Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Decyzja Biedronki o rozpoczęciu współpracy franczyzowej to kolejne potwierdzenie faktu, że współpraca z lokalnymi przedsiębiorcami jest wpisana w DNA sieci. To właśnie oni najlepiej wiedzą kto z lokalnych piekarzy cieszy się największym szacunkiem i od lat stosuje tę samą, sprawdzoną recepturę, a także które tradycyjne mięsa i nabiał są najpopularniejsze w okolicy. Dzięki temu sklep może zaoferować produkty nie tylko najlepszej jakości w codziennie niskich cenach, ale także „szyte na miarę”, dopasowane do miejscowych potrzeb.
„Na współpracę z Biedronką zdecydowałem się nie tylko ze względu na kwestie formalne – korzystne warunki współpracy, pakiet szkoleń i wsparcie na każdym z etapów działalności. Najbardziej przekonało mnie partnerskie podejście do mnie jako lokalnego przedsiębiorcy, który zaczyna przygodę z franczyzą w formacie Biedronki. Od początku czułem, że moje zdanie jest ważne, dostaję dużą niezależność, a potrzeby mieszkańców Dobrzycy są dla Biedronki realnie istotne” - Radosław Wojcieszak, franczyzobiorca odpowiedzialny za sklep w Dobrzycy.
„Otwarcie sklepu Biedronka w modelu franczyzowym to kolejny ważny element naszej strategii rozwoju sieci. Współpraca na zasadzie franczyzy to ogromne korzyści dla obu stron. Lokalny przedsiębiorca, z którym działamy, dostaje od początku pełne wsparcie. Po pierwsze – merytoryczne, ponieważ wyposażamy go w nasze know-how, organizujemy pakiet szkoleń dla niego i reszty pracowników, a także bierzemy na siebie kwestie marketingowe oraz logistyczno-zaopatrzeniowe. Dajemy też coś, co trudno wycenić, czyli poczucie stabilizacji, a jednocześnie niezależności. Wierzymy, że lokalny mieszkaniec-franczyzobiorca najlepiej rozumie społeczność, w której żyje: wie, czego jej potrzeba, jakie ma oczekiwania. Dzięki niemu jesteśmy jeszcze bliżej naszych klientów” - Ewa Micińska, dyrektor rozwoju biznesu w sieci sklepów Biedronka.
Nowy sklep Biedronki w Dobrzycy, przy ul. Krotoszyńskiej 41a, powstał w nowoczesnym formacie sieci i spełnia wysokie standardy, które wyróżniają wszystkie nowe i wyremontowane placówki Biedronki. Posiada 46 miejsc parkingowych (w tym 2 dla osób niepełnosprawnych), 4 kasy tradycyjne i ladę tradycyjną. Powierzchnia sali sprzedaży wynosi ok. 650 m2. Jest podzielona na odrębne strefy produktowe, co ułatwia szybkie odszukanie tego, czego potrzebują klienci. W jednym stałym miejscu znajdują się wszystkie wymagające przechowywania w niskiej temperaturze „delikatne” warzywa i owoce. Pieczywo, kosmetyki, a także produkty z promocji również mają specjalnie wydzielone miejsce w sklepie. Przemyślane ustawienie produktów w sklepie to nie tylko kwestia wygody, ale dodatkowa gwarancja świeżości, o którą dbają Świeżoznawcy – pracownicy sieci specjalizujący się w sprzedaży warzyw, owoców czy wędlin.
Sklep zatrudnia ok. 20 pracowników, mieszkających głównie w sąsiedztwie.
„W związku z pandemią wiele osób z okolicy straciło pracę, a tym samym środki do życia. Tym bardziej cieszy fakt, że Biedronka wyciąga rękę, zatrudnia i pozwala nam przejść suchą nogą przez ten trudny czas” - Julita Margiela, kierownik sklepu w Dobrzycy.
W dobrzyckiej placówce nie brakuje nowatorskich rozwiązań. Wysokiej jakości szynki, kiełbasy czy sery można kupować z lady tradycyjnej. To uzupełnienie oferty produktów pakowanych (zarówno mięs, jak i artykułów nabiałowych). Dzięki temu, klienci mogą kupić dokładnie taką ilość produktu, jakiej potrzebują.
Z okazji otwarcia sklep Biedronka w Dobrzycy oferuje w dniach 22-24 października wybrane produkty z lady tradycyjnej w wyjątkowo niskich cenach. Kiełbasę czereśniową wędzoną oraz szynkę czereśniową dostaniemy 50% taniej (17,49 zł/kg zamiast 34,99 zł/kg). Ser królewski Sierpc będzie można kupić o 25% taniej (19,99 zł/kg zamiast 26,99 zł/kg). Na klientów nowej placówki czekają też promocje na inne produkty, m.in. banany (1,99 zł/ kg; 60% taniej) czy płyny do prania Perwoll (8,99 zł/opak. przy zakupie dwóch).
Pierwszy sklep franczyzowy sieci sklepów Biedronka: Dobrzyca, ul. Krotoszyńska 41a. Godziny otwarcia: Sklep Biedronka w Dobrzycy będzie czynny od poniedziałku do czwartku, od godz. 07:00 do 21:00, w piątki i soboty od godz. 07:00 do 22:00, a w niedziele w godzinach od 08:00 do 20:00.
Źródło informacji: Jeronimo Martins Polska S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.10.2020, 16:14 |
Źródło informacji | Jeronimo Martins Polska S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT