Newsletter

Bluestar Alliance przejmuje Palm Angels®

12.02.2025, 13:49aktualizacja: 12.02.2025, 14:02

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Bluestar Alliance, LLC
PR Newswire/Bluestar Alliance, LLC

NOWY JORK, 12 lutego 2025 r. /PRNewswire/ -- Bluestar Alliance LLC, czołowa globalna spółka z branży zarządzania markami, ma przyjemność ogłosić przejęcie luksusowej marki streetwearowej Palm Angels®. Transakcja następuje po niedawnym przejęciu przez Bluestar Alliance firmy Off-White od LVMH i jest dowodem na ciągłą ekspansję Bluestar Alliance w branży wysokiej klasy odzieży w stylu streetwear i w sektorach mody luksusowej. Dodanie Palm Angels wzbogaca portfolio firmy Bluestar obejmujące zarówno kultowe, jak i wschodzące marki, umacniając jej czołową pozycję na rynku luksusowej mody streetwear.

Powstała w 2015 r. marka Palm Angels szybko stała się światowym liderem w dziedzinie łączenia mody luksusowej z kulturą uliczną. Jako marka znana z wyróżniającej się estetyki, która łączy amerykańską kulturę skejtów z włoskim rzemiosłem, udało się jej zyskać lojalnych fanów i wywrzeć istotny wpływ na świat mody.

„Cieszymy się, że możemy powitać Palm Angels w portfolio Bluestar Alliance” - powiedział Joey Gabbay, dyrektor generalny Bluestar Alliance. - Wyjątkowa zdolność marki do zespolenia świata stylu streetwear i mody luksusowej uczyniła z niej wyróżniający się podmiot w branży modowej. Zamierzamy wspierać Palm Angels w dalszej ewolucji, rozwoju i ekspansji na całym świecie. Transakcja jest w pełni zbieżna ze strategią Bluestar w zakresie rozwijania kultowych marek o dużym znaczeniu kulturowym i wysokiej atrakcyjności dla klienta”.

Dyrektor operacyjny Bluestar Alliance Ralph Gindi dodał: „Palm Angels to marka, która bezpośrednio przemawia do wyobraźni kulturowych innowatorów - undergroundowych arbitrów i liderów mody, którzy tworzą przyszłe style. W każdej społeczności są osoby, które wyznaczają trendy, wizjonerzy, którzy wytyczają drogę ewolucji mody - i te osoby noszą ubrania od Palm Angels. Otwierając ten nowy rozdział, z dumą łączymy siłę twórczą podmiotów z całego świata, aby dalej kształtować przyszłość mody”.

„Palm Angels wyznacza trendy na styku luksusu i kultury ulicznej. Mam pewność, że oddaję markę w dobre ręce i życzę ogromnych sukcesów tym, którzy będą pisać jej dalszą historię” - powiedział Francesco Ragazzi.

Palm Angels

Historia Palm Angels zaczęła się w 2011 r., kiedy to Francesco Ragazzi dokumentował kulturę skejtów w Los Angeles. W 2015 r. wykorzystał swoje zdjęcia do stworzenia linii odzieżowej, która stała się znana ze współczesnego podejścia do kulturowych nośników znaczeń i buntowniczego ducha. Marka Palm Angels stała się synonimem współczesnych luksusowych ubrań w stylu mody ulicznej (streetwear), przyciągając fanów z całego świata, wśród których znaleźli się ludzie z branży modowej, muzycy i celebryci.

Bluestar Alliance, LLC

Założona przez Josepha Gabbaya i Ralpha Gindiego w 2006 roku firma Bluestar Alliance jest globalną spółką z branży zarządzania markami i właścicielem portfolio marek mody premium, lifestyle’owych i konsumenckich, którymi zarządza i które wprowadza do obrotu. Należą do nich współczesne i luksusowe marki o wartości sprzedaży detalicznej na całym świecie przekraczającej 9 mld $. Sieć krajowych i międzynarodowych partnerów firmy Bluestar Alliance daje zarówno niszowym, jak i uznanym markom szansę rozwinięcia się w ogólnoświatowe marki lifestyle’owe. Spółka zarządza portfolio ponad 400 licencjobiorców i rozwijającą się pod jej marką platformą detaliczną obejmującą ponad 500 sklepów w Ameryce Północnej, Europie, Australii, Ameryce Południowej, Azji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, na Bliskim Wschodzie i w Indiach.

Źródło: Bluestar Alliance, LLC

KONTAKT:

Sarah Rosen

Bluestar Alliance

e-mail: SRosen@Bluestarall.com

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2617714/Bluestar_Alliance_palm_angel.jpg

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.02.2025, 13:49
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ