Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - Calvin Klein, Inc., spółka zależna w 100% należąca do PVH Corp. [NYSE:PVH], ogłosiła dzisiaj rozpoczęcie multimedialnej kampanii reklamowej promującej nowe kolekcje bielizny i jeansów CALVIN KLEIN na całym świecie. To najnowszy etap ewolucji znanego na całym świecie hasła marki CALVIN KLEIN, #MYCALVINS: Our Family (Nasza rodzina). #MYCALVINS.
Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Zobacz pełną treść informacji: http://www.businesswire.com/news/home/20180122005732/en/
W najnowszej odsłonie tej nowej kampanii wzięły udział siostry Kim Kardashian West, Khloé Kardashian, Kourtney Kardashian, Kendall Jenner i Kylie Jenner uchwycone w obiektywie fotografa Willy’ego Vanderperre’a. Słynne rodzeństwo ma na sobie bieliznę marki CALVIN KLEIN, w tym CALVIN KLEIN Modern Cotton i nową rodzinę produktów CALVIN KLEIN Body, które są już dostępne w sprzedaży w sklepach stacjonarnych i internetowych. Dodatkowo, niektóre z sióstr prezentują podstawowe stylizacje CALVIN KLEIN JEANS, jak również ubrania z kolekcji CALVIN KLEIN JEANS wiosna 2018.
Zmieniona koncepcja #MYCALVINS stawia przede wszystkim na rodzinę i jedność pomiędzy silnymi jednostkami, co dodatkowo podkreśla symbolika tradycyjnej amerykańskiej pikowanej narzuty. Celem kampanii jest uchwycenie tych więzi i pokazanie rodzinom - zarówno tym połączonym więzami krwi, jak i tym, których łączą inne więzi - różnych sposobów inspiracji do nawiązania bliższych relacji i celebrowania tego, co nas łączy.
Obecna akcja stanowi najnowszą odsłonę kampanii Our Family. #MYCALVINS, w ramach której od listopada 2017 r. prowadzone były kampanie z udziałem Solange, Keleli, Deva Hynesa, Caroline Polachek i Adama Bainbridge’a z zespołu Kindness, jak również A$AP Rocky’ego, A$AP Ferga, A$AP Nasta, A$AP Twelvyy’ego, A$AP Anta, A$AP Lou i A$AP J. Scotta z zespołu A$AP Mob, a ostatnio Kai i Presleya Gerberów. Kampania potrwa do końca sezonu wiosennego roku 2018, a biorący w niej udział utalentowani wykonawcy symbolizują połączenie kilku generacji za pomocą stylu, muzyki oraz kultury. Wszyscy uczestnicy przedstawią swoje historie pod hasłem „Our Family”, skupiając się na temacie rodziny i społeczności.
CALVIN KLEIN nadal wykorzystuje współczesne nastawienie na media cyfrowe i społecznościowe do promowania kampanii Our Family. #MYCALVINS na wszystkich kanałach komunikacji z klientami. Kampania #MYCALVINS, którą za pośrednictwem kanałów cyfrowych i społecznościowych obejrzało już ponad 100 mln osób w 12 krajach świata i która dotarła do klientów poprzez reklamy zewnętrzne na kilku kluczowych rynkach, została zaprojektowana tak, by przyciągać klientów ze wszystkich grup odbiorców marki CALVIN KLEIN.
CALVIN KLEIN to globalna marka lifestylowa, której wyróżnikiem są odważne i postępowe rozwiązania oraz uwodzicielskie wzornictwo. Chcemy ekscytować i inspirować naszych klientów w oparciu o prowokujące obrazy oraz niezwykłe wzory, które rozbudzają zmysły.
Marka powstała w 1968 r. z inicjatywy Calvina Kleina oraz jego partnera biznesowego Barry’ego Schwartza, osiągając uznanie i pozycję lidera amerykańskiego rynku mody dzięki prostym rozwiązaniom estetycznym oraz innowacyjnemu wzornictwu. W 2016 r. marka Calvin Klein osiągnęła przychody na poziomie przekraczającym 8 mld dolarów dzięki sprzedaży swoich produktów w ponad 110 krajach świata. Calvin Klein zatrudnia ponad 10 000 pracowników na całym świecie. PVH Corp. nabyła markę w 2003 r.
PVH to jedna z największych firm odzieżowych na świecie z ponad 135-letnim doświadczeniem, która specjalizuje się w markach i formach działalności czerpiących z bogatej kultury Ameryki. Posiada przeszło 35 000 pracowników w ponad 40 krajach i osiąga przeszło 8 mld dolarów rocznych przychodów. W ofercie firmy znajdują się kultowe marki takie jak: CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s i Olga, skoncentrowany na cyfrowych kanałach sprzedaży producent bielizny True & Co. oraz różnorodne produkty rynkowe sprzedawane pod tymi oraz innymi markami krajowymi i znanymi na całym świecie markami własnymi i licencjonowanymi.
*Marka Speedo jest przedmiotem wieczystej licencji na rynki Ameryki Północnej i Karaibów udzielonej przez Speedo International Limited.
Zdjęcia: © 2018 Willy Vanderperre
Film kampanii (:30 sek.) do obejrzenia: https://youtu.be/90CCjgX0n20
Film kampanii (:30 sek.) do umieszczenia na stronie internetowej:
Media społecznościowe:
snapchat: calvinklein
calvinklein.com/mycalvins
OUR FAMILY. #MYCALVINS
Zobacz wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20180122005732/en/
Źródło: Calvin Klein, Inc.
KONTAKT:
Calvin Klein, Inc.
Jessica Jenkins
dyrektor ds. public relations
tel. 212 292 9435
e-mail: jessicajenkins@ck.com
lub
Jacqueline Giusti
koordynator ds. komunikacji korporacyjnej
tel. 212 292 9749
e-mail: jacquelinegiusti@ck.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.01.2018, 09:51 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: AI, cyberbezpieczeństwo, sieć 5G to filary, na których można budować przewagę konkurencyjną PAP
W dobie globalnej rywalizacji technologicznej, kołem zamachowym krajowych gospodarek jest cyfryzacja. Czy Polska jest gotowa, by wykorzystać stwarzane przez nią szanse? Jakie są nasze mocne punkty, a co powinniśmy zmienić? Próbę odpowiedzi na te pytania podjęli eksperci uczestniczący w panelu pt. „Mapa cyfrowa dla Polski”, który odbył się pierwszego dnia XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 24.04.2025, 17:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czego nie obejmuje polisa na życie?
Planujesz zakup ubezpieczenia na życie? Zapoznaj się dokładnie z warunkami umowy, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe zastrzegają w nich, czego nie obejmuje taka polisa. W tym artykule przeczytasz, jakie zapisy (tzw. wyłączenia odpowiedzialności) pojawiają się najczęściej.- 24.04.2025, 15:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CUK Ubezpieczenia
-
Image
ZPPP Browary Polskie: piwa bezalkoholowe odpowiadają na potrzeby współczesnych piwoszy PAP
97 proc. Polaków próbowało piw bezalkoholowych, a 62 proc. regularnie sięga po „zerówki”. O tym, że piwo bezalkoholowe jest ważną kategorią rynku piwowarskiego, motorem rozwoju branży i szansą na częściowe zrównoważenie trendu spadkowego piw alkoholowych, mówił Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie (ZPPP Browary Polskie) podczas premiery raportu „>>Zerówki<< zmieniają rynek piwa. Rewolucja 0,0 proc. trwa”.- 24.04.2025, 14:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ