Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - Spółka Calvin Klein, Inc. ogłosiła w dniu dzisiejszym nową strategię kreatywną, dzięki której wszystkie jej marki zostaną ujednolicone i będą odzwierciedlać jedną kreatywną wizję. Z firmy odchodzą Francisco Costa, dyrektor kreatywny działu odzieży damskiej, Calvin Klein Collection, oraz Italo Zucchelli, dyrektor kreatywny działu odzieży męskiej, Calvin Klein Collection.
Do niniejszej wiadomości prasowej dołączone są multimedia. Pełna wersja wiadomości dostępna jest pod adresem: http://www.businesswire.com/news/home/20160419006394/en/
Strategia ta stanowi część globalnej ewolucji kierunku, w którym rozwija się marka Calvin Klein, a która rozpoczęła się w 2013 r., wraz z ponownym przejęciem przez spółkę jej działów odzieży dżinsowej i bielizny. Calvin Klein, w ramach działań na rzecz ugruntowania swej pozycji na globalnym rynku sprzedaży detalicznej wartym 10 mln, dzięki temu przedsięwzięciu jeszcze bardziej umocni status swej marki na całym świecie, a także utoruje sobie drogę do dalszego długoterminowego rozwoju globalnego. W ostatecznym rozrachunku nowy kierunek marki ma odzwierciedlać kreatywną wizję w każdej kategorii biznesowej. Komunikat w tej sprawie zostanie wydany w stosownym terminie.
Komentarz Steve’a Shiffmana, dyrektora generalnego Calvin Klein, Inc.: "Nowa strategia kreatywna wyznacza początek kolejnego po odejściu pana Kleina na emeryturę, niezwykle ważnego rozdziału w historii naszej firmy. Pragnę podziękować panom Francisco i Italo za ich niezachwiane zaangażowanie na rzecz marki Calvin Klein i ich dokonania z ostatnich 10 lat. Obaj w znacznym stopniu przyczynili się do sukcesu naszej marki jako globalnego lidera w branży modowej, w co włożyli wiele poświęcenia, uwagi oraz kreatywności".
Calvin Klein, Inc., spółka zależna PVH Corp. [NYSE: PVH], to jedna z wiodących na świecie firm modowych i marketingowych. Zajmuje się projektowaniem i sprzedażą markowej odzieży dla kobiet i mężczyzn, a także wielu innych produktów, które są wytwarzane i wprowadzane na rynek na podstawie globalnych licencji i umów. Linie produktów oferowanych pod różnymi markami Calvin Klein obejmują: sukienki i damskie kostiumy, męskie dodatki oraz odzież szytą na miarę, męską i damską odzież sportową, odzież ze średniego i wyższego segmentu, odzież golfową, produkty dżinsowe, bieliznę, perfumy, okulary, damską odzież funkcjonalną, wyroby pończosznicze, skarpetki, obuwie, kostiumy kąpielowe, biżuterię, zegarki, odzież wierzchnią, torebki, wyroby skórzane oraz elementy wyposażenia domu (także meble). Więcej informacji można uzyskać na stronie calvinklein.com.
PVH to jedna z największych firm odzieżowych na świecie, która w ciągu przeszło 130 lat działalności wyspecjalizowała się w tworzeniu marek czerpiących z bogatej kultury amerykańskiej. Posiada przeszło 30 tys. współpracowników w ponad 40 krajach, a w 2015 r. osiągnęła przychód na poziomie przekraczającym 8 mld USD dochodów. W portfolio firmy znajdują się kultowe marki takie jak Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s i Olga oraz różnorodne produkty sprzedawane pod tymi oraz innymi markami krajowymi i znanymi na całym świecie markami własnymi i licencjonowanymi.
*Marka Speedo jest przedmiotem wieczystej licencji na rynki Ameryki Północnej i Karaibów udzielonej przez Speedo International, Ltd.
Oświadczenie "safe harbor" w rozumieniu ustawy o reformie postępowania sądowego w sprawach związanych z prywatnymi papierami wartościowymi z roku 1995:
Wypowiedzi prognozujące zawarte w niniejszej informacji prasowej, w tym między innymi wypowiedzi dotyczące planów, celów, oczekiwań i intencji spółki PVH Corp. i jej spółek zależnych (łącznie zwane „PVH”), podlegają Ustawie o reformie postępowania sądowego w sprawach związanych z prywatnymi papierami wartościowymi z roku 1995 (ang. Private Securities Litigation Reform Act of 1995). Przestrzega się inwestorów, że takie wypowiedzi prognozujące są nieodłącznie związane z ryzykiem i niepewnością, których często nie można dokładnie lub w ogóle przewidzieć. Dotyczy to m.in.: (i) planów, strategii, celów, oczekiwań i zamiarów spółki PVH, które mogą ulec zmianie w dowolnym momencie według uznania spółki; (ii) pozostałego ryzyka i niepewności odnotowywanych okresowo w sprawozdaniach, które PVH przedkłada Komisji Papierów Wartościowych i Giełd.
Spółka nie zobowiązuje się do publicznego uaktualniania jakichkolwiek wypowiedzi prognozujących, niezależnie od tego czy ma to związek z napływem nowych informacji, jakimikolwiek zdarzeniami w przyszłości czy też innymi czynnikami.
Nota edytorska: Calvin Klein
Media społecznościowe: facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com; google.com/+calvinklein; youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein; instagram.com/calvinklein; pinterest.com/calvinklein snapchat: calvinklein show yours. #mycalvins brand handle: @calvinklein
Źródłowa wersja informacji jest dostępna na stronie: http://www.businesswire.com/news/home/20160419006394/en/
Źródło: Calvin Klein, Inc.
KONTAKT:
Calvin Klein, Inc.
Buro ds. komunikacji globalnej
Rod Manley
wiceprezes wykonawczy ds. komunikacji globalnej
tel. 212-292-9795
e-mail: rodmanley@ck.com
-
Alexandra Wagner
wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej
tel. 212-292-9794
e-mail: alexandrawagner@ck.com
-
Biuro ds. komunikacji - region EMEA
Denise Zamarioni
tel. +39 02 550 50 510
starszy wiceprezes ds. Public Relations - region EMEA
e-mail: denisezamarioni@ck.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.04.2016, 13:11 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |