Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd ATLANTA POLAND S.A. z siedzibą w Gdańsku (Spółka), działając na podstawie art. 17 ust 1 Rozporządzenia MAR informuje, że wg wstępnych, szacunkowych wyników finansowych, w roku obrotowym 2016/2017 tj. w okresie od 1 lipca 2016r. do 30 czerwca 2017r. Spółka zrealizowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 199.469 tys. zł tj. niższe o 24% w porównaniu z rokiem obrotowym 2015/2016 oraz osiągnęła zysk netto w wysokości ok. 750 tys. zł wobec zysku netto w wysokości 4.533 tys. zł w roku obrotowym 2015/2016. Zarząd ATLANTA POLAND S.A. podjął decyzję o publikacji wstępnych wyników finansowych za rok obrotowy 2016/2017 z uwagi na fakt, iż wyniki te znacząco odbiegają od wyników finansowych Spółki osiąganych w poprzednich latach obrotowych. W opinii Zarządu ATLANTA POLAND S.A. czynnikami, które miały największy wpływ na zrealizowane wyniki były: spadek sprzedaży Spółki w segmencie detalicznym, otrzymane zwolnienie od podatku od nieruchomości (o decyzji Prezydenta Miasta Włocławka, na podstawie której ATLANTA POLAND S.A. została zwolniona od podatku od nieruchomości położonych we Włocławku, Spółka poinformowała raportem bieżącym nr 3/2017 z 8 lutego 2017r.), rozwiązane odpisu aktualizującego wartość zapasów w wysokości 767 tys. zł oraz ujemne saldo na operacjach finansowych (odsetki od umów: kredytu i leasingu oraz ujemne różnice kursowe) w wysokości 1.655 tys. zł. Planowany termin publikacji raportu okresowego za rok obrotowy 2016/2017 przypada w dniu 27 października 2017r.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.08.2017, 19:49 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |