Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PRAGA i SAN FRANCISCO, 12 marca 2019 r. /PRNewswire/ -- Kanały wymiany wiadomości coraz częściej uzupełniają zwyczajowe metody wsparcia klienta poprzez komunikację głosową, e-mail i czat na żywo. Firmy, dla których transformacja cyfrowa centrów kontaktu jest priorytetem, korzystają średnio z ośmiu kanałów, a liczba ta ciągle rośnie. Tradycyjne centra kontaktu muszą radzić sobie z nowymi kanałami komunikacji. Ze względu na nasilający się trend komunikacji z klientami przez kanały cyfrowe na urządzeniach smart centra kontaktu dążą do wprowadzania rozwiązań, które umożliwiają komunikację z klientami poprzez jeden interfejs odpowiadający wszystkim nowym kanałom.
„Nasza platforma w chmurze zbudowana jest na bazie zaawansowanych technologii i możemy elastycznie reagować na potrzeby rynkowe. Robimy to, pomagając klientom w transformacji cyfrowej i wdrażając narzędzia i rozwiązania takie, jak na przykład interfejs API WhatsApp Business. Z radością stajemy się dostawcą rozwiązań WhatsApp Business. Nasza platforma obsługuje ponad 35 kanałów, a największy z nich, czyli WhatsApp, jest koniecznością” – skomentował Damian Brhel, współzałożyciel i główny dyrektor technologiczny firmy Brand Embassy.
„Każdego roku rośniemy dwukrotnie, a nasze rozwiązania wykorzystywane są przez coraz większą liczbę klientów z listy Fortune 500. Większość z nich to operatorzy telekomunikacji i banki, u których idealna obsługa klienta jest źródłem przewagi konkurencyjnej. Aplikacja WhatsApp ma ponad 1,5 miliarda użytkowników w 180 krajach. Jest to bardzo popularny kanał komunikacji. Firmy, które chcą zapewniać doskonałą obsługę klienta z pewnością wcześniej czy później zaczną korzystać z tego kanału po prostu dlatego, że rozwiązanie WhatsApp Business w obsłudze klienta w połączeniu z platformą Brand Embassy znacznie zwiększa produktywność pracowników przez zmniejszanie kosztów operacyjnych i zwiększanie satysfakcji klienta” – dodał Vit Horky, współzałożyciel i główny dyrektor wykonawczy firmy Brand Embassy oraz autor książki „Customer Service in the Transhuman Age".
Brand Embassy
Brand Embassy to wiodący dostawca cyfrowych platform obsługi klienta w chmurze. Firma Brand Embassy wspiera przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu, utrzymywaniu i zapewnianiu satysfakcji klientów przez skalowalne rozwiązania komunikacji. Do klientów firmy należą głównie klienci korporacyjni i szybko rozwijające się średnie przedsiębiorstwa w branży telekomunikacji, bankowości i e-handlu. Wśród wiodących klientów firmy znajdują się T-Mobile, Telenor, Telefonica, Vodafone, Home Credit, Société Générale, GE Money, Samsung, Alibaba Group i Puma. Brand Embassy ma biura w San Francisco i w Londynie, a siedziba główna firmy znajduje się w Pradze. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie http://www.brandembassy.com/
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/686936/Brand_Embassy_Logo.jpg
Źródło: Brand Embassy Ltd.
KONTAKT:
Július Hájek
Dyrektor marketing międzynarodowego, rzecznik
e-mail: julius.hajek@brandembassy.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.03.2019, 10:20 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |