Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W ostatnich dniach platformę rezerwacyjną wprost zalały pytania o techniczną stronę korzystania z bonu.
„Pytaniami o bon zasypują nas i użytkownicy portalu i właściciele współpracujących z nami obiektów, którzy sami nie wiedzą, co odpowiadać na maile spływające bezpośrednio do nich – mówi Grzegorz Kołodziej z Noclegi.pl. – Z naszej ankiety rozesłanej do blisko 2,5 tysiąca obiektów wynika, że aż 78% właścicieli nie wie, jak znaleźć się w spisie podmiotów uprawnionych do realizowania bonów” – dodaje.
W badaniu udział wzięły osoby prowadzące różnego rodzaju podmioty: kwatery prywatne, wille, pensjonaty, domki i apartamenty, ale też hotele.
Blisko połowa (46%) pytanych uważa, że proponowane rozwiązanie pomoże im przetrwać kryzys związany z pandemią. „Trudno powiedzieć” odpowiedziało 35,7% pytanych, a 17,9% oceniło, że bon nie poprawi ich sytuacji.
„Wśród najbardziej sceptycznych są przede wszystkim właściciele hoteli, które w tym sezonie należą do rzadziej wybieranych opcji. Ruch biznesowy został znacznie ograniczony, a podróżujący prywatnie wolą wypoczywać w domkach lub apartamentach, które wpisują się w potrzebę dystansowania się od innych wypoczywających” – wyjaśnia Kołodziej. Faktycznie od początku tegorocznego, nietypowego sezonu utrzymuje się wysoki udział apartamentów we wszystkich rezerwacjach. Przyrost w tej kategorii sięga ponad 30%. Jest to w tej chwili największa kategoria rezerwowanych obiektów noclegowych.
Zarówno turyści, jak i właściciele wiedzy na temat bonu szukają przede wszystkim w internecie, głównie na oficjalnych stronach rządowych, ale też w mediach tradycyjnych i portalach społecznościowych. Dzwonią też bezpośrednio do obiektów, pytając o to, czy dany podmiot będzie realizować bony, a jeśli tak, to od kiedy.
„Z kolei właściciele szukają informacji, jak się rejestrować i w jaki sposób podmiot realizujący bon będzie go rozliczał – mówi ekspert Noclegi.pl. – Kompleksowym źródłem informacji jest strona internetowa Polskiej Organizacji Turystycznej oraz witryna www.bonturystyczny.pl ” – dodaje Kołodziej.
A jak wygląda dostępność miejsc noclegowych na półmetku wakacji? Sporo wolnych miejsc jest w górach. To pierwszy taki sezon od lat, kiedy w jego szczycie dostępnych jest tak wiele opcji w dobrych cenach. Gorzej jest nad morzem, które przyciągnęło wielu wypoczywających, dotychczas spędzających wakacje na zagranicznych plażach. Średnia cena za wszystkie wyjazdy w sezonie za osobę/za noc spadła rok do roku o 12,5%. W zeszłym roku wynosiła ona 81 zł, w tym roku jest to 70,90 zł.
KONTAKT:
Grzegorz Kołodziej
Noclegi.pl
tel. 531 200 716
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.07.2020, 11:45 |
Źródło informacji | Noclegi.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Praca po maturze - bankowość i ubezpieczenia szukają młodych talentów. Analiza OLX
Wyniki matur otworzyły przed tegorocznymi maturzystami drzwi do wymarzonych uczelni. Ale jak wynika z badania zrealizowanego na zlecenie OLX Praca, większość z tegorocznych absolwentów szkół średnich już wcześniej miała bardzo konkretne plany, związane z… podjęciem pracy. Tę zaś mogą znaleźć nie tylko w branżach tradycyjnie kojarzonych z zatrudnianiem osób bez doświadczenia, ale również w finansach i ubezpieczeniach. A to sektory, z którymi warto związać się na dłużej.- 23.07.2025, 10:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OLX
-
Image
Kolmar Korea uruchamia pełną działalność drugiej fabryki w Stanach Zjednoczonych, tworząc „strefę wolną od ceł” dla produktów K-Beauty w Ameryce
- W Pensylwanii ukończono budowę nowego obiektu o powierzchni 17 805 m2, którego zdolność produkcyjna wynosi 300 milionów sztuk rocznie.
- Pełne możliwości produkcji ODM w Stanach Zjednoczonych - od kosmetyków kolorowych po produkty do pielęgnacji skóry i ochrony przeciwsłonecznej - pozwalają ograniczyć ryzyko związane z cłami i łańcuchem dostaw.
- Światowej klasy technologia produkcji „MADE BY KOLMAR” dostosowana do rynku amerykańskiego.- 23.07.2025, 09:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ