Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Superbet jest obecny jako operator zakładów online w Polsce od 2020 roku, a debiut w internecie poprzedził rozwojem sieci punktów naziemnych. Ambasadorem marki od momentu wejścia na nasz rynek jest Jerzy Dudek. Dla Superbetu nadszedł jednak czas wzmocnień i działań ofensywnych. Bukmacher od zawsze stawia na innowacje technologiczne i produktowe, którymi teraz chce zainteresować szersze grono graczy w myśl hasła „Jesteś Super. Postaw na Superbet!”.
Jan Błachowicz to obecnie jeden z najpopularniejszych i najlepszych polskich sportowców, który dzięki ciężkiej pracy i determinacji zdobył najwyższe laury MMA, czyli tytuł mistrza świata wagi półciężkiej federacji UFC.
„Dołączam do SuperTeamu! To dla mnie kolejny w ostatnim czasie sukces. Cieszę się na rozpoczęcie współpracy z bukmacherem Superbet. Tak jak ja, startuje z pozycji pretendenta, aby wkrótce dołączyć do liderów. Znam tę drogę i mam nadzieję, że pomogę ją przejść mojemu nowemu sponsorowi” - mówi Błachowicz.
Sławomir Peszko zawsze wyróżniał się na boisku szybkością i nieustępliwością, a poza nim jest dobrym duchem zespołu, który dba o tak ważną w sportach drużynowych atmosferę. O dobre wrażenia z gry na platformie Superbetu jest natomiast wyjątkowo łatwo dzięki SuperSpin, czyli codziennej dawce nagród - niespodzianek dla graczy, także SuperGame - gdzie za darmo można grać co tydzień w prosty sposób o okazałe pule nagród.
„Superbet przekonał mnie do siebie wizją i realnym traktowaniem zakładów bukmacherskich jako dobrej zabawy. Ja zawsze starałem się czerpać radość z gry w piłkę. Tak jest do tej pory i uważam, że podobnych emocji ma dostarczać ludziom rozrywka u bukmachera. Gdy gracie, to grajcie dla pozytywnych wrażeń” - komentuje Peszko.
Izabela Koprowiak i Konrad Szymański, z którymi bukmacher rozszerza dotychczasową współpracę, oraz Jolanta Zasępa, jako ambasadorzy wywodzący się z mediów i social mediów wiedzą, jak zapewnić zasięg swoich treści w różnych grupach docelowych, nie tylko tych najmocniej zainteresowanych sportem. Celem Superbetu jest, aby równie popularna wśród sympatyków zakładów stała się funkcjonalność SuperSocial, czyli wbudowana w aplikację własna społeczność typerska, dająca możliwość dzielenia się zagraniami, wrażeniami i sukcesami z innymi członkami biało-czerwonej drużyny bukmachera.
Duet Koprowiak i Zasępa poprowadzi wspólnie jedną z serii na kanale YouTube Superbet, gdzie pojawi się nowy, różnorodny kontent produkowany właśnie przez Zasępę.
Nawiązanie współpracy z tak szerokim gronem popularnych influencerów i rozwój kanału YouTube to oczywiście dopiero początek starań bukmachera o względy wśród fanów sportu:
„Cieszy nas, że do Jerzego Dudka dołączają kolejne znane kibicom postacie. Praca naszego zespołu nad wizerunkiem i popularyzacją marki Superbet w Polsce dopiero się rozpoczyna. W ostatnich miesiącach 2020 roku wprowadziliśmy szereg innowacyjnych rozwiązań produktowych - SuperSocial, SuperSpin i SuperGame, z czego pierwsza to umożliwienie tworzenia własnych społeczności i grup w ramach aplikacji Superbet, a dwie kolejne to gry >>Free to Play<< dające naszym klientom rozrywkę bez ryzyka. Kolejne innowacje są w trakcie prac i pokażemy w roku 2021 wiele nowości. Dzięki tym rozwiązaniom każdy, kto stawia na pozytywne emocje i rozrywkę, może zagrać w naszej drużynie i na naszej aplikacji inaczej, prościej, lepiej. Także skorzystać z bogatego wyboru streamowanych transmisji sportowych i oferty SuperMecz - czyli najważniejszych wydarzeń dnia z kursami o marży 0%.” - zdradza Adam Lamentowicz, Country Manager Superbet w Polsce.
Bukmachera Superbet i jego superekipę można znaleźć tutaj: https://lp.superbet.pl/brand_influencers.
Superbet
Superbet to operator zakładów bukmacherskich wywodzący się z Rumunii i będący tamtejszym liderem rynku. Mniejszościowym udziałowcem jest amerykański fundusz inwestycyjny Blackstone. Marka jest dostępna dla polskich graczy od 2017 roku jako podmiot posiadający zezwolenia Ministerstwa Finansów i od tego czasu rozwija sieć punktów stacjonarnych. W 2020 roku firma uruchomiła możliwość przyjmowania zakładów online na stronie https://www.superbet.pl/, od początku stawiając na produktowe i technologiczne innowacje, dające emocje z gry jako rozrywki. Głównymi ambasadorami marki w Polsce są Jerzy Dudek, Jan Błachowicz oraz Sławomir Peszko. Superbet jest także sponsorem Ruchu Chorzów oraz koszykarskiej Wisły Kraków.
KONTAKT:
Mariusz Rzeczkowski
tel. 509 243 641
e-mail: m.rzeczkowski@mahalomedia.pl
Źródło informacji: Mahalo Media Sp. z o. o. Sp.k.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.01.2021, 15:14 |
Źródło informacji | Mahalo Media Sp. z o. o. Sp.k. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Komisja Etyki Public Relations rozpoczyna swoją działalność
Powołana została Komisja Etyki Public Relations, na której czele stanęła prof. UW dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska - ekspertka w zakresie etyki i komunikacji z Uniwersytetu Warszawskiego. Celem komisji jest umacnianie standardów etycznych w branży Public Relations.- 13.05.2025, 15:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Związek Firm Public Relations
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ