Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 36/2014 z dnia 20 października 2014 r., Zarząd BEST S.A. z siedzibą w Gdyni (Spółka) informuje, że łączne koszty emisji obligacji serii K2 wyniosły 1.096 tys. złotych, w tym:
1. koszty przygotowania i przeprowadzenia oferty - 900 tys. złotych,
2. koszty sporządzenia prospektu emisyjnego, z uwzględnieniem kosztów doradztwa - 90 tys. złotych,
3. koszty promocji oferty - 106 tys. złotych.
Spółka nie ponosiła kosztów wynagrodzenia subemitentów, ponieważ nie zawierała umów subemisji w związku z ofertą obligacji. Koszty wspólne dla całego programu emisji obligacji zostały zakwalifikowane do kosztów emisji obligacji serii K2 proporcjonalnie do wartości tej emisji, przy założeniu zrealizowania całego programu na łączną kwotę 300 mln złotych. Łączna wartość kosztów emisji przekroczyła o 14 tys. złotych kwotę przewidywanych wydatków związanych z ofertą wskazanych w ostatecznych warunkach emisji obligacji serii K2. Średni koszt przeprowadzenia subskrypcji przypadający na jedną obligację wyniósł 2,19 złotego. Koszty emisji będą obciążać wynik finansowy Spółki. Pozycje kosztów bezpośrednio związanych z emisją obligacji serii K2 zostaną uwzględnione przy obliczaniu zamortyzowanego kosztu zobowiązania finansowego. Będą one odnoszone w ciężar kosztów finansowych w okresie trwania tej serii obligacji z zastosowaniem efektywnej stopy procentowej.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi abs/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.10.2014, 14:53 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |