Newsletter

BlackBuck LoadBoard sprawia, że pozyskiwanie ładunków jest łatwiejsze, szybsze i bardziej niezawodne

17.06.2020, 15:54aktualizacja: 17.06.2020, 15:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BlackBuck (1)
BlackBuck (1)

BlackBuck kontynuuje ekspansję w Europie, wprowadzając platformę LoadBoard, dzięki której pozyskiwanie ładunków przez przewoźników i firmy spedycyjne jest łatwiejsze, szybsze i bezpieczniejsze. Przewoźnicy i firmy spedycyjne mogą teraz rezerwować ładunki jednym kliknięciem i automatycznie otrzymywać za nie zapłatę. Firma BlackBuck sama płaci za wszystkie ładunki, rozwiązując w ten sposób jeden z największych problemów przewoźników i firm spedycyjnych, którzy najmocniej odczuwają duże opóźnienia w płatnościach, a czasem nie otrzymują zapłaty za wykonany transport w ogóle.

Założone w 2015 roku przedsiębiorstwo BlackBuck jest jedną z największych spedycji na świecie i współpracuje z ponad 30 000 klientów i 400 000 przewoźników i spedytorów. Ponad 2,5 miliona kierowców ciężarówek regularnie korzysta z aplikacji BlackBuck. BlackBuck obsługuje klientów takich jak Unilever, Nestle, Mondelez, P&G, Colgate, Samsung, Reckitt Benckiser i Coca-Cola. Firma nawiązała również partnerską współpracę z Maersk w celu wejścia na nowy rynek transportu kontenerowego w eksporcie-imporcie (EXIM).

Wraz z uruchomieniem platformy LoadBoard, zweryfikowani przewoźnicy i firmy spedycyjne mogą łatwo zobaczyć tysiące pasujących im ładunków i zarezerwować je jednym kliknięciem. Mogą również wyszukiwać ładunki według miejsca załadunku, miejsca rozładunku i dat. Mogą zaakceptować ładunek po podanej cenie lub zaproponować własną cenę. LoadBoard sprawia, że rezerwowanie ładunku jest prostsze, bardziej przejrzyste i szybsze - a wszystko to z gwarancją płatności od BlackBuck. Proces uczenia maszynowego umożliwia dopasowywanie odpowiednich ładunków dla przewoźników, biorąc pod uwagę ich preferencje. Przewoźnicy i firmy spedycyjne mogą również zaanonsować dostępność ciężarówki, prosząc o określony rodzaj ładunku, a BlackBuck, w odpowiedzi, przekaże im taki ładunek do realizacji.

Europejski przemysł transportowy jest bardzo rozdrobniony, nie ma wglądu w ceny w czasie rzeczywistym, dlatego ciężarówki wykonują wiele pustych kilometrów w poszukiwaniu odpowiednich ładunków. I nawet gdy taki odpowiedni ładunek znajdą, przewoźnik nie ma gwarancji płatności. Według wielu badań i ankiet przeprowadzonych w Polsce i Unii Europejskiej, przewoźnicy napotykają średnio ponad 100 dni opóźnienia w otrzymywaniu płatności, a w ponad 10% przypadków przewoźnicy nie otrzymują płatności w ogóle. BlackBuck rozwiązuje wszystkie te problemy dla przewoźników i firm spedycyjnych, dostarczając ładunki przez cały czas i gwarantując bezpośrednie płatności od samego BlackBucka z krótkimi terminami płatności oraz atrakcyjnym Skontem.

Od czasu uruchomienia, na platformie LoadBoard pojawiło się już ponad 2000 przewoźników i firm spedycyjnych, którzy zarejestrowali się i korzystają z platformy za darmo. Marcin Szalak, dyrektor operacyjny w BlackBuck, powiedział: „Z pokorą przyjęliśmy odpowiedź, którą otrzymaliśmy z rynku. Bierzemy pełną odpowiedzialność za nasze ładunki. Nasz zespół operacyjny jest dostępny 24h/7, aby zająć się wszelkimi problemami. Gwarantujemy płatności przewoźnikom dokładnie w dniach wymienionych w zleceniu transportowym, a pełna płatność automatycznie trafia na rachunek bankowy przewoźnika, bez konieczności przypominania lub telefonowania. Nasz LoadBoard jest bezpłatny dla naszych zweryfikowanych przewoźników i firm spedycyjnych. Marże osiągamy, sprzedając nasze ładunki. Nie chcemy zarabiać pieniędzy, gdy ich nie sprzedajemy. Oferujemy uczciwe ceny i krótkie terminy płatności, a także atrakcyjne płatności na zasadzie Skonta w ciągu 1 dnia od otrzymania dokumentów. ”

BlackBuck chce zostać największą europejską firmą spedycyjną i jest wspierany przez jedne z najlepszych marek na rynku. BlackBuck zebrał ponad 230 milionów dolarów od najlepszych inwestorów, w tym IFC Banku Światowego, Goldman Sachs, Accel, Sequoia Capital, Tiger Global, Sands Capital, Wellington, Flipkart, Light Street Capital, Apoletto Asia i B Capital.

Zarejestruj się za darmo, aby rozpocząć korzystanie z BlackBuck LoadBoard: https://www.blackbuck.com/loadboard

KONTAKT:

Daniel Sułek

e-mail: daniel.sulek@blackbuck.com

tel. +48 798 809 601

www.blackbuck.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 17.06.2020, 15:54
Źródło informacji BlackBuck
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ