Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wspólnie z tą agencją badawczą, w ubiegłym roku Carefleet zapytał 100 swoich klientów o ocenę współpracy z marką w okresie czerwiec 2021 – czerwiec 2022. Badani, podzieleni na 2 grupy – menedżerów flot i kierowców aut służbowych – odpowiadali na przeszło 30 pytań dotyczących 6 kluczowych obszarów działalności firmy, w tym m.in. zawierania umowy najmu, obsługi szkód, zwrotów pojazdów czy codziennej obsługi klienta.
Ogólny, uśredniony wskaźnik satysfakcji klientów wyniósł 5,11 (w skali 1-6), a firma osiągnęła wynik co najmniej 80% zadowolonych respondentów w każdym badanym obszarze. Szczególnie wysoko ocenieni zostali opiekunowie klienta Carefleet – z każdego aspektu ich pracy zadowolonych jest przeszło 90% badanych.
Wśród innych, największych zalet Carefleet znalazły się także: przejrzyste warunki wynajmu, terminowość przeglądów i napraw serwisowych, jakość aut zastępczych czy sprawny proces zdania pojazdu. Zresztą, korzystając z opinii swoich klientów, już po publikacji raportu, firma wprowadziła dodatkowe ułatwienia w procedurach zwrotów (m.in. elektroniczny protokół zdawczo-odbiorczy, czyli potwierdzenie zdania auta drogą mailową bez marnowania papieru i czasu klienta).
Carefleet z dumą podkreśla, że badanie satysfakcji klientów to własna inicjatywa marki.
„Carefleet S.A. od prawie 20 lat oferuje usługi ułatwiające tworzenie firmowej floty pojazdów. Pomagamy nie tylko finansować zakup aut do przedsiębiorstwa, ale również zarządzać tym obszarem działalności. Badanie satysfakcji klientów to dla nas najważniejszy barometr rynkowy. Przeprowadzamy je, aby jak najlepiej zrozumieć aktualne potrzeby menedżerów flot i kierowców aut służbowych. Następnie dużą część uwag klientów po prostu wdrażamy w nasz biznes. W ten sposób od lat wspólnie kształtujemy oblicze rynku CFM” – podkreśla Ilona Meyka, dyrektor Account Management.
Kolejna edycja badania odbędzie się w tym roku.
Źródło informacji: Carefleet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.01.2023, 10:00 |
Źródło informacji | Carefleet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Premiera Nowej Wałowej - prestiżowej inwestycji ROBYG nad brzegiem Motławy
Ekskluzywne osiedle położone tuż nad brzegiem Motławy - tak prezentuje się najnowsza inwestycja ROBYG w Gdańsku. Nowa Wałowa to luksusowy projekt otwierający nową linię produktów premium ROBYG Grand Selection. Inwestycja wyróżnia się unikalną architekturą inspirowaną stoczniowym charakterem miejsca, eleganckimi wnętrzami, najwyższej jakości materiałami oraz bulwarem spacerowym z bujną zielenią i instalacjami artystycznymi.- 30.05.2025, 15:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Robyg
-
Image
Nie tylko taniej, ale sprawniej i mądrzej. Polskie ubezpieczenia muszą obrać kurs na innowacje PAP
Polacy w 2024 roku przeznaczyli na ubezpieczenia 85,7 mld zł - o 8,9 proc. więcej niż w 2023 roku. Kwota ta wciąż jednak nie jest adekwatna zarówno do poziomu zamożności obywateli kraju będącego szóstą gospodarką UE, jak i skali zagrożeń (klimatycznych, demograficznych, geopolitycznych), z którymi, jako społeczeństwo, się mierzymy. Goście XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń zgodzili się, że zmiana tego stanu rzeczy wymaga od wszystkich graczy na rynku większej elastyczności i innowacyjności.- 30.05.2025, 14:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lepiej zapobiegać szkodom niż je likwidować. Polska potrzebuje strategii odporności na katastrofy PAP
Dla uczestników XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) ubezpieczenia są nie tylko narzędziem ochrony majątku, ale przede wszystkim fundamentem budowania zaufania społecznego i gospodarczego. Ubezpieczenia nie eliminują całego ryzyka, ale sprawiają, że można łatwiej poradzić sobie z trudnymi sytuacjami.- 30.05.2025, 13:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ