Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - Calvin Klein, Inc., spółka zależna PVH Corp. [NYSE: PVH], poinformowała w dniu dzisiejszym o powierzeniu Rafowi Simonsowi funkcji głównego dyrektora kreatywnego marki Calvin Klein. Decyzja ta ma skutek natychmiastowy.
Do niniejszej wiadomości prasowej dołączone są multimedia. Pełna wersja wiadomości dostępna jest pod adresem: http://www.businesswire.com/news/home/20160802006280/en/
Pan Simons będzie przewodzić realizacji kreatywnej strategii marki Calvin Klein na całym świecie, obejmującej wszystkie następujące marki: Calvin Klein Collection, Calvin Klein Platinum, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear i Calvin Klein Home. W ramach powierzonej funkcji będzie on także nadzorować wszystkie aspekty projektowania, globalnego marketingu i komunikacji, a także wizualnych usług kreatywnych. Pierwsze kolekcje stworzone pod wodzą Rafa Simonsa zostaną wypuszczone na rynek jesienią 2017 roku.
Wyznaczenie Rafa Simonsa na stanowisko głównego dyrektora kreatywnego wpisuje się w realizację nowej ogólnoświatowej strategii kreatywnej Calvin Klein, którą przedstawiono w kwietniu 2016 roku. Jej celem jest połączenie w ramach spójnej wizji kreatywnej wszystkich marek Calvin Klein. Strategia stanowi część ogólnoświatowej ewolucji marki Calvin Klein, która rozpoczęła się ponownym przejęciem w 2013 r. jednostki wytwarzającej produkty dżinsowe - Calvin Klein Jeans oraz jednostki produkującej bieliznę - Calvin Klein Underwear. W świetle planowanego zwiększenia ogólnoświatowej sprzedaży detalicznej Calvin Klein do kwoty rzędu 10 mld USD, nowe przywództwo ma na celu dalsze wzmacnianie wiodącej pozycji marki na ogólnoświatowych rynkach oraz zapewnienie jej dalszego długoterminowego rozwoju w skali globalnej.
"Przyjęcie Rafa Simonsa na stanowisko głównego dyrektora kreatywnego otwiera nowy, niezwykle ważny rozdział w historii Calvin Klein - powiedział Steve Shiffman, dyrektor generalny Calvin Klein, Inc. - Od czasów, kiedy Pan Klein osobiście prowadził spółkę, była ona kierowana przez jednego wizjonera kreatywnego. Jestem zatem przekonany, że podjęta przez nas decyzja przyczyni się do rozwoju marki Calvin Klein oraz wywrze znaczny wpływ na jej przyszłość. Doskonały wkład Rafa przyczynił się do ukształtowania branży modowej i przekształcenia jej w obecną formę. Pod jego wodzą Calvin Klein umocni swoją pozycję wiodącej na świecie marki kreującej styl życia".
W ramach kreatywnej strategii w branży odzieży i dodatków, spółka Calvin Klein ogłosiła także powierzenie Pieterowi Mulierowi funkcji dyrektora kreatywnego, podlegającego bezpośrednio pod Rafa Simonsa. Pan Mulier będzie odpowiedzialny za realizację kreatywno-projektowej wizji Simonsa w zakresie gotowej odzieży męskiej i damskiej oraz odzieży ze średniego i wyższego segmentu, a także dodatków. Będzie on zarządzać również wszystkimi zespołami projektującymi odzież męską i damską w ramach marki Calvin Klein, pod przewodnictwem Rafa Simonsa.
Calvin Klein, Inc., spółka zależna PVH Corp. [NYSE: PVH], to jedna z wiodących na świecie firm modowych i marketingowych. Zajmuje się projektowaniem i sprzedażą markowej odzieży dla kobiet i mężczyzn, a także wielu innych produktów, które są wytwarzane i wprowadzane na rynek na podstawie globalnych licencji i umów. Linie produktów oferowanych pod różnymi markami Calvin Klein obejmują: sukienki i damskie kostiumy, męskie dodatki oraz odzież szytą na miarę, męską i damską odzież sportową, odzież ze średniego i wyższego segmentu, odzież golfową, produkty dżinsowe, bieliznę, perfumy, okulary, damską odzież funkcjonalną, wyroby pończosznicze, skarpetki, obuwie, kostiumy kąpielowe, biżuterię, zegarki, odzież wierzchnią, torebki, wyroby skórzane oraz elementy wyposażenia domu (także meble). Więcej informacji można uzyskać na stronie calvinklein.com.
PVH Corp. to jedna z największych firm odzieżowych na świecie, która w ciągu przeszło 130 lat działalności wyspecjalizowała się w tworzeniu marek czerpiących z bogatej kultury amerykańskiej. Posiada przeszło 30 tys. współpracowników w ponad 40 krajach, a w 2015 r. osiągnęła przychód na poziomie przekraczającym 8 mld USD dochodów. W portfolio firmy znajdują się kultowe marki takie jak Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s i Olga oraz różnorodne produkty sprzedawane pod tymi oraz innymi markami krajowymi i znanymi na całym świecie markami własnymi i licencjonowanymi.
*Marka Speedo jest przedmiotem wieczystej licencji na rynki Ameryki Północnej i Karaibów udzielonej przez Speedo International, Ltd.
Oświadczenie "safe harbor" w rozumieniu ustawy o reformie postępowania sądowego w sprawach związanych z prywatnymi papierami wartościowymi z roku 1995.
Wypowiedzi prognozujące zawarte w niniejszej informacji prasowej, w tym między innymi wypowiedzi dotyczące planów, strategii, celów, oczekiwań i zamiarów spółki PVH Corp. i jej spółek zależnych (łącznie zwane „PVH”), podlegają Ustawie o reformie postępowania sądowego w sprawach związanych z prywatnymi papierami wartościowymi z roku 1995 (ang. Private Securities Litigation Reform Act of 1995). Przestrzega się inwestorów, że takie wypowiedzi prognozujące są nieodłącznie związane z ryzykiem i niepewnością, których często nie można dokładnie lub w ogóle przewidzieć. Dotyczy to m.in.: (i) planów, strategii, celów, oczekiwań i zamiarów spółki PVH, które mogą ulec zmianie w dowolnym momencie według uznania spółki; oraz (ii) pozostałego ryzyka i niepewności odnotowywanych okresowo w sprawozdaniach, które PVH przedkłada Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (ang. Securities and Exchange Commission).
Spółka nie zobowiązuje się do publicznego uaktualniania jakichkolwiek wypowiedzi prognozujących, niezależnie od tego czy ma to związek z napływem nowych informacji, jakimikolwiek zdarzeniami w przyszłości czy też innymi czynnikami.
Nota edytorska: Calvin Klein
Informacje o autorze fotografii: © Willy Vanderperre
Media społecznościowe: facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com; google.com/+calvinklein;
youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein; instagram.com/calvinklein;
pinterest.com/calvinklein
snapchat: calvinklein
show yours. #mycalvins
brand handle: @calvinklein
Źródłowa wersja informacji jest dostępna na stronie: http://www.businesswire.com/news/home/20160802006280/en/
Źródło: Calvin Klein, Inc.
KONTAKT:
CALVIN KLEIN, INC.
Biuro ds. komunikacji globalnej
Rod Manley
wiceprezes wykonawczy ds. komunikacji globalnej
tel. 212-292-9795
e-mail: rodmanley@ck.com
-
Alexandra Wagner
wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej
tel. 212-292-9794
e-mail: alexandrawagner@ck.com
-
Biuro ds. komunikacji - region EMEA
Denise Zamarioni
starszy wiceprezes ds. Public Relations - region EMEA
tel. +39 02 550 50 510
e-mail: denisezamarioni@ck.com
-
PR CONSULTING
Pierre Rougier
e-mail: pierre@prconsulting.net
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.08.2016, 13:22 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |