Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd ATLANTA POLAND S.A. informuje, iż łączna wartość obrotów handlowych pomiędzy Emitentem a Jeronimo Martins Polska S.A., w okresie od dnia przekazania ostatniego raportu bieżącego na temat przekroczenia 10% wartości przychodów ze sprzedaży, tj. od dnia 29 grudnia 2014 roku do dnia przekazania niniejszego raportu, wyniosła 26096268,91 PLN netto (słownie: dwadzieścia sześć milionów dziewięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście sześćdziesiąt osiem złotych 91/100). Tym samym wartość obrotów pomiędzy spółkami przekroczyła 10% wartości przychodów ze sprzedaży Emitenta i stanowi podstawę do przekazania niniejszego raportu. Przedmiotem współpracy pomiędzy ATLANTA POLAND S.A. a Jeronimo Martins Polska S.A. jest sprzedaż bakalii. Największą wartość miała faktura sprzedaży zawarta w dniu 22 kwietnia 2015 roku na łączną wartość 135376,75 PLN netto (słownie: sto trzydzieści pięć tysięcy trzysta siedemdziesiąt sześć złotych 75/100). Transakcja ta dotyczyła sprzedaży pistacji. Pozostałe warunki sprzedaży nie odbiegały od powszechnie stosowanych dla tego typu transakcji. Kryterium uznania transakcji za znaczące jest łączne przekroczenie progu 10% wartości przychodów ze sprzedaży Spółki.
Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U. z 2009 r. Nr 33 poz. 259 z późniejszymi zmianami)
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.07.2015, 17:54 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |