Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Tegoroczna edycja Camp Jeep® była edycją rekordową. To niepowtarzalna imprez, która co roku pozwala użytkownikom SUV-a z najbardziej utytułowanej gamy w historii, wyrazić swoją miłość do marki Jeep.
W tym roku uczestniczyli w niej klienci i fani z około 20 europejskich krajów; ponad 1200 osób, w tym całe rodziny z dziećmi oraz 600 załóg pochodzących z Włoch, Niemiec, Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Austrii, Belgii, Czech, Szwajcarii, Holandii, Polski, Węgier, Słowenii, Słowacji oraz Litwy i Rumunii.
Różne języki, ale wspólna fascynacja przygodą w iście jeepowym stylu. Światła reflektorów skierowane były na nowego Jeepa Wranglera, gwiazdę emocjonujących jazd testowych dla międzynarodowych dziennikarzy. Oprócz fanów kultowego Wranglera, w wydarzeniu licznie uczestniczyli też (wraz ze swoimi samochodami) właściciela Jeepa Renegade’a, Jeepa Compassa, Jeepa Cherokee i Jeepa Grand Cherokee. To właśnie ten ostatni model zapewnił ogromne emocje, dzięki wersji Trackhawk, najmocniejszemu i najszybszemu Jeepowi w historii, oferującemu moc 700 KM, osiąganą przez turbodoładowany silnik V8 6,2 litra.
Do jazd off-roadowych została udostępniona ogromną przestrzeń z trasami o różnych stopniach trudności, pozwalającymi przetestować legendarne możliwości 4x4 modeli Jeepa oraz własne umiejętności jazdy w terenie, przy wsparciu Jeep Academy. Duże zainteresowanie wzbudziły również strefy przeznaczone do odkrywania szeroko rozumianego świata Jeepa: oprócz Academy, zaoferowano strefy Muzeum z zabytkowymi samochodami, obszar tematyczny poświęcony konceptom z Ester Jeep Safari, strefę markowych gadżetów i wyposażenia Mopar®. To właśnie w tej ostatniej eksponowane były dwie różne zindywidualizowane wersje Jeepa Wranglera Sahara: jedna prezentująca legendarne umiejętności off-roadowe kultowego Jeepa, a druga stworzona dla tych, którzy chcą się wyróżnić wyjątkowym stylem także w mieście.
Program obejmował również atrakcje na otwartym powietrzu, jak loty balonem, koncerty muzyki na żywo, gry i zabawy dla dzieci oraz atrakcje mające na celu wzmocnienie partnerstwa z Harley Davidson, kolejną legendarną marką, wzbudzającą pasję, autentyczność i wolność, emocje, które przywiodły do Austrii całe rzesze pasjonatów motocykli na ich wspaniałych maszynach.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.07.2018, 16:40 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu