Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Perfumy zadebiutowały na polskim rynku jesienią 2016 roku. Osiem elektryzujących i nieoczywistych zapachów zamkniętych w minimalistycznych flakonach stworzył Michał Gilbert Lach. Od początku stały się sensacją wśród koneserów perfum szukających czegoś więcej niż zapachów dostępnych w masowej dystrybucji. „We flakonach umieszczam zapachy, które zapamiętałem z dzieciństwa. Już wtedy marzyłem o komponowaniu perfum” – mówi projektant.
W skład BOHOBOCO • PERFUME wchodzi osiem wyszukanych zapachów unisex:
1. VANILLA • BLACK PEPPER (bestseller),
2. SEA SALT • CARAMEL (bestseller),
3. SANDALWOOD • NEROLI,
4. EUCALYPTUS • PATCHOULI,
5. COFFEE • WHITE FLOWERS,
6. OLIBANUM • GARDENIA,
7. RED WINE • BROWN SUGAR,
8. GERANIUM • BALSAMIC NOTE.
Marka zdecydowała się na bardzo selektywną dystrybucję - poprzez butiki i stronę internetową BOHOBOCO.COM, sieć perfumerii Douglas oraz wybrane punkty beauty na lotniskach. Przemyślany koncept marki dostrzegł luksusowy londyński dom handlowy Harvey Nichols. Pod koniec zeszłego roku zakontraktował on markę na wyłączność i BOHOBOCO • PERFUME znalazło swoje miejsce we wszystkich butikach sieci.
Zainteresowanie zapachami polskiej marki zaowocowało nominacją do The Fragrance Foundation UK Awards. BOHOBOCO • PERFUME została wybrana jako jedna z sześciu marek w kategorii Newcomer (Debiutant). Oznacza to, że BOHOBOCO • PERFUME dołączyło do grona marek takich jak Killian, Jo Malone, Diptyque, Byredo czy Tom Ford, które były nagradzane na przestrzeni lat w tym konkursie.
„To zaszczyt, że nasza marka znalazła się na ‘shortliście’ konkursu określanego ‘Oscarami branży perfumeryjnej’. Ogromnie się ucieszyłem, że moja kolekcja, której zapachy traktuję jak własne dzieci, tworzy pierwszą w historii polską markę niszowych perfum w finale The Fragrance Foundation” – podkreśla Michał Gilbert Lach.
Obecnie perfumy są dostępne w pięciu krajach i nie jest to koniec ich ekspansji, są bowiem prowadzone zaawansowane rozmowy dystrybucyjne na nowych rynkach. Niszowe perfumy mają od kilku lat wyraźny trend rosnący, dlatego sprawdzone marki niosą duży potencjał wzrostu sprzedaży globalnej.
The Fragrance Foundation UK jest jednym z oddziałów The Fragrance Foundation z siedzibą w Nowym Jorku. Oddziały fundacji działają też w Austrii, Francji, Niemczech, Włoszech i Rosji.
Fundacja została założona w 1949 roku przez Chanel, Coty, Elizabeth Arden, Guerlain i Helenę Rubinstein. Zrzesza producentów perfum, dystrybutorów, przedstawicieli mediów branżowych. Brytyjskie nagrody, do których nominowane zostały BOHOBOCO • PERFUME, wręczane są od 1992 roku. Rozstrzygnięcie tegorocznej edycji odbędzie 27 sierpnia.
Więcej informacji o BOHOBOCO • PERFUME:
www.bohoboco.com/kategoria/perfumy
www.instagram.com/bohoboco.perfume
Więcej informacji o The Fragrance Foundation UK i nagrodach:
www.fragrancefoundation.org.uk
Materiały prasowe:
https://bit.ly/PR_05052020_BOHOBOCO_PERFUME
KONTAKT:
Joanna Staniszewska
PR BOHOBOCO
e-mail: pr@bohoboco.com
tel. kom. +48 501 675 357
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.05.2020, 14:26 |
Źródło informacji | BOHOBOCO • PERFUME |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Truskawki to ulubione owoce Polaków
Rusza sezon na truskawki, najbardziej wyczekiwany gatunek w Polsce. Truskawki to ulubiony owoc Polaków. Ostatnie lata to wielki wzrost ich popularności. Dowiedz się dlaczego pierwsze owoce nie są droższe niż w ubiegłym roku? Dlaczego truskawki to polskie superowoce? I dlaczego owoce krajowe są zawsze smaczniejsze i zdrowsze od swoich importowanych odpowiedników?- 30.04.2024, 11:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
BioMaxima SA zaprasza inwestorów na konferencję wynikową
Zarząd BioMaxima, polskiego producenta wyrobów do laboratoryjnej diagnostyki medycznej i mikrobiologii przemysłowej zaprasza inwestorów na konferencję, podczas której zaprezentowany zostanie raport finansowy za I kwartał 2024. Konferencja odbędzie się 29 maja 2024 roku o godzinie 9.00. W trakcie spotkania omówiona zostanie realizacja strategii, bieżąca sytuacja spółki, zarząd podsumuje ubiegły rok a także odpowie na pytania inwestorów.- 30.04.2024, 09:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BioMaxima S.A.