Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BlackBuck kontynuuje ekspansję w Europie, wprowadzając platformę LoadBoard, dzięki której pozyskiwanie ładunków przez przewoźników i firmy spedycyjne jest łatwiejsze, szybsze i bezpieczniejsze. Przewoźnicy i firmy spedycyjne mogą teraz rezerwować ładunki jednym kliknięciem i automatycznie otrzymywać za nie zapłatę. Firma BlackBuck sama płaci za wszystkie ładunki, rozwiązując w ten sposób jeden z największych problemów przewoźników i firm spedycyjnych, którzy najmocniej odczuwają duże opóźnienia w płatnościach, a czasem nie otrzymują zapłaty za wykonany transport w ogóle.
Założone w 2015 roku przedsiębiorstwo BlackBuck jest jedną z największych spedycji na świecie i współpracuje z ponad 30 000 klientów i 400 000 przewoźników i spedytorów. Ponad 2,5 miliona kierowców ciężarówek regularnie korzysta z aplikacji BlackBuck. BlackBuck obsługuje klientów takich jak Unilever, Nestle, Mondelez, P&G, Colgate, Samsung, Reckitt Benckiser i Coca-Cola. Firma nawiązała również partnerską współpracę z Maersk w celu wejścia na nowy rynek transportu kontenerowego w eksporcie-imporcie (EXIM).
Wraz z uruchomieniem platformy LoadBoard, zweryfikowani przewoźnicy i firmy spedycyjne mogą łatwo zobaczyć tysiące pasujących im ładunków i zarezerwować je jednym kliknięciem. Mogą również wyszukiwać ładunki według miejsca załadunku, miejsca rozładunku i dat. Mogą zaakceptować ładunek po podanej cenie lub zaproponować własną cenę. LoadBoard sprawia, że rezerwowanie ładunku jest prostsze, bardziej przejrzyste i szybsze - a wszystko to z gwarancją płatności od BlackBuck. Proces uczenia maszynowego umożliwia dopasowywanie odpowiednich ładunków dla przewoźników, biorąc pod uwagę ich preferencje. Przewoźnicy i firmy spedycyjne mogą również zaanonsować dostępność ciężarówki, prosząc o określony rodzaj ładunku, a BlackBuck, w odpowiedzi, przekaże im taki ładunek do realizacji.
Europejski przemysł transportowy jest bardzo rozdrobniony, nie ma wglądu w ceny w czasie rzeczywistym, dlatego ciężarówki wykonują wiele pustych kilometrów w poszukiwaniu odpowiednich ładunków. I nawet gdy taki odpowiedni ładunek znajdą, przewoźnik nie ma gwarancji płatności. Według wielu badań i ankiet przeprowadzonych w Polsce i Unii Europejskiej, przewoźnicy napotykają średnio ponad 100 dni opóźnienia w otrzymywaniu płatności, a w ponad 10% przypadków przewoźnicy nie otrzymują płatności w ogóle. BlackBuck rozwiązuje wszystkie te problemy dla przewoźników i firm spedycyjnych, dostarczając ładunki przez cały czas i gwarantując bezpośrednie płatności od samego BlackBucka z krótkimi terminami płatności oraz atrakcyjnym Skontem.
Od czasu uruchomienia, na platformie LoadBoard pojawiło się już ponad 2000 przewoźników i firm spedycyjnych, którzy zarejestrowali się i korzystają z platformy za darmo. Marcin Szalak, dyrektor operacyjny w BlackBuck, powiedział: „Z pokorą przyjęliśmy odpowiedź, którą otrzymaliśmy z rynku. Bierzemy pełną odpowiedzialność za nasze ładunki. Nasz zespół operacyjny jest dostępny 24h/7, aby zająć się wszelkimi problemami. Gwarantujemy płatności przewoźnikom dokładnie w dniach wymienionych w zleceniu transportowym, a pełna płatność automatycznie trafia na rachunek bankowy przewoźnika, bez konieczności przypominania lub telefonowania. Nasz LoadBoard jest bezpłatny dla naszych zweryfikowanych przewoźników i firm spedycyjnych. Marże osiągamy, sprzedając nasze ładunki. Nie chcemy zarabiać pieniędzy, gdy ich nie sprzedajemy. Oferujemy uczciwe ceny i krótkie terminy płatności, a także atrakcyjne płatności na zasadzie Skonta w ciągu 1 dnia od otrzymania dokumentów. ”
BlackBuck chce zostać największą europejską firmą spedycyjną i jest wspierany przez jedne z najlepszych marek na rynku. BlackBuck zebrał ponad 230 milionów dolarów od najlepszych inwestorów, w tym IFC Banku Światowego, Goldman Sachs, Accel, Sequoia Capital, Tiger Global, Sands Capital, Wellington, Flipkart, Light Street Capital, Apoletto Asia i B Capital.
Zarejestruj się za darmo, aby rozpocząć korzystanie z BlackBuck LoadBoard: https://www.blackbuck.com/loadboard
KONTAKT:
Daniel Sułek
e-mail: daniel.sulek@blackbuck.com
tel. +48 798 809 601
www.blackbuck.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.06.2020, 15:54 |
Źródło informacji | BlackBuck |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Premiera Nowej Wałowej - prestiżowej inwestycji ROBYG nad brzegiem Motławy
Ekskluzywne osiedle położone tuż nad brzegiem Motławy - tak prezentuje się najnowsza inwestycja ROBYG w Gdańsku. Nowa Wałowa to luksusowy projekt otwierający nową linię produktów premium ROBYG Grand Selection. Inwestycja wyróżnia się unikalną architekturą inspirowaną stoczniowym charakterem miejsca, eleganckimi wnętrzami, najwyższej jakości materiałami oraz bulwarem spacerowym z bujną zielenią i instalacjami artystycznymi.- 30.05.2025, 15:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Robyg
-
Image
Nie tylko taniej, ale sprawniej i mądrzej. Polskie ubezpieczenia muszą obrać kurs na innowacje PAP
Polacy w 2024 roku przeznaczyli na ubezpieczenia 85,7 mld zł - o 8,9 proc. więcej niż w 2023 roku. Kwota ta wciąż jednak nie jest adekwatna zarówno do poziomu zamożności obywateli kraju będącego szóstą gospodarką UE, jak i skali zagrożeń (klimatycznych, demograficznych, geopolitycznych), z którymi, jako społeczeństwo, się mierzymy. Goście XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń zgodzili się, że zmiana tego stanu rzeczy wymaga od wszystkich graczy na rynku większej elastyczności i innowacyjności.- 30.05.2025, 14:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lepiej zapobiegać szkodom niż je likwidować. Polska potrzebuje strategii odporności na katastrofy PAP
Dla uczestników XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) ubezpieczenia są nie tylko narzędziem ochrony majątku, ale przede wszystkim fundamentem budowania zaufania społecznego i gospodarczego. Ubezpieczenia nie eliminują całego ryzyka, ale sprawiają, że można łatwiej poradzić sobie z trudnymi sytuacjami.- 30.05.2025, 13:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ