Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 30/2024 z dnia 22 sierpnia 2024 r., Zarząd BEST S.A. z siedzibą w Gdyni (Spółka) informuje, że łączne koszty emisji obligacji serii AC2 (Obligacje) wyniosły 1.358,3 tys. złotych, w tym:
1. koszty przygotowania i przeprowadzenia oferty - 1.295,5 tys. złotych,
2. koszty promocji oferty - 62,8 tys. złotych.
Powyższe koszty zostaną uwzględnione przy obliczaniu wartości zobowiązania wynikającego z Obligacji i będą odnoszone w ciężar kosztów finansowych w okresie spłaty Obligacji zgodnie z metodą zamortyzowanego kosztu z zastosowaniem efektywnej stopy procentowej.
Z uwagi na fakt, że koszty sporządzenia prospektu emisyjnego, z uwzględnieniem kosztów doradztwa, dotyczą wszystkich obligacji, które Spółka wyemituje w ramach programu emisji obligacji do 250 mln złotych, Spółka przekaże informacje o ich łącznej wysokości oddzielnym raportem bieżącym, który zostanie przekazany do publicznej wiadomości po zakończeniu ostatniej emisji obligacji przeprowadzonej w ramach prospektu emisyjnego. Koszty te obciążają wynik finansowy Spółki w momencie ich ponoszenia.
Spółka nie ponosiła kosztów wynagrodzenia subemitentów, ponieważ nie zawierała umów subemisji w związku z ofertą Obligacji. Średni koszt przeprowadzenia subskrypcji przypadający na jedną Obligację wyniósł 3,40 złotych. Obligacje zostały opłacone środkami pieniężnymi.
Emisja Obligacji nastąpiła w ramach zatwierdzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego w dniu 28 czerwca 2024 r. prospektu podstawowego sporządzonego przez Spółkę w związku z publicznym programem emisji obligacji o wartości nominalnej 250 mln złotych oraz w oparciu o ostateczne warunki emisji Obligacji opublikowane w dniu 6 sierpnia 2024 r.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.09.2024, 12:58 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |