Newsletter

CD PROJEKT SA (14/2021) Przyjęcie przez Zarząd strategii Grupy Kapitałowej CD PROJEKT

30.03.2021, 17:32aktualizacja: 30.03.2021, 17:33

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący z plikiem 14/2021

Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd CD PROJEKT S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje do publicznej wiadomości założenia przyjętej w dniu 30 marca 2021 roku aktualizacji strategii Grupy Kapitałowej CD PROJEKT ("Strategia"), w ramach której bazując na trzech głównych obszarach zmian i rozwoju Grupy przyjęto m.in. następujące założenia:

- RED 2.0 - transformacja studia wiążąca się m.in. ze zmianą filozofii i sposobu tworzenia gier z segmentu AAA, wdrożeniem bardziej elastycznego procesu produkcji umożliwiającego równoległy rozwój produktów w obrębie dwóch głównych marek, zmianami zarządzania i środowiska pracy skoncentrowanego na rozwoju zespołu i wspieraniu talentów oraz zmianą podejścia do komunikacji z graczami,

- Rozbudowa MAREK - dalsze wychodzenie poza gry RPG z segmentu AAA i wykorzystanie potencjału zarówno marki Wiedźmina, jak i Cyberpunk poprzez nowe produkty, kolaboracje oraz nowe media, co w konsekwencji powinno zmaksymalizować zasięg, rozpoznawalność i siłę marek;

- Rozwój ONLINE - zmiana długofalowego podejścia do elementów sieciowych w produkcjach Grupy Kapitałowej CD PROJEKT i uczynienie z nich ważnej części portfolio tytułów, przy jednoczesnym wykorzystaniu GOG GALAXY do wspierania rozwoju i komunikacji społeczności graczy na całym świecie.

Główne założenia przyjętej Strategii Grupy Kapitałowej CD PROJEKT przedstawione zostały w dokumencie, który Spółka przekazuje w załączeniu do niniejszego raportu. Załączony dokument zawiera również odnośnik do materiału wideo z komentarzem przedstawicieli Spółki.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.03.2021, 17:32
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ