Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd CCC S.A. z siedzibą w Polkowicach ("Emitent") informuje, iż w dniu 13 kwietnia 2017 roku, Rada Nadzorcza Emitenta podjęła uchwałę w sprawie pozytywnego zaopiniowania i warunkowego zatwierdzenia przedstawionego przez Zarząd Emitenta trzyletniego Programu Motywacyjnego na lata 2017-2019 ("Program"), pod warunkiem pozytywnej decyzji Walnego Zgromadzenia Emitenta w zakresie warunkowego podwyższenia kapitału zakładowego Emitenta oraz emisji akcji i warrantów subskrypcyjnych z przeznaczeniem na realizację Programu. Uchwałę wraz z założeniami Programu Emitent przekazuje w załączeniu do niniejszego raportu.
Główne cele Programu to dodatkowe, długoterminowe motywowanie kadry menedżerskiej Grupy Kapitałowej CCC do realizacji strategii Grupy w okresie 2017-2019 oraz podejmowania działań i wysiłków nakierowanych na dalszy rozwój Grupy i jej perspektyw na lata 2020 i kolejne - w konsekwencji prowadzących do wzrostu wartości akcji Spółki oraz wartości dla akcjonariuszy. Program zakłada minimalne progi EBITDA (warunkujące uruchomienie transz Programu) na poziomie 550, 650 i 800 mln zł za odpowiednio rok 2017, 2018 i 2019, to jest łącznie nie mniej niż 2 mld zł w tym okresie.
Szczegółowy Regulamin Programu zostanie ustalony przez Radę Nadzorczą w oparciu o uchwałę Walnego Zgromadzenia Emitenta.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Data publikacji | 13.04.2017, 20:51 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |