Newsletter

AWBUD SA powołanie członków rady nadzorczej na nową kadencję

27.05.2014, 16:52aktualizacja: 27.05.2014, 16:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 22/2014

Zarząd AWBUD S.A. w Fugasówce ("Emitent") informuje, że w dniu 27 maja 2014 r. Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Emitenta powołało do składu Rady Nadzorczej na okres wspólnej 3-letniej kadencji następujące osoby:

1) Andrzeja Witkowskiego,

2) Lucynę Stańczak - Wuczyńską,

3) Tomasza Wuczyńskiego,

4) Jerzego Klasickiego,

5) Cezarego Gregorczuka.

Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej Pana Andrzeja Witkowskiego:

Wykształcenie:

Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów podyplomowych w Akademii Ekonomicznej w Krakowie, wpisany na listę Adwokatów Okręgowej Rady Adwokackiej (ORA) w Warszawie, włada biegle językiem francuskim (1988 r. egzamin państwowy MSZ) oraz językiem rosyjskim

1971 Uniwersytet Jagielloński - mgr prawa

1973 egzamin sędziowski - Sąd Wojewódzki w Krakowie

1975 - 1976 Studium Podyplomowe Doskonalenie Kadr Kierowniczych

Przebieg pracy zawodowej:

1971 - 1973 Sąd Wojewódzki w Krakowie - aplikant

1973 - 1978 organizacje młodzieżowe - Kraków

1978 - 1981 Zarząd Główny ZSMP - Sekretarz ZG

1981 - 1984 Urząd Rady Ministrów - Doradca Wiceprezesa Rady Ministrów

1984 - 1988 Urząd Rady Ministrów - Dyrektor Biura

1988 - 1996 Zarząd Główny Polskiego Związku Motorowego - Prezes Związku

1996 - 1998 TUiR Warta S.A. - Prezes Zarządu

1996 - 2013 Kredyt Banku S.A. - Przewodniczący Rady Nadzorczej

1998 - nadal Zarząd Główny Polskiego Związku Motorowego - Prezes Związku

2012 - InterRisk S.A. VIG - Członek Rady Nadzorczej

2013 - Compensa S.A. VIG - Członek Rady Nadzorczej

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Andrzej Witkowski poza przedsiębiorstwem Emitenta pełni funkcję Prezesa Polskiego Związku Motorowego oraz funkcję członka Rady Nadzorczej InterRisk S.A. VIG a także członka Rady Nadzorczej Compensa S.A. VIG.W ocenie Emitenta działalność ta w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Emitenta nie jest konkurencyjna. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Andrzej Witkowski nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu, nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej Pani Lucyny Stańczak - Wuczyńskiej:

Pani Lucyna Stańczak-Wuczyńska jest absolwentką wydziału Finansów i Statystyki Szkoły Głównej Handlowej oraz absolwentką Advanced Post-Graduate Economic Studies "College of Europe" w Brugii. Pani Lucyna Stanczak-Wuczyńska jest od ponad 20 lat związana z sektorem bankowym, najpierw pracując w bankach komercyjnych - Credit Lyonnais i ABN Amro, a przez ostatnie 13 lat w EBOR. W swojej karierze zawodowej w bankowości Pani Lucyna Stańczak - Wuczyńska zajmowała różne stanowiska począwszy od Corporate Banking, Corporate Finance i Structured Finance. W EBORze, jako Senior Banker zajmowała się inwestycjami Banku w sektorach energetycznym i infrastrukturalnym. Od 6 lat pełni funkcje Dyrektora EBORu w Polsce i nadzoruje inwestycje (kapitałowe i dłużne) w sektorach finansowym, private equity i korporacyjnym, a także jest odpowiedzialna za zarządzanie portfelem przeszło 3 miliardów euro inwestycji EBORu w Polsce.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pani Lucyna Stańczak - Wuczyńska poza przedsiębiorstwem Emitenta pełni funkcje Dyrektora Biura Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju w Polsce. W ocenie Emitenta działalność ta w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Emitenta nie jest konkurencyjna. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pani Lucyna Stańczak - Wuczyńska nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu, nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej Pana Tomasza Wuczyńskiego:

Kwalifikacje zawodowe:

1995 - 2000 Politechnika Warszawska Wydział Architektury i Urbanistyki

1997 Stypendium w University of Detroit School of Architecture

Doświadczenie zawodowe:

2000 - 2003 Autorska Pracownia Architektury Kurytowicz Et Associates, architekt;

2003 - 2009 PDV Architekci sc, wspólnik

2005 - 2006 Dyrektor ds. Marketingu "AWBUD" Sp. z o.o.

2011 - 2013 Dyrektor zarządzający POZIOM 511 Design Hotel & SPA

2009 - nadal Grupa Plus pracownia architektoniczna, właściciel;

Specjalizacja zawodowa: projektowanie obiektów hotelowych biurowych, projektowanie obiektów użyteczności publicznej w pełnym zakresie tj. od projektu architektoniczno-budowlanego po szczegółowe aranżacje wnętrz w pełnej koordynacji z branżami instalacyjnymi. Projektowanie obiektów przemysłowych w zakresie architektonicznym.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Tomasz Wuczyński poza przedsiębiorstwem Emitenta prowadzi działalność gospodarczą Grupa Plus pracownia architektoniczna. W ocenie Emitenta działalność ta w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Emitenta nie jest konkurencyjna. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Tomasz Wuczyński nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu, nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej Pana Jerzego Klasickiego:

Wykształcenie:

1970 Wyższa Szkoła Inżynierska w Opolu- studia inżynierskie elektroenergetyka

1989 Uniwersytet Warszawski - studia magisterskie zarządzanie

Szkolenia:

1985 Studium Ekonomiki Budownictwa SGPiS Warszawa

1991 uprawnienia członka rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa (egzamin państwowy)

1993 Studium Syndyków masy upadłościowej, likwidatorów podmiotów gospodarczych i zarządców komisarycznych - ZPP w Warszawie

1998 studia podyplomowe Szacowanie Nieruchomości AR-T w Olsztynie

Przebieg pracy zawodowej:

2011 - nadal SCG Budget Development w Warszawie - członek Zarządu

2005-2011 OK-KO Sp. z o.o. Piaseczno - Prezes Zarządu

2002-2004 Energomontaż - Północ SA Warszawa (spółka giełdowa) -Wiceprezes Zarządu -Dyrektor Operacyjny Spółki

1995-2002 PRIM Roboty Budowlano Montażowe Piaseczno - własna działalność gospodarcza

1994-1995 DE-GOR Holding w Piasecznie - Dyrektor

1972 -1993 PRIM BR w Piasecznie - kierownik robót elektrycznych , kierownik grupy robót ,z-ca dyrektora ds. produkcji , Dyrektor Przedsiębiorstwa

1970-1972 RAFAKO w Raciborzu -konstruktor.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Jerzy Klasicki nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Emitenta, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu, nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska, wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej Pana Cezarego Gregorczuka:

Wykształcenie:

1990-1995 Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Wydział Handlu Zagranicznego

Indywidualny Tok Studiów w dziedzinie Finansów i Bankowości

1993 - 1994 Seminarium między uniwersyteckie w Hamburgu na temat polsko - niemieckich spółek joint venture

Licencja maklera papierów wartościowych

Egzaminy na maklera giełdowego i maklera giełdowego- specjalistę

Liczne kursy z dziedziny finansów i bankowości, m.in.: Kurs dla kandydatów na doradców inwestycyjnych (Centrum Prywatyzacji), Międzynarodowe rynki kapitałowe (Euroforum), Szkolenie dla market makers (NASDAQ).

Doświadczenie zawodowe:

1994 Biuro Maklerskie Banku Przemysłowo-Handlowego S.A. Makler Specjalista

1997 Kierownik Zespołu Giełdowego

1998 Z-ca Dyrektora Biura Maklerskiego

- nadzór nad Sekcją maklerów giełdowych i maklerów specjalistów

- nadzór nad pracami Zespołu Analiz i Doradztwa Inwestycyjnego i Zespołu Zarządzania Aktywami.

1998 - 2003 Dom Maklerski Millennium S.A.

Dyrektor Pionu Zarządzania Aktywami

V1-VIII 2004 Wiceprezes Zarządu Tras Tychy S.A.

2007 - 2012 Wiceprezes Zarządu Sandfield Capital Sp. z o.o.

2003 Prezes Zarządu Konsorcjum Budowlano-Inwestycyjnego Sp. z o.o.

1 2013 - Członek Zarządu Impera Capital S.A.

W ciągu ostatnich lat sprawował funkcję członka Rady Nadzorczej kilkunastu spółkach, w tym w kilku spółkach publicznych.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Pan Cezary Gregorczuk nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Emitenta, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu, nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi abs/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.05.2014, 16:52
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii