Newsletter

Calvin Klein, Inc. ogłasza świąteczne zakupowe szaleństwo z Amazon Fashion

17.11.2017, 10:00aktualizacja: 17.11.2017, 10:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK--(BUSINESS WIRE)- Calvin Klein, Inc., spółka zależna, należąca w całości do PVH Corp. [NYSE: PVH], ogłosiła dzisiaj świąteczne zakupowe szaleństwo „Calvin Klein X Amazon Fashion”, dostępny dla klientów od teraz do 31 grudnia. W ramach wydarzenia powstaną sklepy tymczasowe w Nowym Jorku i Los Angeles, jak również specjalny sklep internetowy Amazon.com/mycalvins.

Do niniejszej wiadomości prasowej dołączone są multimedia. Pełna wersja wiadomości dostępna jest pod adresem: http://www.businesswire.com/news/home/20171116005843/en/

Świąteczne zakupowe szaleństwo to pierwsze wspólne przedsięwzięcie marek Amazon Fashion i Calvin Klein. W ramach tej oferty klienci Amazon w sklepach tymczasowych i w sklepie internetowym uzyskają dostęp do niedostępnych nigdzie indziej, wyjątkowych wzorów. Sklepy powstaną w nowojorskiej dzielnicy SoHo oraz w mieście Santa Monica w hrabstwie Los Angeles. W każdym z tych miejsc oferowane będą produkty Calvin Klein Underwear, w tym bielizna i odzież domowa dla kobiet i mężczyzn, zaś w internetowym sklepie marki Calvin Klein dostępna będzie rozszerzona oferta produktów z linii Calvin Klein Underwear i Calvin Klein Jeans.

„Możliwość współpracy z Amazon Fashion przy tym ciekawym projekcie sprzedażowym to dla nas powód do dumy - powiedziała Cheryl Abel-Hodges, przewodnicząca Calvin Klein Underwear i prezes The Underwear Group of PVH. - Naszym celem jest zapewnianie klientom środowiska zakupowego opartego na treści. Cieszymy się, że możemy przedstawić tę ofertę klientom Calvin Klein i Amazon, zarówno w Internecie, jak i w sklepach tradycyjnych, w dogodnym terminie przed nadejściem okresu świątecznego”.

Goście specjalnych sklepów będą mogli w łatwy sposób realizować zakupy poprzez skanowanie kodu kreskowego w aplikacji Amazon App, a wybrane produkty zabrać do domu osobiście lub zamówić ich dostawę. W przebieralniach zamontowane będą urządzenia Amazon Echo, dzięki którym klienci będą mogli zadać Alexie różne pytania na temat produktów i marki Calvin Klein, zmieniać parametry oświetlenia i odtwarzać dowolnie wybraną muzykę.

W obu sklepach tradycyjnych znajdą się strefy rozrywki dla klientów. Specjalne stanowiska pozwolą kupującym na personalizację bielizny Calvin Klein Underwear dzięki możliwości wszycia dodatkowych dekoracji. Przestrzenie twórcze będą zachęcać klientów do tworzenia własnych filmików, którymi będą mogli podzielić się w mediach społecznościowych. Strefy relaksu umożliwią nawiązywanie połączeń wideo za pośrednictwem Amazon Echo Show pomiędzy klientami z obu sklepów ulokowanych na przeciwległych wybrzeżach Ameryki. Pozwoli to kupującym dzielić się interesującymi treściami w czasie rzeczywistym.

W całym świątecznym sezonie w sklepach organizowane będą wyjątkowe wydarzenia z udziałem znanych osób, m.in. supermodelki i bizneswoman Karlie Kloss oraz komiczki i pisarki Lilly Singh. Obie będą obecne w sklepie Amazon.com/mycalvins oraz w sklepach tradycyjnych przez cały świąteczny sezon zakupowy.

„Okres świąt Bożego Narodzenia to jeden z najważniejszych sezonów zakupowych dla naszych klientów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z partnerstwa z marką Calvin Klein. Dzięki temu możemy zaoferować naszym klientom pełnię interaktywnych przeżyć, co sprawi, że z większym zaangażowaniem będą wybierać nasze produkty - powiedziała Michelle Rothman, wiceprezes Amazon Fashion. - Klienci będą mogli również kupować niedostępne w innym miejscu produkty Calvin Klein na stronie amazon.com/mycalvins”.

Calvin Klein to światowa marka lifestylowa, której wyróżnikiem są odważne i postępowe rozwiązania oraz uwodzicielskie wzornictwo. Chcemy ekscytować i inspirować naszych klientów w oparciu o prowokujące obrazy oraz niezwykłe wzory, które rozbudzają zmysły.

Marka powstała w 1968 r. z inicjatywy Calvina Kleina oraz jego partnera biznesowego Barry’ego Schwartza, osiągając uznanie i pozycję lidera amerykańskiego rynku mody dzięki prostym rozwiązaniom estetycznym oraz innowacyjnemu wzornictwu. W 2016 r. firma Calvin Klein osiągnęła przychody na poziomie przekraczającym 8 mld dolarów dzięki sprzedaży swoich produktów w ponad 110 krajach świata. Calvin Klein zatrudnia ponad 10.000 pracowników na całym świecie. PVH Corp. nabyła markę w 2003 r.

PVH to jedna z największych firm odzieżowych na świecie z ponad 135-letnim doświadczeniem, która specjalizuje się w markach i formach działalności czerpiących z bogatej kultury Ameryki. Posiada przeszło 35.000 pracowników w ponad 40 krajach i osiąga przeszło 8 mld dolarów rocznych przychodów. W ofercie firmy znajdują się kultowe marki takie jak Calvin KleinTOMMY HILFIGERVan HeusenIZODARROW, Speedo*, Warner’s, Olga, skoncentrowany na cyfrowych kanałach sprzedaży producent bielizny True & Co. oraz różnorodne produkty rynkowe sprzedawane pod tymi oraz innymi markami krajowymi i znanymi na całym świecie markami własnymi i licencjonowanymi.

Marka Speedo jest przedmiotem wieczystej licencji na rynki Ameryki Północnej i Karaibów udzielonej przez Speedo International, Ltd.

Informacja, Calvin Klein:

Punkt sprzedaży: NOWY JORK: CALVIN KLEIN X Amazon Fashion Pop-Up, 545 Broadway, New York, NY 10012;

Punkt sprzedaży: LOS ANGELES: CALVIN KLEIN X Amazon Fashion Pop-Up, 1444 Third Street Promenade, Santa Monica, CA 90401.

Zdjęcia - NYC: © 2017 Griffin Lipson/BFA.com;

Zdjęcia - LA: © 2017 Owen Kolasinski/BFA.com.

Media społecznościowe:

facebook.com/calvinklein;

calvinklein.tumblr.com;

google.com/+calvinklein;

youtube.com/calvinklein;

twitter.com/calvinklein;

instagram.com/calvinklein;

pinterest.com/calvinklein;

snapchat: calvinklein ;

brand handle: @calvinklein

Źródłowa wersja informacji jest dostępna na stronie: http://www.businesswire.com/news/home/20171116005843/en/

Źródło: Calvin Klein, Inc.

KONTAKT:

Calvin Klein, Inc.

Alexandra Wagner

starszy wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej

tel. 212-292-9794

e-mail: alexandrawagner@ck.com

-

Amanda Pena

dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej

tel. 212-292-9223

e-mail:amandapena@ck.com

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.11.2017, 10:00
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii