Newsletter

Calvin Klein Inc. ogłasza globalną kampanię reklamową kolekcji Calvin Klein Jeans

05.01.2018, 10:14aktualizacja: 05.01.2018, 10:14

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

nowa kampania - Calvin Klein Inc.
nowa kampania - Calvin Klein Inc.
Nowa odsłona kampanii, w której uczestniczy rodzeństwo - Kaia i Presley Gerber.

NEW YORK - (BUSINESS WIRE) - Władze Calvin Klein, Inc. spółki zależnej należącej w całości do PVH Corp. [NYSE: PVH], ogłosiły dzisiaj globalną, multimedialną kampanię reklamową kolekcji CALVIN KLEIN JEANS. Kampania przedstawia najnowszą wersję rozpoznawalnego na całym świecie wezwania do działania #MYCALVINS, które obecnie przybrało formę: Our Family. #MYCALVINS.

Do niniejszej wiadomości prasowej dołączone są multimedia. Pełna wersja wiadomości dostępna jest pod adresem: http://www.businesswire.com/news/home/20180104005480/en/

W najnowszej globalnej kampanii reklamowej kolekcji Calvin Klein Jeans #MYCALVINS udział wzięła modelka Kaia Gerber wraz ze swoim bratem, modelem Presleyem Gerberem.

Autorem sesji fotograficznej do nowej odsłony kampanii, w której udział wzięli Kaia Gerber i Presley Gerber, jest Willy Vanderperre. Uczestnicy sesji wystąpili w podstawowych stylizacjach kolekcji CALVIN KLEIN JEANS, które są już dostępne w sklepach i w sprzedaży internetowej.

Zmieniona koncepcja #MYCALVINS skupia się na rodzinie, która jest odzwierciedleniem jedności pomiędzy silnymi jednostkami, co jest jeszcze dobitniej podkreślone symboliką tradycyjnej amerykańskiej pikowanej narzuty. Celem kampanii jest uchwycenie tych więzi i pokazanie rodzinom - zarówno tym połączonym więzami krwi, jak i tym, których łączą inne więzi - różnych sposobów inspiracji do nawiązania bliższych relacji i celebrowania rzeczy, które nas łączą.

Niniejsza akcja stanowi niedawną odsłonę naszej najnowszej kampanii Our Family. Akcja #MYCALVINS, na którą składa się seria kampanii reklamowych, rozpoczęła się w listopadzie 2017 r. z udziałem artystów takich jak Solange, Kelela, Dev Hynes, Caroline Polachek oraz Adama Bainbridge’a z zespołu Kindness, a także A$AP Rocky, A$AP Ferg, A$AP Nast, A$AP Twelvyy, A$AP Ant, A$AP Lou, oraz A$AP J. Scott z A$AP Mob. Kampania potrwa do końca sezonu wiosennego roku 2018, a biorący w niej udział utalentowani wykonawcy symbolizują połączenie kilku generacji za pomocą stylu, muzyki oraz kultury. Podzielą się oni swoimi historiami, których głównymi bohaterami będzie rodzina i społeczność, w ramach kampanii „Our Family”.

Kampania "Our Family. #MYCALVINS" w pełni wykorzystuje współczesną mentalność, gdzie na pierwszym miejscu znajdują się osiągniecia cyfrowe, w połączeniu z wrażliwością społeczną do przekazania ewolucji odnoszącej globalny sukces kampanii #MYCALVINS, która została rozpoczęta w 2014 r. W kampanii #MYCALVINS wykorzystywany jest wpływ osób publicznych biorących w niej udział oraz istniejące zachowania konsumenckie polegające na dążeniu do wyrażenia siebie, a także potęgowany jest fenomen tzw. selfie oraz przekazywania zdjęć. Dzięki specjalnej, cyfrowej obsłudze w 12 krajach oraz wykorzystaniu wielkoformatowych, dobrze widocznych billboardów umieszczonych na kilku kluczowych rynkach "Our Family. #MYCALVINS" zdobędzie międzynarodowy rozgłos.

Calvin Klein

CALVIN KLEIN to globalna marka lifestylowa, której wyróżnikiem są odważne i postępowe rozwiązania oraz uwodzicielskie wzornictwo. Chcemy ekscytować i inspirować naszych klientów w oparciu o prowokujące obrazy oraz niezwykłe wzory, które rozbudzają zmysły.

Marka powstała w 1968 r. z inicjatywy Calvina Kleina oraz jego partnera biznesowego Barry’ego Schwartza, osiągając uznanie i pozycję lidera amerykańskiego rynku mody dzięki prostym rozwiązaniom estetycznym oraz innowacyjnemu wzornictwu. W 2016 r. marka Calvin Klein osiągnęła przychody na poziomie przekraczającym 8 mld dolarów dzięki sprzedaży swoich produktów w ponad 110 krajach świata. Calvin Klein zatrudnia ponad 10 000 pracowników na całym świecie. PVH Corp. nabyła markę w 2003 r.

PVH Corp.

PVH to jedna z największych firm odzieżowych na świecie z ponad 135-letnim doświadczeniem, która specjalizuje się w markach i formach działalności czerpiących z bogatej kultury Ameryki. Posiada przeszło 35 000 pracowników w ponad 40 krajach i osiąga przeszło 8 mld dolarów rocznych przychodów. W ofercie firmy znajdują się kultowe marki takie jak CALVIN KLEINTOMMY HILFIGERVan HeusenIZODARROWSpeedo*Warner’sOlga, skoncentrowany na cyfrowych kanałach sprzedaży producent bielizny True & Co. oraz różnorodne produkty rynkowe sprzedawane pod tymi oraz innymi markami krajowymi i znanymi na całym świecie markami własnymi i licencjonowanymi.

* Marka Speedo jest przedmiotem wieczystej licencji na rynki Ameryki Północnej i Karaibów udzielonej przez Speedo International, Ltd.

NOTA EDYTORSKA:

CALVIN KLEIN JEANS

ZDJĘCIA: © 2018 Willy Vanderperre

facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com; google.com/+calvinklein

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE: youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein; instagram.com/calvinklein; pinterest.com/calvinklein, snapchat: calvinklein

nazwa użytkownika: @calvinklein #MYCALVINS

Źródłowa wersja informacji jest dostępna na stronie: http://www.businesswire.com/news/home/20180104005480/en/

Źródło: Calvin Klein, Inc.

KONTAKT:

Calvin Klein, Inc.

Rod Manley

wiceprezes ds. komunikacji globalnej

tel. 212-292-9795

e-mail: rodmanley@ck.com

lub

Jacqueline Giusti

koordynator ds. komunikacji korporacyjnej

tel. 212-292-9749

e-mail: jacquelinegiusti@ck.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 05.01.2018, 10:14
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ