Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Będąc od 137 lat obecnym na świecie i 33 lat w Polsce, Avon dostosowuje się do zmieniających się zwyczajów konsumentów oraz dynamicznie rozwijającego się rynku beauty.
W ramach strategii omnichannel od lat funkcjonuje sklep internetowy marki. Od zeszłego roku produkty Avon są dostępne w oficjalnej strefie marki na Allegro, a od tego roku na empik.pl. Teraz firma idzie o krok dalej, wprowadzając swoje produkty do 500 drogerii Rossmann w Polsce. Dzięki temu Avon chce dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć rozpoznawalność marki, jednocześnie wspierając działalność konsultantek.
Avon na całym świecie otwiera nowe kanały sprzedaży - w Turcji i we Włoszech funkcjonuje już kilkadziesiąt sklepów stacjonarnych, a w Wielkiej Brytanii firma jest obecna w sklepie internetowym Amazon oraz w drogeriach Superdrug.
„W nowoczesnym direct sellingu idziemy z duchem czasu i chcemy odpowiedzieć na potrzeby współczesnego rynku beauty, dlatego rozwijamy nowe kanały sprzedaży, dzięki którym możemy zaoferować nasze uwielbiane kosmetyki tam, gdzie konsumenci są i tam, gdzie chcą je kupić: w internecie, przez konsultantkę, czy w ulubionej drogerii. Nadal pozostajemy jedną z największych firm sprzedaży bezpośredniej w Polsce i na świecie. Podstawą naszego biznesu jest sprzedaż przez konsultantki i tak pozostanie, bo to one są sercem naszej firmy. Nowe kanały dystrybucji to dla nas okazja do dotarcia do szerszego grona klientów, zwiększenia rozpoznawalności marki oraz rozwoju działalności, na czym skorzystają wszyscy – zarówno nasi klienci, jak i konsultantki” – mówi Anneli Loorits, General Manager w Avon Cosmetics Polska.
Doświadczenie z innych rynków pokazuje, że obecność produktów Avon w sklepach przyczynia się do dalszego rozwoju sprzedaży bezpośredniej.
„Nasze dane pokazują, że konsultantki, działające w pobliżu sklepów w Wielkiej Brytanii, często odnotowują wzrost liczby klientów i sprzedaży. Obecność w sklepach pozwala konsumentom przekonać się o wysokiej jakości naszych kosmetyków i się w nich zakochać. Dzięki temu wracają oni do konsultantek, bo mają one dostęp do pełnego portfolio produktów, pomogą profesjonalnie doradzić i dają klientom coś, czego nie można kupić za żadne pieniądze – relacje” – dodaje Loorits.
Avon w Rossmann
W drogeriach Rossmann dostępne będzie wyselekcjonowane portfolio najpopularniejszych produktów Avon. Oferta została stworzona z myślą o klientach, którzy jeszcze nie mieli okazji wypróbować kosmetyków marki. Znajdą się tam kultowe produkty z 3 kategorii: pielęgnacja twarzy, makijaż i zapachy, aby nowi konsumenci mogli je przetestować i przekonać się o ich wysokiej jakości. Wśród nich znajdą się m.in. serum Anew z Protinolem™, szminka Hydramatic z nawilżającym środkiem z kwasem hialuronowym, kredki do oczu Glimmerstick, a także popularne zapachy, takie jak Far Away, Attraction czy Little Black Dress. Pełne portfolio produktów Avon będzie dostępne u konsultantek lub na avon.pl.
Wsparcie przedsiębiorczości
Wraz z wejściem do drogerii Rossmann, Avon umożliwia klientom i konsultantkom rozwijanie własnego biznesu poprzez otwarcie sklepu franczyzowego. W modelu franczyzy oferuje dwa formaty: wyspę z niższym wkładem własnym oraz sklep stacjonarny wymagający wyższej inwestycji na start.
„W Avon od zawsze wspieraliśmy rozwój przedsiębiorczości i teraz chcemy, aby nasze konsultantki i liderzy rozwijali swoje biznesy i docierali do nowych klientów. Dlatego od października daliśmy im możliwość otwarcia własnego sklepu lub punktu Avon na zasadach franczyzy. Oferta jest dostępna nie tylko dla konsultantek, ale dla każdego, kto chciałby mieć własny biznes beauty” – mówi Anneli Loorits, General Manager w Avon Cosmetics Polska.
Avon już teraz może pochwalić się ponad 70 sklepami w Turcji oraz dwoma w Wielkiej Brytanii, a także w Rumunii. Wiodącym formatem są wyspy w centrach handlowych, które cieszą się rosnącą popularnością i notują pozytywne wyniki sprzedażowe, co zachęca do otwierania kolejnych punktów.
Informacje o Avon
W Avon wierzymy, że lepszy świat dla kobiet to lepszy świat dla wszystkich. Jesteśmy marką kosmetyczną dla kobiet wspierającą ich siłę, rozbudzającą pewność siebie i stwarzającą im możliwości do realizowania swojego potencjału. Każda sprzedaż wspiera kobiety*, a miliony niezależnych konsultantek na całym świecie sprzedają kultowe produkty marki Avon za pośrednictwem swoich sieci społecznościowych. Oferujemy wysokiej jakości kosmetyki, na które każdy może sobie pozwolić. Dzięki światowej klasy innowacjom tworzymy nagradzane produkty, które są dostępne dla wszystkich. Wspieramy rozwój kobiet - słuchamy ich potrzeb, mówimy o sprawach, które mają dla nich znaczenie i dążymy do pozytywnych zmian dla ludzi i planety. Za pośrednictwem Avon i Fundacji Avon przekazaliśmy ponad 1,1 miliarda dolarów na profilaktykę raka piersi i walkę z przemocą wobec kobiet. Avon jest częścią Grupy Natura &Co. * Dowiedz się więcej na www.avon.pl.
Informacje o Rossmannie
Jesteśmy w Polsce synonimem drogerii. Polacy nie mówią, że idą do drogerii, tylko po prostu „idą do Rossmanna”. Naszą misją jest „Inspirowanie i wspieranie w tym, by kochać siebie na co dzień”. Namawiamy naszych klientów by każdego dnia znaleźli chwilę dla siebie, moment uważności i skupienia na sobie, nawiązania ze sobą dobrej relacji. Gdy pokochamy siebie, łatwiej nam będzie tworzyć dobre relacje z innymi: kochać, przyjaźnić się, mieć wokół życzliwych ludzi.
Drogerie Rossmann są blisko ludzi. Naszą ambicją jest by każdy Polak miał „swojego” Rossmanna do którego może dojść na piechotę, dojechać rowerem czy samochodem. Znajdziecie nas w galeriach i parkach handlowych oraz na osiedlach w całej Polsce.
Jesteśmy liderami wprowadzania na półki nowości z Polski i ze świata. Mamy szeroki asortyment – od produktów do pielęgnacji, higieny, aż po zdrowie. Oferujemy wysokiej jakości marki własne i liczne marki stworzone dla nas, dostępne tylko w Rossmannie. Przyjazny i kompetentny personel zawsze służy klientom pomocą.
Źródło informacji: AVON
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.09.2024, 12:00 |
Źródło informacji | AVON |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
„Dekarbonizacja - dlaczego ty, dlaczego teraz?”. 5. edycja międzynarodowego szczytu klimatycznego Carbon Footprint Summit
Organizatorzy zapraszają 7 października 2024 w ICE Kraków przy ul. Konopnickiej 17 na 5. edycję międzynarodowego szczytu klimatycznego Carbon Footprint Summit, którego hasłem przewodnim jest tym razem dekarbonizacja.- 04.10.2024, 15:50
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Carbon Footprint Foundation
-
Image
Debata prezesów na EKF Ubezpieczenia: nowe pokolenia klientów wymuszają zmianę naszych strategii biznesowych PAP
„Rynek ubezpieczeniowy przechodzi obecnie głęboką transformację pod wpływem klientów - zwłaszcza tych najmłodszych, którzy oczekują, że będziemy funkcjonować w sposób przypominający popularne platformy streamingowe. Nasze oferty i relacje z konsumentami mają być jasne, kompleksowe, intuicyjne. W związku z tym dotychczasowe modele biznesowe firm ubezpieczeniowych będą podlegały daleko idącym zmianom i modyfikacjom” - przekonywał Paweł Kacprzyk, prezes zarządu, Nationale-Nederlanden TU na Życie S.A.- 04.10.2024, 15:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Dla Grupy ORLEN wodór to ważny element w procesie dekarbonizacji PAP
Rola wodoru wydaje się być coraz ważniejsza w dekarbonizacji przemysłu, ciepłownictwa i zwiększeniu niezależności energetycznej Polski. „Wodór zostanie zastosowany tam, gdzie przyniesie najlepszy efekt ekologiczny, jak i biznesowy. Sektor, który ma największy potencjał to przemysł” - stwierdził Grzegorz Jóźwiak z Grupy ORLEN podczas debaty w ramach katowickiej konferencji Energy Days 2024.- 04.10.2024, 13:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom