygotowana do tego, aby oferować klientom innowacyjność i zwinność typową dla startupu technologicznego przy wsparciu zasobów organizacji dysponującej miliardami euro.

„Mamy najlepszą agencję w branży e-handlu w regionie, a dzięki ekspansji naszej oferty medialnej będziemy w dalszym ciągu wyznaczać standard doskonałości” – powiedział Adams. „Nasi klienci skorzystają na holistycznym podejściu łączącym globalną skalę z lokalną wiedzą specjalistyczną, zapewniając przewagę nad konkurencją na stale rozwijającym się rynku”.

ASSEMBLY

Assembly jest czołową międzynarodową agencją medialną działającą w oparciu o model omnichannel. Poprzez połączenie potencjału danych, pracowników i technologii opracowuje ona rozwiązania napędzające wzrost dla najlepszych marek na świecie. Holistyczne podejście łączy pełne rozmachu narracje marketingowe ze zintegrowanymi globalnymi rozwiązaniami w dziedzinie mediów, które przynoszą oczekiwane rezultaty i kreują znaczny wzrost przedsiębiorstw. Inicjatywy, realizowane za pomocą autorskiego systemu operacyjnego STAGE, prowadzi zaangażowany międzynarodowy zespół liczący ponad 2,3 tys. pracowników w 35 oddziałach na całym świecie. Jesteśmy nastawieni na cel i zajmujemy czołową pozycję wśród agencji medialnych, jeśli chodzi o rozwiązania mające pozytywny wpływ na społeczeństwo i środowisko. Assembly to dumny członek grupy Stagwell, sieci challengerów stworzonej z myślą o transformacji branży marketingowej, który stale wyznacza nowej standardy doskonałości. Więcej informacji na stronie assemblyglobal.com.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2517792/Assembly_Natalia_Plawgo.jpg 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2430305/assembly_logo.jpg 

Źródło: Assembly

KONTAKT:

Kontakt PR

Mariana Delacqua

e-mail: Mariana.delacqua@assemblyglobal.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.10.2024, 09:11
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ