Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - Calvin Klein Inc., spółka zależna należąca w całości do PVH Corp [NYSE: PVH], zapowiedziała dzisiaj otwarcie lifestylowych sklepów Calvin Klein oferujących produkty wielu marek w Szanghaju, w Chinach i w Düsseldorfie, w Niemczech. Każdy ze sklepów jest obiektem pokazowym marki, w którym zrealizowano najnowszą koncepcję wystroju wnętrz.
Do niniejszej wiadomości prasowej dołączone są multimedia. Pełna wersja wiadomości dostępna jest pod adresem: http://www.businesswire.com/news/home/20170928005736/en/
Dwukondygnacyjny sklep Calvin Klein o powierzchni 6000 stóp kwadratowych znajduje się w Raffles City w Szanghaju i oferuje odzież męską i damską oraz akcesoria marki CK Calvin Klein, CALVIN KLEIN JEANS, CALVIN KLEIN UNDERWEAR i CALVIN KLEIN PERFORMANCE. Z kolei nowy sklep w Düsseldorfie znajduje się przy Bulwarze Königsallee, zajmuje trzy piętra i ponad 3500 stóp kwadratowych i oferuje damską i męską odzież sportową i akcesoria marki CALVIN KLEIN JEANS, CALVIN KLEIN UNDERWEAR i CALVIN KLEIN SWIMWEAR.
Nowy koncepcja wystroju wnętrz tych sklepów detalicznych wyraża nowoczesną, minimalistyczną estetykę marki, odświeżoną dodatkowymi kolorami i wspaniałymi materiałami, zapewniając klientom niezapomniane wrażenia podczas wizyty w sklepie. Zasłony w energetycznym kobaltowym odcieniu stanowią ramę dla wejścia, podczas gdy ekskluzywne różowe dywany o geometrycznych kształtach tworzą we wnętrzu atmosferę luksusu i są elegancką przeciwwagą dla szarego betonu. W całym wnętrzu wykorzystano tkaniny marki Kvadrat/Raf Simons, jak również fotele Utrecht według projektu Gerrita Thomasa Rietvelda, których dystrybucją zajmuje się firma Cassina. Na suficie zawieszono powiększone wycięte sylwetki modeli prezentujących najnowsze stylizacje marki, które wyznaczają poszczególne części sklepu i przybliżają historię produktów oferowanych w sklepie.
W naszych sklepach wykorzystujemy technologie cyfrowe, czyniąc zakupy całkowicie spersonalizowanym doświadczeniem, umożliwiającym wejście w nowe i niespotykane dotąd relacje z naszymi produktami i marką. Interaktywne filmiki oraz przewodnik po fasonach jeansów umieszczony na ścianach pomagają klientom zapoznać się z towarami prezentowanymi w bieżącej kampanii reklamowej, dokonać wyboru i przymierzyć towar w sklepie. W naszym sklepie w Szanghaju znajduje się stół interaktywny, na którym wyświetlane są materiały zachęcające klientów, aby dowiedzieli się więcej o marce dzięki lekturze artykułów w prasie codziennej, magazynach oraz publikacji internetowych dotyczących marki i naszych osiągnięć, nagrania z ostatnich pokazów mody oraz imprez, a także treści z mediów społecznościowych marki.
„Nasze nowe sklepy pokazowe w Szanghaju i Düsseldorfie odzwierciedlają dążenie marki CALVIN KLEIN do zapewnienia klientom niezapomnianych wrażeń związanych z zakupami poprzez stosowanie innowacyjnych technologii oraz bezkonkurencyjną wartość marki na rynkach światowych” - powiedział Steve Shiffman, dyrektor generalny Calvin Klein, Inc. „Dążąc do poszerzania globalnego zasięgu marki CALVIN KLEIN, za cel stawiamy sobie dostarczanie doświadczeń zakupowych na najwyższym poziomie dla klientów kluczowych rynków na całym świecie”.
CALVIN KLEIN to światowa marka lifestylowa, która uosabia odważne, progresywne i ponętne idee, charakteryzujące się często estetycznym minimalizmem. Naszym celem jest ekscytowanie i inspirowanie naszych odbiorców w oparciu o prowokujące obrazy oraz niezwykłe wzory, które rozbudzają zmysły.
Marka powstała w 1968 r. z inicjatywy Calvina Kleina oraz jego partnera biznesowego Barry’ego Schwartza, osiągając uznanie i pozycję lidera amerykańskiego rynku mody dzięki prostym rozwiązaniom estetycznym oraz innowacyjnemu wzornictwu. W 2016 r. firma Calvin Klein osiągnęła przychody na poziomie przekraczającym 8 mld dolarów dzięki sprzedaży swoich produktów w ponad 110 krajach świata. Calvin Klein zatrudnia ponad 10.000 pracowników na całym świecie. PVH Corp. nabyła markę w 2003 r.
PVH to jedna z największych firm odzieżowych na świecie z ponad 135-letnim doświadczeniem, która specjalizuje się w markach i formach działalności czerpiących z bogatej kultury Ameryki. Posiada przeszło 35.000 pracowników w ponad 40 krajach i osiąga przeszło 8 mld dolarów rocznych przychodów. W portfolio firmy znajdują się kultowe marki takie jak CALVINKLEIN, TOMMYHILFIGER, VanHeusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga i True&Co. oraz różnorodne produkty rynkowe sprzedawane pod tymi oraz innymi markami krajowymi i znanymi na całym świecie markami własnymi i licencjonowanymi.
Marka Speedo jest przedmiotem wieczystej licencji na rynki Ameryki Północnej i Karaibów udzielonej przez Speedo International, Ltd.
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE: facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com; google.com/+calvinklein; youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein; instagram.com/calvinklein; pinterest.com/calvinklein
snapchat: calvinklein
twitter: @calvinklein
Źródłowa wersja informacji jest dostępna na stronie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20170928005736/en/
Źródło: Calvin Klein, Inc.
KONTAKT:
Alexandra Wagner,
starszy wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej
Calvin Klein, Inc.
tel. 212-292-9794
e-mail: alexandrawagner@ck.com
-
Amanda Pena
dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej
tel. 212-292-9223
e-mail: amandapena@ck.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.09.2017, 19:11 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |