Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd AWBUD S.A. w Fugasówce ("Emitent") informuje, że w dniu 27 maja 2014 r. Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Emitenta powołało do składu Rady Nadzorczej na okres wspólnej 3-letniej kadencji następujące osoby:
1) Andrzeja Witkowskiego,
2) Lucynę Stańczak - Wuczyńską,
3) Tomasza Wuczyńskiego,
4) Jerzego Klasickiego,
5) Cezarego Gregorczuka.
Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej Pana Andrzeja Witkowskiego:
Wykształcenie:
Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów podyplomowych w Akademii Ekonomicznej w Krakowie, wpisany na listę Adwokatów Okręgowej Rady Adwokackiej (ORA) w Warszawie, włada biegle językiem francuskim (1988 r. egzamin państwowy MSZ) oraz językiem rosyjskim
1971 Uniwersytet Jagielloński - mgr prawa
1973 egzamin sędziowski - Sąd Wojewódzki w Krakowie
1975 - 1976 Studium Podyplomowe Doskonalenie Kadr Kierowniczych
Przebieg pracy zawodowej:
1971 - 1973 Sąd Wojewódzki w Krakowie - aplikant
1973 - 1978 organizacje młodzieżowe - Kraków
1978 - 1981 Zarząd Główny ZSMP - Sekretarz ZG
1981 - 1984 Urząd Rady Ministrów - Doradca Wiceprezesa Rady Ministrów
1984 - 1988 Urząd Rady Ministrów - Dyrektor Biura
1988 - 1996 Zarząd Główny Polskiego Związku Motorowego - Prezes Związku
1996 - 1998 TUiR Warta S.A. - Prezes Zarządu
1996 - 2013 Kredyt Banku S.A. - Przewodniczący Rady Nadzorczej
1998 - nadal Zarząd Główny Polskiego Związku Motorowego - Prezes Związku
2012 - InterRisk S.A. VIG - Członek Rady Nadzorczej
2013 - Compensa S.A. VIG - Członek Rady Nadzorczej
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Andrzej Witkowski poza przedsiębiorstwem Emitenta pełni funkcję Prezesa Polskiego Związku Motorowego oraz funkcję członka Rady Nadzorczej InterRisk S.A. VIG a także członka Rady Nadzorczej Compensa S.A. VIG.W ocenie Emitenta działalność ta w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Emitenta nie jest konkurencyjna. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Andrzej Witkowski nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu, nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej Pani Lucyny Stańczak - Wuczyńskiej:
Pani Lucyna Stańczak-Wuczyńska jest absolwentką wydziału Finansów i Statystyki Szkoły Głównej Handlowej oraz absolwentką Advanced Post-Graduate Economic Studies "College of Europe" w Brugii. Pani Lucyna Stanczak-Wuczyńska jest od ponad 20 lat związana z sektorem bankowym, najpierw pracując w bankach komercyjnych - Credit Lyonnais i ABN Amro, a przez ostatnie 13 lat w EBOR. W swojej karierze zawodowej w bankowości Pani Lucyna Stańczak - Wuczyńska zajmowała różne stanowiska począwszy od Corporate Banking, Corporate Finance i Structured Finance. W EBORze, jako Senior Banker zajmowała się inwestycjami Banku w sektorach energetycznym i infrastrukturalnym. Od 6 lat pełni funkcje Dyrektora EBORu w Polsce i nadzoruje inwestycje (kapitałowe i dłużne) w sektorach finansowym, private equity i korporacyjnym, a także jest odpowiedzialna za zarządzanie portfelem przeszło 3 miliardów euro inwestycji EBORu w Polsce.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pani Lucyna Stańczak - Wuczyńska poza przedsiębiorstwem Emitenta pełni funkcje Dyrektora Biura Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju w Polsce. W ocenie Emitenta działalność ta w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Emitenta nie jest konkurencyjna. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pani Lucyna Stańczak - Wuczyńska nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu, nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej Pana Tomasza Wuczyńskiego:
Kwalifikacje zawodowe:
1995 - 2000 Politechnika Warszawska Wydział Architektury i Urbanistyki
1997 Stypendium w University of Detroit School of Architecture
Doświadczenie zawodowe:
2000 - 2003 Autorska Pracownia Architektury Kurytowicz Et Associates, architekt;
2003 - 2009 PDV Architekci sc, wspólnik
2005 - 2006 Dyrektor ds. Marketingu "AWBUD" Sp. z o.o.
2011 - 2013 Dyrektor zarządzający POZIOM 511 Design Hotel & SPA
2009 - nadal Grupa Plus pracownia architektoniczna, właściciel;
Specjalizacja zawodowa: projektowanie obiektów hotelowych biurowych, projektowanie obiektów użyteczności publicznej w pełnym zakresie tj. od projektu architektoniczno-budowlanego po szczegółowe aranżacje wnętrz w pełnej koordynacji z branżami instalacyjnymi. Projektowanie obiektów przemysłowych w zakresie architektonicznym.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Tomasz Wuczyński poza przedsiębiorstwem Emitenta prowadzi działalność gospodarczą Grupa Plus pracownia architektoniczna. W ocenie Emitenta działalność ta w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Emitenta nie jest konkurencyjna. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Tomasz Wuczyński nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu, nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej Pana Jerzego Klasickiego:
Wykształcenie:
1970 Wyższa Szkoła Inżynierska w Opolu- studia inżynierskie elektroenergetyka
1989 Uniwersytet Warszawski - studia magisterskie zarządzanie
Szkolenia:
1985 Studium Ekonomiki Budownictwa SGPiS Warszawa
1991 uprawnienia członka rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa (egzamin państwowy)
1993 Studium Syndyków masy upadłościowej, likwidatorów podmiotów gospodarczych i zarządców komisarycznych - ZPP w Warszawie
1998 studia podyplomowe Szacowanie Nieruchomości AR-T w Olsztynie
Przebieg pracy zawodowej:
2011 - nadal SCG Budget Development w Warszawie - członek Zarządu
2005-2011 OK-KO Sp. z o.o. Piaseczno - Prezes Zarządu
2002-2004 Energomontaż - Północ SA Warszawa (spółka giełdowa) -Wiceprezes Zarządu -Dyrektor Operacyjny Spółki
1995-2002 PRIM Roboty Budowlano Montażowe Piaseczno - własna działalność gospodarcza
1994-1995 DE-GOR Holding w Piasecznie - Dyrektor
1972 -1993 PRIM BR w Piasecznie - kierownik robót elektrycznych , kierownik grupy robót ,z-ca dyrektora ds. produkcji , Dyrektor Przedsiębiorstwa
1970-1972 RAFAKO w Raciborzu -konstruktor.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Jerzy Klasicki nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Emitenta, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu, nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska, wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej Pana Cezarego Gregorczuka:
Wykształcenie:
1990-1995 Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Wydział Handlu Zagranicznego
Indywidualny Tok Studiów w dziedzinie Finansów i Bankowości
1993 - 1994 Seminarium między uniwersyteckie w Hamburgu na temat polsko - niemieckich spółek joint venture
Licencja maklera papierów wartościowych
Egzaminy na maklera giełdowego i maklera giełdowego- specjalistę
Liczne kursy z dziedziny finansów i bankowości, m.in.: Kurs dla kandydatów na doradców inwestycyjnych (Centrum Prywatyzacji), Międzynarodowe rynki kapitałowe (Euroforum), Szkolenie dla market makers (NASDAQ).
Doświadczenie zawodowe:
1994 Biuro Maklerskie Banku Przemysłowo-Handlowego S.A. Makler Specjalista
1997 Kierownik Zespołu Giełdowego
1998 Z-ca Dyrektora Biura Maklerskiego
- nadzór nad Sekcją maklerów giełdowych i maklerów specjalistów
- nadzór nad pracami Zespołu Analiz i Doradztwa Inwestycyjnego i Zespołu Zarządzania Aktywami.
1998 - 2003 Dom Maklerski Millennium S.A.
Dyrektor Pionu Zarządzania Aktywami
V1-VIII 2004 Wiceprezes Zarządu Tras Tychy S.A.
2007 - 2012 Wiceprezes Zarządu Sandfield Capital Sp. z o.o.
2003 Prezes Zarządu Konsorcjum Budowlano-Inwestycyjnego Sp. z o.o.
1 2013 - Członek Zarządu Impera Capital S.A.
W ciągu ostatnich lat sprawował funkcję członka Rady Nadzorczej kilkunastu spółkach, w tym w kilku spółkach publicznych.
Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Cezary Gregorczuk nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Emitenta, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu, nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi abs/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.05.2014, 16:52 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |