Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![PR Newswire/Bluestar Alliance, LLC](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2025-02/1_20.jpg?itok=wNyvmbci)
NOWY JORK, 12 lutego 2025 r. /PRNewswire/ -- Bluestar Alliance LLC, czołowa globalna spółka z branży zarządzania markami, ma przyjemność ogłosić przejęcie luksusowej marki streetwearowej Palm Angels®. Transakcja następuje po niedawnym przejęciu przez Bluestar Alliance firmy Off-White od LVMH i jest dowodem na ciągłą ekspansję Bluestar Alliance w branży wysokiej klasy odzieży w stylu streetwear i w sektorach mody luksusowej. Dodanie Palm Angels wzbogaca portfolio firmy Bluestar obejmujące zarówno kultowe, jak i wschodzące marki, umacniając jej czołową pozycję na rynku luksusowej mody streetwear.
Powstała w 2015 r. marka Palm Angels szybko stała się światowym liderem w dziedzinie łączenia mody luksusowej z kulturą uliczną. Jako marka znana z wyróżniającej się estetyki, która łączy amerykańską kulturę skejtów z włoskim rzemiosłem, udało się jej zyskać lojalnych fanów i wywrzeć istotny wpływ na świat mody.
„Cieszymy się, że możemy powitać Palm Angels w portfolio Bluestar Alliance” - powiedział Joey Gabbay, dyrektor generalny Bluestar Alliance. - Wyjątkowa zdolność marki do zespolenia świata stylu streetwear i mody luksusowej uczyniła z niej wyróżniający się podmiot w branży modowej. Zamierzamy wspierać Palm Angels w dalszej ewolucji, rozwoju i ekspansji na całym świecie. Transakcja jest w pełni zbieżna ze strategią Bluestar w zakresie rozwijania kultowych marek o dużym znaczeniu kulturowym i wysokiej atrakcyjności dla klienta”.
Dyrektor operacyjny Bluestar Alliance Ralph Gindi dodał: „Palm Angels to marka, która bezpośrednio przemawia do wyobraźni kulturowych innowatorów - undergroundowych arbitrów i liderów mody, którzy tworzą przyszłe style. W każdej społeczności są osoby, które wyznaczają trendy, wizjonerzy, którzy wytyczają drogę ewolucji mody - i te osoby noszą ubrania od Palm Angels. Otwierając ten nowy rozdział, z dumą łączymy siłę twórczą podmiotów z całego świata, aby dalej kształtować przyszłość mody”.
„Palm Angels wyznacza trendy na styku luksusu i kultury ulicznej. Mam pewność, że oddaję markę w dobre ręce i życzę ogromnych sukcesów tym, którzy będą pisać jej dalszą historię” - powiedział Francesco Ragazzi.
Palm Angels
Historia Palm Angels zaczęła się w 2011 r., kiedy to Francesco Ragazzi dokumentował kulturę skejtów w Los Angeles. W 2015 r. wykorzystał swoje zdjęcia do stworzenia linii odzieżowej, która stała się znana ze współczesnego podejścia do kulturowych nośników znaczeń i buntowniczego ducha. Marka Palm Angels stała się synonimem współczesnych luksusowych ubrań w stylu mody ulicznej (streetwear), przyciągając fanów z całego świata, wśród których znaleźli się ludzie z branży modowej, muzycy i celebryci.
Bluestar Alliance, LLC
Założona przez Josepha Gabbaya i Ralpha Gindiego w 2006 roku firma Bluestar Alliance jest globalną spółką z branży zarządzania markami i właścicielem portfolio marek mody premium, lifestyle’owych i konsumenckich, którymi zarządza i które wprowadza do obrotu. Należą do nich współczesne i luksusowe marki o wartości sprzedaży detalicznej na całym świecie przekraczającej 9 mld $. Sieć krajowych i międzynarodowych partnerów firmy Bluestar Alliance daje zarówno niszowym, jak i uznanym markom szansę rozwinięcia się w ogólnoświatowe marki lifestyle’owe. Spółka zarządza portfolio ponad 400 licencjobiorców i rozwijającą się pod jej marką platformą detaliczną obejmującą ponad 500 sklepów w Ameryce Północnej, Europie, Australii, Ameryce Południowej, Azji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, na Bliskim Wschodzie i w Indiach.
Źródło: Bluestar Alliance, LLC
KONTAKT:
Sarah Rosen
Bluestar Alliance
e-mail: SRosen@Bluestarall.com
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2617714/Bluestar_Alliance_palm_angel.jpg
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 12.02.2025, 13:49 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |