Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Tegoroczna kampania "Mała książka - wielki człowiek" jest kontynuacją działań proczytelniczych prowadzonych przez Instytut Książki nieprzerwanie od grudnia 2017 roku. Od tego czasu na oddziałach położniczych szpitali w całej Polsce rozdawane są Wyprawki Czytelnicze wszystkim nowo narodzonym dzieciom, a od 2018 roku specjalne książkowe pakiety trafiają także do dzieci w wieku przedszkolnym za pośrednictwem bibliotek publicznych. Do tej pory Instytut przekazał Małym Czytelnikom ponad 700 tysięcy wyjątkowych książek, a ich rodzice otrzymali broszury informacyjne o roli czytania w życiu dziecka. Wiele inspirujących tekstów publicystycznych i audiowizualnych można również znaleźć na stronie kampanii: www.wielki-czlowiek.pl.
Dzięki szeroko zakrojonym działaniom w mediach tradycyjnych i społecznościowych Instytut Książki chce dotrzeć do jak najszerszej grupy osób, które mogą mieć wpływ na wyrobienie u dzieci nawyku czytania – rodziców, opiekunów, wychowawców i bibliotekarzy. Jednym z elementów kampanii jest właśnie seria krótkich czytelniczych virali internetowych, które będą publikowane w każdą środę na stronie "Mała książka - wielki człowiek" na Facebooku do końca roku.
Instytut Książki jest narodową instytucją kultury, powołaną przez Ministra Kultury do promocji polskiej literatury na świecie oraz popularyzacji książek i czytelnictwa w kraju.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.10.2019, 15:13 |
Źródło informacji | Instytut Książki |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Woda staje się kluczowym czynnikiem determinującym inwestycje PAP
- 14.05.2025, 16:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Niebieski Ład: woda może stać się źródłem przewagi konkurencyjnej polskiego rolnictwa PAP
„Niebieski Ład UE” to kompleksowa, wielosektorowa strategia wodna. „Ta rewolucyjna inicjatywa powinna być jak najszybciej wdrożona w życie, by zapobiec negatywnym skutkom niedoboru wody w krajach członkowskich UE” - przekonywał Marek Kowalski, przewodniczący Federacji Przedsiębiorców Polskich (FPP) podczas „Blue Deal Congress. Changing the future”, którego organizatorem była FPP.- 14.05.2025, 16:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Prof Dr Klemens Joos back as CEO of the EUTOP Group
- 14.05.2025, 15:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ