Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- Prognozowane tempo wzrostu polskiego rynku przekracza 40% r/r;
- Nowe partnerstwa z takimi markami jak UberEats, Lookfantastic i AboutYou wspierają ekspansję i poszerzają ofertę dla konsumentów.
Bravo Savings Network, lider na rynku cyfrowych kuponów rabatowych i marketingu afiliacyjnego, umacnia swoją obecność na polskim rynku po inwestycji luksemburskiego funduszu Xenon Private Equity Small Cap (XSCF), który w marcu br. nabył mniejszościowy pakiet 49% udziałów w spółce.
Inwestycja zaowocowała osiągnięciem znaczącego wzrostu aż na dziesięciu rynkach, na których działa Bravo Savings Network, dzięki czemu spółka zdobyła pozycję lidera w segmencie wydawców kodów rabatowych we Włoszech oraz znalazła się w pierwszej dziesiątce w Europie w tej samej kategorii.
Nabycie mniejszościowego pakietu udziałów przez fundusz XSCF, w połączeniu ze wzrostem rynku cyfrowych kuponów na poziomie około 10% r/r (według danych wewnętrznych), skłoniło Bravo Savings Network do wyznaczenia celu 40% wzrostu r/r w Polsce w ciągu najbliższych trzech lat i tym samym osiągnięcia pozycji lidera na polskim rynku dla lokalnej marki BravoKupony.
Plany rozwoju są już realizowane dzięki dodaniu wiodących sprzedawców do portfela ofert i zniżek platformy BravoKupony. Ostatnio ogłoszone partnerstwa z UberEats, Lookfantastic i AboutYou, wzmacniają obecną sieć partnerów, w której znajdują się już tacy giganci jak Norton, Puma, ASOS i Modivo.
Utworzona w 2015 roku spółka Bravo Savings Network rośnie bardzo dynamicznie, dzięki czemu osiągnęła status wiodącej, międzynarodowej firmy z branży cyfrowych kuponów rabatowych. Spółka aktualnie jest obecna na 13 rynkach na całym świecie. Dzięki bogatemu doświadczeniu w marketingu afiliacyjnym, Bravo Savings Network ma ambitne plany wzrostu, które zostały przyspieszone dzięki ostatniej rundzie inwestycji.
„Jeśli chodzi o kolejny rozdział w historii grupy Bravo Savings Network, to wygląda on bardzo obiecująco - komentuje Marco Farnararo, prezes Bravo Savings Network. - Wejście funduszu Xenon do naszej spółki wnosi niezwykle cenne dla naszego rozwoju doświadczenie, które naszym zdaniem, nada nowy impuls całej branży. Pozwoli nam również przyjrzeć się nowym rynkom i przyspieszyć ekspansję poprzez fuzje i przejęcia. W ten sposób chcemy zapewnić naszym klientom bardziej zróżnicowaną ofertę na ich lokalnych rynkach, a przy okazji zwiększyć zainteresowanie konsumenckimi oszczędnościami online przy użyciu naszych zniżek i kuponów rabatowych”.
Bravo Savings Network
Bravo Savings Network to międzynarodowa firma specjalizująca się w marketingu afiliacyjnym, która powstała w 2015 roku, aby pomagać konsumentom w oszczędzaniu podczas zakupów oraz promować najlepsze oferty i zniżki dostępne online. Podążając stale za szybkim rozwojem rynku e-commerce, firma działa aktywnie w Polsce oraz 12 innych krajach europejskich, a także w Stanach Zjednoczonych.
Bravo Savings Network to również firma działająca zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju, której celem jest zwiększenie świadomości konsumentów w świecie zakupów online. W ramach akcji Green Friday Challenge, we współpracy z organizacją Eden Reforestation Project, spółka zobowiązała się do posadzenia jednego drzewa za każdy zakup dokonany przez użytkowników platformy w okresie od Black Friday do Bożego Narodzenia. Do tej pory firma posadziła ponad 500000 drzew w wybranym miejscu w Kenii i ma zamiar osiągnąć 1 milion posadzonych drzew do końca 2024 roku.
KONTAKT:
e-mail: leszek@digitaltrails.co.uk
https://www.bravo-savings-network.com
Źródło informacji: Bravo Savings Network
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.10.2022, 09:38 |
Źródło informacji | Bravo Savings Network |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Truskawki to ulubione owoce Polaków
Rusza sezon na truskawki, najbardziej wyczekiwany gatunek w Polsce. Truskawki to ulubiony owoc Polaków. Ostatnie lata to wielki wzrost ich popularności. Dowiedz się dlaczego pierwsze owoce nie są droższe niż w ubiegłym roku? Dlaczego truskawki to polskie superowoce? I dlaczego owoce krajowe są zawsze smaczniejsze i zdrowsze od swoich importowanych odpowiedników?- 30.04.2024, 11:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
BioMaxima SA zaprasza inwestorów na konferencję wynikową
Zarząd BioMaxima, polskiego producenta wyrobów do laboratoryjnej diagnostyki medycznej i mikrobiologii przemysłowej zaprasza inwestorów na konferencję, podczas której zaprezentowany zostanie raport finansowy za I kwartał 2024. Konferencja odbędzie się 29 maja 2024 roku o godzinie 9.00. W trakcie spotkania omówiona zostanie realizacja strategii, bieżąca sytuacja spółki, zarząd podsumuje ubiegły rok a także odpowie na pytania inwestorów.- 30.04.2024, 09:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BioMaxima S.A.