Newsletter

BRIJU SA Powołanie członków Rady Nadzorczej na kolejną kadencję

30.05.2016, 18:27aktualizacja: 30.05.2016, 18:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 15/2016

Zarząd BRIJU S.A. z siedzibą w Poznaniu ("Emitent", "Spółka") informuje, że w dniu 30 maja 2016 roku Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki podjęło uchwały o powołaniu Rady Nadzorczej na kolejną kadencję w następującym składzie:

1. Pan Jarosław Karasiński

2. Pani Maria Piotrowska

3. Pani Katarzyna Piotrowska

4. Pani Barbara Piotrowska

5. Pan Kazimierz Przybyła

6. Pan Jerzy Siminski

Członkowie Rady Nadzorczej nie prowadzą działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Emitenta, nie uczestniczą w spółkach konkurencyjnych jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, członek organu spółki kapitałowej ani w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Żaden z członków Rady Nadzorczej nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Życiorysy zawodowe członków Rady Nadzorczej:

Pan Jarosław Karasiński jest absolwentem Wyższej Szkoły Morskiej - specjalizacja nawigacja morska, studiował dodatkowo na Uniwersytecie Gdańskim - specjalizacja ekonomika transportu. Ukończył liczne kursy i szkolenia z zakresu finansów, matematyki bankowej, analiz finansowych, kontrolingu i podatków. Posiada zdany egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa (2014).Od 2004 roku prowadzi własną działalność gospodarczą związaną z doradztwem finansowym. Przeprowadził szereg przeglądów finansowych due dilligance i wycen dla inwestorów. Zasiada obecnie w Radach Nadzorczych: Projprzem S.A., JHM Development S.A., Mercator Medical S.A. Był członkiem rad nadzorczych Globe Trade Centre S.A (2013-2016),. Armatura Kraków S.A (2012-2015), BOMI S.A. (2011-2012).W latach 2002-2004 Kontroler Finansowy Grupy Brasco S.A., odpowiedzialny za zapewnienie płynności finansowej, budżetowanie i raportowanie finansowe dla właścicieli. W latach 2000-2002 związany z Wirtualna Polska S.A, jako Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu i Doradca Zarządu, W okresie 1996-2000 Wicedyrektor bankowości inwestycyjnej w Access/ Rothschild Corporate Finace Polska, zajmujący się doradztwem dla instytucji krajowych i zagranicznych przy pozyskiwaniu finasowania pod projekty inwestycyjne w drodze emisji prywatnych i publicznych. W latach 1994-1996 pracownik działu notowań Giełdy Papierów Wartościowych S.A. w Warszawie. Wcześniej związany z firmą transportową Maersk.

Pani Maria Piotrowska jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunek Filologia słowiańska i filologia polska. Dyplom magistra filologii polskiej i słowiańskiej otrzymała w 2005 roku. Swoją praktykę zawodową Pani Maria Piotrowska rozpoczęła w 2005 roku w spółce Futurat Sp. z o.o. jako tłumacz rozmów handlowych, a następnie w 2006 roku rozpoczęła pracę jako projektant biżuterii i na tym stanowisku pracowała do dnia 4 lutego 2014 roku. Od czerwca 2012 roku jest członkiem Rady Nadzorczej Emitenta.

Pani Katarzyna Piotrowska ukończyła Wyższą Szkołę Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, kierunek zarządzanie i marketing. Dyplom magistra otrzymała w 2005 roku. W 2006 roku ukończyła studia podyplomowe na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu w zakresie gospodarki nieruchomościami. Pracę zawodową rozpoczęła w 2000 roku w Firmie Słomowicz, gdzie do 2002 roku pracowała na stanowisku sprzedawcy. W latach 2005-2009 była zatrudniona w firmie Z.G. Słomowicz, jako pracownik administracyjno-biurowy. W 2009 roku została zatrudniona w Futurat Financial Sp. z o.o. na stanowisku referenta ds. księgowości i w tej Spółce pracuje do dnia dzisiejszego.

Pani Barbara Piotrowska posiada wykształcenie podstawowe. Od ślubu w 1970 roku z Ryszardem Piotrowskim, którego ojciec prowadził firmę jubilerską i której tradycje kontynuuje Emitent, Pani Barbara Piotrowska aktywnie uczestniczy w prowadzeniu przedsiębiorstwa, służąc radą i wsparciem w podejmowaniu kluczowych dla jego rozwoju decyzji. Od czerwca 2011 roku jest zaangażowana w działalność Spółki, jako Członek Rady Nadzorczej.

Pan Kazimierz Przybyła ukończył Technikum Ekonomiczne w Słupcy, a następnie Studium Rachunkowości i Kontroli w Młoszowej k/Krakowa. W 1981 r. uzyskał uprawnienia biegłego księgowego. Pan Kazimierz Przybyła jest wpisany na listę biegłych rewidentów pod numerem 9017. W latach 1969-1971 pracował w Okręgowym Związku Spółdzielni Inwalidów w Poznaniu na stanowisku lustratora. Następnie pracował w Spółdzielni Inwalidów "Przyjaźń" w Słupcy (w latach 1971-1996 na stanowisku głównego księgowego, a w latach 1996-2001 na stanowisku zastępcy prezesa ds. ekonomiczno-finansowych). Od roku 2001 do dnia dzisiejszego czynnie wykonuje zawód biegłego rewidenta.

Pan Jerzy Siminski jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Wydziału Fizyki, kierunek fizyka doświadczalna. Dyplom magistra fizyki otrzymał w 1987 roku. Swoją praktykę zawodową Pan Jerzy Siminski rozpoczął w 1987 roku jako pracownik naukowy Wydziału Chemii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, gdzie był zatrudniony do 1989 roku. Następnie w latach 1989-1993 był zatrudniony w ZPO Polanex jako szef działu informatyki. Od 1993 roku prowadzi działalność gospodarczą pod firmą Systemy Komputerowe Jerzy Siminski, z siedzibą w Gnieźnie, która jest związana z branżą informatyczną jako dostawca oprogramowania komputerowego własnej produkcji i konsultant informatyczny dla firm sektora przemysłowego i handlowego.

Szczegółowa podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 22 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.05.2016, 18:27
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii