Newsletter

Canva przedstawia The Visual Economy Report

19.04.2023, 16:13aktualizacja: 19.04.2023, 16:19

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jedyny w swoim rodzaju raport prezentuje nowe sposoby wykorzystywania materiałów wizualnych przez globalnych liderów biznesu w celach rekrutacji pracowników, prowadzenia działalności promocyjnej oraz sprzedaży.

– 90% ankietowanych zgadza się ze stwierdzeniem, że metody komunikacji wizualnej umożliwiają zwiększenie efektywności w miejscu pracy.

– 89% ankietowanych uznaje, że komunikacja wizualna przyczynia się do utrzymania zaangażowania zespołów wykonujących pracę zdalną oraz klientów.

– 61% ankietowanych wskazuje, że od pracowników na stanowiskach niezwiązanych z projektowaniem oczekuje się dogłębnej znajomości projektowania.

SYDNEY I SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Canva, jedyna kompleksowa platforma z zakresu komunikacji wizualnej na świecie, opublikowała dzisiaj opracowanie The Visual Economy Report, zawierające praktyczne dane pochodzące od 1600 globalnych liderów biznesu. Raport prezentuje najbardziej kompleksowy obraz podejścia światowych przywódców sektora biznesu do zasad komunikacji wizualnej zarówno na szczeblu wewnętrznym firmy, jak i w ramach przekazu zewnętrznego, w celu bardziej efektywnego kierowania zespołami, budowania większego zaangażowania odbiorców i stymulowania wyższych dochodów z prowadzonej działalności.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20230418005435/pl/

Najważniejsze wnioski w The Visual Economy Report:

  • Komunikacja wizualna umożliwia zwiększenie efektywności i współpracy w miejscu pracy. Niemal wszyscy liderzy biznesu zgadzają się co do tego, że metody komunikacji wizualnej umożliwiają zwiększenie efektywności (90%), poprawę współpracy (89%) oraz wsparcie autorytetu (85%) w porównaniu z innymi sposobami komunikacji. Większość (89%) przyznaje również, że narzędzia z zakresu komunikacji wizualnej sprzyjają lepszym wynikom biznesowym.
  • Komunikacja wizualna pozwala na szybszą realizację cykli sprzedażowych. Gdy środowisko pracy jest dziś bardziej zglobalizowane niż kiedykolwiek, a świat coraz bardziej stawia na rozwiązania cyfrowe, komunikacja wizualna sprzyja lepszej współpracy zespołów, a tym samym wzrostowi wydajności ich członków.

Większość globalnych liderów biznesu (89%) uważa, że komunikacja wizualna ma pozytywny wpływ na zespoły wykonujące pracę zdalną lub w modelu hybrydowym, sprzyjając zacieśnieniu kontaktów. Osiemdziesiąt osiem procent ankietowanych uznaje również, że narzędzia z zakresu komunikacji wizualnej przyczyniły się do przyspieszenia ich cykli sprzedażowych, ponieważ – jak przyznaje większość przywódców sektora biznesu (85%) – materiały wizualne zwykle są bardziej przystępne, co umożliwia pozyskanie bardziej responsywnych potencjalnych klientów, którzy pozostają zaangażowani na wszystkich etapach procesu sprzedaży.

  • Umiejętność projektowania jest obecnie nadrzędnym kryterium dla większości stanowisk. Umiejętność projektowania stała się nieodzownym warunkiem w większości zawodów, nie tylko dla wyszkolonych projektantów. W związku z tym ponad połowa liderów biznesu (61%) stwierdza, że od pracowników na stanowiskach niezwiązanych z projektowaniem oczekuje się dogłębnej znajomości projektowania, w tym zdolności do tworzenia atrakcyjnych materiałów wizualnych i wciągających prezentacji, a także umiejętności sprawnej edycji projektów sporządzonych przez inne osoby. W efekcie niemal dwie trzecie (63%) liderów zapewnia szkolenia osobom pełniącym obowiązki niezwiązane z projektowaniem graficznym.
  • Przedsiębiorstwa potrzebują lepszych materiałów wizualnych. Problemy dotyczące spójności, przepływów pracy i jakości w ramach platform projektowych to prawdziwa zmora przedsiębiorstw. Niemal dwie trzecie liderów biznesu (64%) uznaje, że w ich firmach brakuje uproszczonej platformy programistycznej do projektowania wizualnego, a ponad połowa przyznaje, że ich materiały nie są atrakcyjne wizualnie (53%) ani spójne (56%).
  • Pokolenie Z siłą napędową projektowania w miejscu pracy. Przedstawiciele pokolenia Z są sprawniejsi i bardziej kreatywni, a zatem częściej korzystają z narzędzi do komunikacji wizualnej w miejscu pracy. Częściej niż w przypadku innych pokoleń, przedstawiciele generacji Z (93%) uważają, że komunikacja wizualna pomaga im w lepszym przekazywaniu pomysłów.

Obecnie przedsiębiorstwa prowadzą działalność w nowym modelu gospodarki wizualnej, w którym coraz krótszy okres skupienia uwagi odbiorcy i szerokie rozpowszechnienie treści cyfrowych skutkują zapotrzebowaniem na materiały wizualne, których atrakcyjność umożliwi ich udostępnianie. Zarówno pracownicy, jak i klienci oczekują, że materiały prezentowane przez marki będą tak wizualne i przystępne, jak treści, które można znaleźć w mediach społecznościowych. Stwarza to istotne możliwości biznesowe dla przedsiębiorstw, które priorytetowo traktują projektowanie, umożliwiając wszystkim pracownikom sporządzanie projektów z myślą o generowaniu ogromnych ilości wysokiej jakości treści na masową skalę.

„Liderzy przedsiębiorstw prowadzą działalność w zmieniającym się otoczeniu gospodarczym, w którym komunikacja wizualna może pomóc w zdobyciu przewagi nad konkurencją. Nie tylko pomaga ona w zdobywaniu nowych klientów, ale także w przyciąganiu i zatrzymywaniu utalentowanych pracowników oraz prowadzeniu działalności marketingowej w sposób zwracający uwagę odbiorcy, zatem dziś bardziej niż kiedykolwiek ma kluczowe znaczenie dla umożliwienia lepszej komunikacji, współpracy i kreatywności – mówi Zach Kitschke, dyrektor ds. marketingu w Canva. – Dziś pozyskanie uwagi odbiorcy może być nie lada wyzwaniem, dlatego doskonały projekt może mieć decydujące znaczenie dla firm pragnących wyróżnić się na tle konkurencji w tej nowej epoce stawiającej na obraz jako źródło przekazu”.

Pełną wersję opracowania „The Visual Economy Report 2023” sporządzonego przez Canva można znaleźć tutaj.

Metodologia

Canva zaangażowała firmę Morning Consult do przeprowadzenia badania wśród 1600 liderów biznesu w segmentach marketingu, sprzedaży, HR i handlu, posiadających informacje na temat firmowych celów w zakresie dochodów. Grupa ta ma również wpływ na strategie firm na rzecz zaangażowania odbiorców oraz sposoby komunikacji w zespołach, pomiędzy zespołami oraz na szczeblu całej organizacji. Ankietę Canva uzupełniło 850 przywódców biznesowych z USA, 375 z Australii oraz 375 z Wielkiej Brytanii.

Informacje o Canva

Canva to zapoczątkowana w 2013 roku bezpłatna internetowa platforma do komunikacji wizualnej i współpracy, której celem jest upodmiotowienie wszystkich użytkowników na świecie poprzez umożliwienie im projektowania. Dzięki prostemu interfejsowi użytkownika polegającemu na przeciąganiu i upuszczaniu poszczególnych elementów oraz szerokiej gamie szablonów obejmujących prezentacje, dokumenty, strony internetowe, grafikę do mediów społecznościowych, plakaty, szaty graficzne materiałów wideo, a także ogromnej bibliotece czcionek, zdjęć ilustracyjnych, ilustracji, filmików i nagrań dźwiękowych każdy użytkownik może zaprezentować swój pomysł w atrakcyjny sposób.

Materiały do pobrania

Kliknij tutaj.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230418005435/pl/

Źródło: Canva

KONTAKT:

Kontakt dla prasy

Chris Hew z ramienia Canva

e-mail: chew@canva.com

-

Chanel Sedeno w imieniu Canva

e-mail: csedeno@missionnorth.com

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.04.2023, 16:13
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ