Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Spółki Atlanta Poland S.A. ("Zarząd", "Spółka") informuje, że w dniu 2 grudnia 2015 r. podjął uchwałę o przyjęciu polityki dywidendy Spółki.
Mając na uwadze dobrą sytuację finansową Spółki, Zarząd zamierza w przyszłości rekomendować Walnemu Zgromadzeniu podejmowanie uchwał w sprawie wypłaty dywidendy na poziomie 30%-50% jednostkowego zysku Spółki.
Zgodnie z regulacjami organów wewnętrznych Spółki, rekomendacja Zarządu będzie każdorazowo przedkładana do oceny Rady Nadzorczej.
Wysokość rekomendowanej dywidendy uzależniona będzie od aktualnej sytuacji rynkowej, perspektyw i potrzeb finansowania inwestycji Spółki oraz uwzględniać będzie utrzymanie odpowiedniego poziomu płynności finansowej.
Polityka dywidendy obowiązuje i znajduje zastosowanie począwszy od podziału jednostkowego zysku netto Spółki za rok obrotowy zakończony dnia 30 czerwca 2016 r. (rok obrotowy Spółki trwa 12 miesięcy i kończy się w dniu 30 czerwca).
Jednocześnie Zarząd przypomina, że w dniu 17 listopada 2015 podjął uchwałę w sprawie rekomendacji wypłaty dywidendy w wysokości 3.959.737,60 zł z zysku netto za rok obrotowy 2014/2015 zakończony dnia 30 czerwca 2015 r. Ta rekomendacja wpisuje się w przyjętą politykę dywidendy. Informacja o rekomendacji podziału zysku za rok obrotowy 2014/2015 została przekazana do publicznej wiadomości w dniu 17 listopada 2015, raportem bieżącym nr 10/2015.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.12.2015, 18:34 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |