Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd ATLANTA POLAND S.A. informuje, iż łączna wartość obrotów handlowych pomiędzy
Emitentem a Jeronimo Martins Polska S.A., w okresie od dnia przekazania ostatniego raportu
bieżącego na temat przekroczenia 10% wartości przychodów ze sprzedaży, tj. od dnia 12
września 2014 roku do dnia przekazania niniejszego raportu, wyniosła 24054025,42 PLN netto
(słownie: dwadzieścia cztery miliony pięćdziesiąt cztery tysiące dwadzieścia pięć złotych
42/100). Tym samym wartość obrotów pomiędzy spółkami przekroczyła 10% wartości
przychodów ze sprzedaży Emitenta i stanowi podstawę do przekazania niniejszego raportu.
Przedmiotem współpracy pomiędzy ATLANTA POLAND S.A. a Jeronimo Martins Polska S.A. jest
sprzedaż bakalii. Największą wartość miała faktura sprzedaży zawarta w dniu 19 grudnia 2014
roku na łączną wartość 599525,62 PLN netto (słownie: pięćset dziewięćdziesiąt dziewięć
tysięcy pięćset dwadzieścia pięć złotych 62/100). Transakcja ta dotyczyła sprzedaży pistacji
prażonych solonych. Pozostałe warunki sprzedaży nie odbiegały od powszechnie stosowanych
dla tego typu transakcji. Kryterium uznania transakcji za znaczące jest łączne przekroczenie
progu 10% wartości przychodów ze sprzedaży Spółki.
Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009
roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów
wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych
przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. z 2009 r. Nr 33 poz.
259 z późniejszymi zmianami)
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi amp/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 29.12.2014, 21:05 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |