Newsletter

BRW ułatwia zakupy internetowe

09.11.2017, 09:56aktualizacja: 09.11.2017, 09:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

logotyp
logotyp
Black Red White, lider krajowego rynku meblarskiego, wprowadza nowe funkcjonalności na stronie internetowej. Odbiór produktów „za godzinę”, osobisty w wybranym salonie oraz płatność elektroniczna to tylko niektóre funkcje mające ułatwić i usprawnić zakupy. Za realizację i wdrożenie zmian odpowiedzialna jest Agencja Interaktywna Ideo.

Zakupy on-line są prężnie rozwijającą się dziedziną handlu. Klienci poszukują rozwiązań, które sprawią, że proces zakupowy będzie prosty i intuicyjny. BRW wychodząc im naprzeciw, wprowadza nowe funkcjonalności na witrynie brw.com.pl.

Szybciej, prościej, sprawniej…

Od teraz w e-sklepie BRW, kupując akcesoria wyposażenia wnętrz, można skorzystać z funkcji „Odbierz za godzinę”. To doskonała opcja dla tych, którzy cenią komfort zakupów internetowych, a jednocześnie zależy im na szybkiej realizacji transakcji. Wystarczy wybrać produkt oraz sklep, w którym odbierzemy zamówienie i po godzinie cieszyć się z zakupu.

Wygodne zakupy on-line umożliwiają również standardowe formy dostawy dodatków tj. przesyłka kurierska i paczkomaty, a także bezpłatna opcja odbioru osobistego dostępna we wszystkich salonach w Polsce. Dzięki wprowadzonym zmianom w sklepie brw.com.pl za zakupy on-line można zapłacić jednym kliknięciem. Umożliwiają to szybkie płatności elektroniczne, dzięki którym sam proces zakupowy stał się szybszy i zdecydowanie wygodniejszy.

Wygodniejsze zakupy

Na efekty wprowadzonych zmian nie trzeba było długo czekać. „Wprowadzenie nowych funkcjonalności na stronie internetowej, wyeksponowanie mocnych stron koszyka oraz usunięcie tych, które utrudniały proste wykonywanie zakupów, dało szybkie efekty w postaci wyższej konwersji. Co szczególnie cieszy, klienci chętnie korzystają z możliwości szybkiej realizacji zakupów internetowych” - podsumowuje Mariusz Nowak, dyrektor ds. e-commerce i strategii omnichannel w firmie Black Red White.

Wszelkie modyfikacje i wdrożenie nowych funkcji poprzedzone zostało badaniem konkurencji oraz analizą dotychczasowych funkcjonalności.

Rozwijany przy współpracy z Ideo sklep BRW był laureatem III edycji konkursu e-Commerce Polska awards w grupie średnich i dużych sklepów w kategorii „Design roku”. Podczas zeszłorocznego Webstarfestivalu, został nagrodzony jako najlepszy sklep internetowy w kategorii „Dom i Ogród”.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 09.11.2017, 09:56
Źródło informacji www.brw.com.pl
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ