Newsletter

Cele życiowe Polaków mają coraz częściej charakter niematerialny

24.11.2014, 18:17aktualizacja: 24.11.2014, 18:17

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zdjęcie 1
Zdjęcie 1
Do 28 listopada na stronie www.liczasieludzie.pl trwa konkurs, w którym ING Banku Śląski zachęca do dzielenia się swoimi życiowymi celami. Tylko w ciągu trzech tygodni internauci wysłali przeszło 7 000 odpowiedzi na pytanie "Co chcesz jeszcze w życiu zrobić?". Przeanalizowaliśmy ponad 2 500 zgłoszeń, aby sprawdzić, co Polacy planują i do czego dążą.

Respondenci okazali się być niezwykle zgodni, co do natury swoich planów - blisko trzy czwarte wskazało na cele niematerialne. Szczególnie rozbudowaną kategorią dążeń są te związane z tematyką podróżniczą. Polacy odważnie planują wyjazdy do najbardziej egzotycznych zakątków świata, w poszukiwaniu wrażeń i wiedzy. ("Zgubić się w obcym państwie. Czasami od tego zaczyna się najlepsza część podróży"). Kiedy przychodzi do kategorii, takich jak rodzina i emocje, stawiamy przede wszystkim na budowanie silnych więzi ("Być bohaterem dla swoich synów"). Chcemy też realizować siebie, a swoje pasje planujemy z rozmachem ("Stanąć na scenie teatru muzycznego, zagrać główną rolę w musicalu").

Dążenia kobiet i mężczyzn niewiele różnią się od siebie. Wszyscy najbardziej chcemy podróżować. Kobiety na drugim miejscu stawiają plany związane z rodziną i domem (17,2%), dopiero za nimi dążenia, będące wyrazem osobistej pasji (16,8%). Mężczyźni wydają się nieco bardziej skupieni na sobie - na drugim miejscu stawiają cele nawiązujące do osobistych pasji i ekstremalnych wyzwań (18,6%). Cele związane z rodziną uplasowały się na trzeciej pozycji (16%).

Jak przekonuje trener, Jacek Walkiewicz, cele to drogowskazy pokazujące kierunek. Pozwalają zastanowić się nad sposobami ich osiągnięcia: jak się do nich zabrać, gdzie szukać informacji, skąd wziąć środki finansowe, czy jak wygospodarować czas potrzebny na ich realizację. Wizualizacja zaś urzeczywistnia cele i motywuje do działania.

Jeszcze do 28 listopada na stronie www.liczasieludzie.pl można dzielić się swoimi celami. Najciekawsze doczekają się zilustrowania, stając się motywacją dla autorów do ich realizacji.

Więcej informacji o wynikach raportu i ilustracje w wysokiej rozdzielczości: http://bit.ly/1HD3nCO

KONTAKT:

Miłosz Gromski

Menedżer ds. komunikacji

e-mail: milosz.gromski@ingbank.pl

tel. (22) 820 40 93

ING Bank Śląski S.A. 

http://www.ingbank.pl

-

Joanna Frejus

Account Manager

e-mail: joanna.frejus@kolko.com.pl

tel. kom. 602 151 919

Kolko Sp. z o.o. 

http://www.kolko.com.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 24.11.2014, 18:17
Źródło informacji Biuro Prasowe ING Bank Śląski
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ