Newsletter

Avaya pomyślnie kończy restrukturyzację finansową

19.12.2017, 10:16aktualizacja: 19.12.2017, 10:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Spółka została wzmocniona i ma obiecujące perspektywy długofalowego rozwoju.

DUBAJ, Zjednoczone Emiraty Arabskie, 19 grudnia 2017 /PRNewswire/ - Spółka Avaya Holdings Corp. (dalej "Avaya" lub "Spółka") ogłosiła pomyślne zakończenie procesu restrukturyzacji zadłużenia na podstawie Rozdziału 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego.

"Rozpoczynamy nowy, ważny rozdział w historii firmy Avaya. Po niespełna roku od rozpoczęcia restrukturyzacji Avaya została dopuszczona do obrotu publicznego, mając znacznie wzmocniony bilans. Obniżyliśmy zadłużenie firmy o ok. 3 mld dolarów i kończymy restrukturyzację, mając na koncie ponad 300 mln dolarów. Obniżenie zadłużenia oraz niektórych innych zobowiązań długoterminowych poprawiło przepływ środków pieniężnych o ok. 300 mln dolarów w porównaniu z rokiem obrotowym 2016" - powiedział Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny Avaya.

"Kończąc proces przekształcania firmy w dostawcę oprogramowania, usług i rozwiązań w chmurze mamy elastyczność niezbędną do inwestowania w stale rosnące rynki contact center i komunikacji zunifikowanej. Pod nowym zarządem i kierownictwem Avaya jest dobrze przygotowana do realizacji planów rozwojowych oraz zapewnienia zwrotów z inwestycji i korzyści, których oczekują nasi interesariusze" - dodał Chirico.

Avaya podejmuje też działania mające na celu dopuszczenie jej akcji do obrotu na nowojorskiej giełdzie NYSE. Spółka przewiduje, że po wejściu na giełdę w obrocie publicznym znajdzie się ok. 110 mln jej akcji.

Avaya

Firma Avaya obsługuje najważniejsze operacje na świecie oferując kluczowe rozwiązania do komunikacji biznesowej działające w czasie rzeczywistym. Jako globalny lider w dostarczaniu najwyższej klasy rozwiązań do komunikacji Avaya oferuje najbardziej kompletne portfolio oprogramowania i usług w obszarze contact center i zunifikowanej komunikacji - oferowanych w różnych modelach wdrożeniowych: w środowisku klienta, w chmurze lub w środowiskach hybrydowych. Współczesny, cyfrowy świat stawia wysokie wymagania rozwiązaniom do komunikacji. Żadna firma nie jest w stanie sprostać im lepiej, niż Avaya. Więcej informacji jest dostępnych na stronie http://www.avaya.com.

Źródło: Avaya

KONTAKT:

Iman Ghorayeb

tel. +971-4-404-8275

e-mail: ighorayeb@avaya.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.12.2017, 10:16
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ