Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - Calvin Klein, Inc., spółka zależna w 100% należąca do PVH Corp. [NYSE:PVH], ogłosiła dzisiaj rozpoczęcie multimedialnej kampanii reklamowej promującej nowe kolekcje bielizny i jeansów CALVIN KLEIN na całym świecie. To najnowszy etap ewolucji znanego na całym świecie hasła marki CALVIN KLEIN, #MYCALVINS: Our Family (Nasza rodzina). #MYCALVINS.
Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Zobacz pełną treść informacji: http://www.businesswire.com/news/home/20180122005732/en/
W najnowszej odsłonie tej nowej kampanii wzięły udział siostry Kim Kardashian West, Khloé Kardashian, Kourtney Kardashian, Kendall Jenner i Kylie Jenner uchwycone w obiektywie fotografa Willy’ego Vanderperre’a. Słynne rodzeństwo ma na sobie bieliznę marki CALVIN KLEIN, w tym CALVIN KLEIN Modern Cotton i nową rodzinę produktów CALVIN KLEIN Body, które są już dostępne w sprzedaży w sklepach stacjonarnych i internetowych. Dodatkowo, niektóre z sióstr prezentują podstawowe stylizacje CALVIN KLEIN JEANS, jak również ubrania z kolekcji CALVIN KLEIN JEANS wiosna 2018.
Zmieniona koncepcja #MYCALVINS stawia przede wszystkim na rodzinę i jedność pomiędzy silnymi jednostkami, co dodatkowo podkreśla symbolika tradycyjnej amerykańskiej pikowanej narzuty. Celem kampanii jest uchwycenie tych więzi i pokazanie rodzinom - zarówno tym połączonym więzami krwi, jak i tym, których łączą inne więzi - różnych sposobów inspiracji do nawiązania bliższych relacji i celebrowania tego, co nas łączy.
Obecna akcja stanowi najnowszą odsłonę kampanii Our Family. #MYCALVINS, w ramach której od listopada 2017 r. prowadzone były kampanie z udziałem Solange, Keleli, Deva Hynesa, Caroline Polachek i Adama Bainbridge’a z zespołu Kindness, jak również A$AP Rocky’ego, A$AP Ferga, A$AP Nasta, A$AP Twelvyy’ego, A$AP Anta, A$AP Lou i A$AP J. Scotta z zespołu A$AP Mob, a ostatnio Kai i Presleya Gerberów. Kampania potrwa do końca sezonu wiosennego roku 2018, a biorący w niej udział utalentowani wykonawcy symbolizują połączenie kilku generacji za pomocą stylu, muzyki oraz kultury. Wszyscy uczestnicy przedstawią swoje historie pod hasłem „Our Family”, skupiając się na temacie rodziny i społeczności.
CALVIN KLEIN nadal wykorzystuje współczesne nastawienie na media cyfrowe i społecznościowe do promowania kampanii Our Family. #MYCALVINS na wszystkich kanałach komunikacji z klientami. Kampania #MYCALVINS, którą za pośrednictwem kanałów cyfrowych i społecznościowych obejrzało już ponad 100 mln osób w 12 krajach świata i która dotarła do klientów poprzez reklamy zewnętrzne na kilku kluczowych rynkach, została zaprojektowana tak, by przyciągać klientów ze wszystkich grup odbiorców marki CALVIN KLEIN.
CALVIN KLEIN to globalna marka lifestylowa, której wyróżnikiem są odważne i postępowe rozwiązania oraz uwodzicielskie wzornictwo. Chcemy ekscytować i inspirować naszych klientów w oparciu o prowokujące obrazy oraz niezwykłe wzory, które rozbudzają zmysły.
Marka powstała w 1968 r. z inicjatywy Calvina Kleina oraz jego partnera biznesowego Barry’ego Schwartza, osiągając uznanie i pozycję lidera amerykańskiego rynku mody dzięki prostym rozwiązaniom estetycznym oraz innowacyjnemu wzornictwu. W 2016 r. marka Calvin Klein osiągnęła przychody na poziomie przekraczającym 8 mld dolarów dzięki sprzedaży swoich produktów w ponad 110 krajach świata. Calvin Klein zatrudnia ponad 10 000 pracowników na całym świecie. PVH Corp. nabyła markę w 2003 r.
PVH to jedna z największych firm odzieżowych na świecie z ponad 135-letnim doświadczeniem, która specjalizuje się w markach i formach działalności czerpiących z bogatej kultury Ameryki. Posiada przeszło 35 000 pracowników w ponad 40 krajach i osiąga przeszło 8 mld dolarów rocznych przychodów. W ofercie firmy znajdują się kultowe marki takie jak: CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s i Olga, skoncentrowany na cyfrowych kanałach sprzedaży producent bielizny True & Co. oraz różnorodne produkty rynkowe sprzedawane pod tymi oraz innymi markami krajowymi i znanymi na całym świecie markami własnymi i licencjonowanymi.
*Marka Speedo jest przedmiotem wieczystej licencji na rynki Ameryki Północnej i Karaibów udzielonej przez Speedo International Limited.
Zdjęcia: © 2018 Willy Vanderperre
Film kampanii (:30 sek.) do obejrzenia: https://youtu.be/90CCjgX0n20
Film kampanii (:30 sek.) do umieszczenia na stronie internetowej:
Media społecznościowe:
snapchat: calvinklein
calvinklein.com/mycalvins
OUR FAMILY. #MYCALVINS
Zobacz wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20180122005732/en/
Źródło: Calvin Klein, Inc.
KONTAKT:
Calvin Klein, Inc.
Jessica Jenkins
dyrektor ds. public relations
tel. 212 292 9435
e-mail: jessicajenkins@ck.com
lub
Jacqueline Giusti
koordynator ds. komunikacji korporacyjnej
tel. 212 292 9749
e-mail: jacquelinegiusti@ck.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.01.2018, 09:51 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Firma Yutong Bus dostarczyła do Ameryki Łacińskiej już 500 szt. nowego modelu vana – V6
- 23.12.2024, 14:06
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Bezpieczeństwo jest największym luksusem - światowa premiera flagowego modelu Chery TIGGO 9
- 23.12.2024, 13:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
FPP: paragonowa biurokracja kontra cyfrowa rzeczywistość
Pracownicy i pracodawcy muszą gromadzić papierowe paragony, by udokumentować wydatki na posiłki w ramach benefitów żywieniowych, mimo że firmy od dawna stosują znacznie prostszy i nowocześniejszy mechanizm kontroli. Ten zbędny – zdaniem FPP, wymóg szczególnie kontrastuje z podejściem państwa do innych świadczeń społecznych, gdzie beneficjenci nie muszą w jakikolwiek sposób dokumentować swoich wydatków. Federacja Przedsiębiorców Polskich apeluje o naprawę tych przestarzałych przepisów.- 23.12.2024, 12:52
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Federacja Przedsiębiorców Polskich