Newsletter

Billups, firma działająca w branży reklamy zewnętrznej, ogłasza zatrudnienie pierwszego pracownika w Europie - Andrew Bruntona

28.09.2021, 09:19aktualizacja: 28.09.2021, 09:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. PR Newswire/Billups
Fot. PR Newswire/Billups

AMSTERDAM, 28 września 2021 r. /PRNewswire/ -- Billups, największa prywatna spółka działająca w obszarze technologii i usług związanych z reklamą zewnętrzną w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła zatrudnienie pierwszego pracownika w Europie, powołując Andrew Bruntona na stanowisko dyrektora w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Andrew Brunton będzie pracował w Amsterdamie, odpowiadając za wprowadzanie i rozwijanie potencjału Billups na rynku europejskim poprzez innowacyjne technologie, głębsze zrozumienie grup docelowych i kreatywne rozwiązania medialne.

Dysponując ponad 12-letnim doświadczeniem, Andrew Brunton wniesie międzynarodową perspektywę popartą wiedzą w zakresie marketingu strategicznego i reklamy zewnętrznej, którą zdobył w Kinetic Worldwide w Londynie i Amsterdamie podczas pracy dla takich marek jak Facebook American Express, Rolex czy Three Mobile.

Przed przejściem do Billups Andrew Brunton stał na czele zespołu Nike EMEA City Offense w ramach Mindshare Worldwide w Amsterdamie, prowadząc szereg istotnych aktywacji, w których położono nacisk na pierwiastek kulturowy, aby stworzyć głębszą więź pomiędzy konsumentem i światem rzeczywistym, nadając jej większy sens.

W nowej roli w Billups do jego głównych zadań należeć będzie zwiększenie zasięgu firmy w regionie EMEA, rozwój jej działalności i realizacja inicjatyw medialnych opartych na najlepszych praktykach w branży reklamy zewnętrznej i wyjątkowych usługach strategicznych wykorzystujących opatentowane technologie i pomiar danych.

„To wielki moment dla Billups i jesteśmy zachwyceni tym, że dołączył do nas Andrew, odegra on bowiem zasadniczą rolę w ugruntowaniu i wzmocnieniu naszej pozycji na rynku europejskim w dziedzinie technologii, danologii, planowania, zakupu i pomiaru mediów” - powiedział Benjamin Billups, współzałożyciel Billups. „Jego pasja w stawianiu czoła wyzwaniom, przed którymi stoją klienci, i obsesja na punkcie docierania do grup docelowych za pośrednictwem aktywacji z wykorzystaniem reklamy zewnętrznej pomoże nam w osiąganiu niesamowitych rezultatów i kreowaniu rozwoju firmy na niespotykane dotąd sposoby, wywierając istotny wpływ w naszej branży”.

Billups

Billups rewolucjonizuje świat reklamy zewnętrznej. Łącząc sztukę i naukę z nowoczesną technologią, stoi na czele branży, jeśli chodzi o marketing grupy docelowej z wykorzystaniem nauki, precyzyjne pomiary dotyczące reklam zewnętrznych, jak również innowacyjny silnik rekomendacji bazujący na sztucznej inteligencji. Spółka Billups powstała w 2003 r. i obecnie jest największym w Stanach Zjednoczonych prywatnym podmiotem specjalizującym się w technologiach i usługach związanych z reklamą zewnętrzną, oferując rozwiązania w zakresie planowania strategicznego, zakupu mediów, produkcji i brand experience. Billups pomaga największym na świecie markom w realizacji i optymalizacji inwestycji w reklamę zewnętrzną. Spółka ma siedzibę w Portland w Oregonie i 19 biur na terenie całych Stanów Zjednoczonych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.billups.com.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1635013/Billups_Andrew_Brunton.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1575372/Billups_Logo_Logo.jpg

Źródło: Billups

KONTAKT:

Jeff Jan

dyrektor ds. rozwoju

e-mail: marketing@billups.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.09.2021, 09:19
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ