Newsletter

CENTRUM MEDYCZNE ENEL-MED SA (14/2018) Powołanie członków Rady Nadzorczej na kolejną kadencję

28.06.2018, 20:06aktualizacja: 28.06.2018, 20:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 14/2018

Zarząd Centrum Medyczne ENEL-MED Spółki Akcyjnej (dalej: Spółka) informuje, że z dniem odbycia Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Spółki, zatwierdzającego sprawozdanie finansowe za rok obrotowy 2017, tj. z dniem 28 czerwca 2018 r., wygasną mandaty następujących członków Rady Nadzorczej:

- Anny Marii Rozwadowskiej,

- Anny Piszcz,

- Zbigniewa Wojciecha Okońskiego,

- Adama Augustyna Ciuhaka,

- Andrzeja Henryka Sałasińskiego.

W dniu 28 czerwca 2018 r. Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Spółki postanowiło z początkiem dnia 29 czerwca 2018 r. powołać w skład Rady Nadzorczej następujące osoby:

- Annę Marię Rozwadowską,

- Annę Piszcz,

- Zbigniewa Wojciecha Okońskiego,

- Adama Augustyna Ciuhaka,

- Andrzeja Henryka Sałasińskiego.

Członkowie Rady Nadzorczej, nowej kadencji powołani zostali zgodnie z § 15 ust. 4 Statutu Spółki na 3-letnią kadencję wspólną a ich mandaty wygasną z dniem odbycia Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia, zatwierdzającego sprawozdanie finansowego za rok 2020.

Anna Maria Rozwadowska - absolwentka Wydziału Elektrycznego Politechniki Gdańskiej. Zajmowała stanowisko Wiceprezesa i Członka Zarządu. Rozwinęła Centrum Stomatologii ENEL-MED. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu podmiotami działającymi na polskim rynku ochrony zdrowia. Przez wiele lat współpracowała przy tworzeniu i zarządzaniu przedsiębiorstwem pod nazwą Centrum Medyczne ENEL-MED Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Adam Stanisław Rozwadowski funkcjonującym na rynku ochrony zdrowia od 1993 r. Pełniła funkcję Dyrektora Kliniki, w której funkcjonowała stomatologia, laboratorium protetyczne oraz rehabilitacja. W latach 2005-2009 była pełnomocnikiem dyrektora ds. kontraktów w podmiocie działającym na rynku ochrony zdrowia (do 31.07.2008 r. w "Centrum Teleradiologii ENEL-MED" sp. z o.o. a od 01.08.2008 r. w Centrum Medyczne ENEL-MED S.A.). Jest związana z Centrum Medyczne ENEL-MED S.A. od początku istnienia tej Spółki. W latach 2006-2009 pełniła funkcję Członka Zarządu tej Spółki. Zarządzała Departamentem Operacyjnym, gdzie odpowiadała za zapewnienie efektywności jakościowej i finansowej funkcjonowania oddziałów Spółki, jakości obsługi pacjenta oraz koordynowanie nowo otwieranych oddziałów. Rozwinęła Centrum Stomatologii ENEL MED. W latach 2005-2015 pełniła funkcję Wiceprezesa Zarządu w Centrum Medyczne ENEL-MED sp. z o.o., spółce, której głównym przedmiotem działalności był wynajem nieruchomości na potrzeby ochrony zdrowia. Od 2009 r. pełni funkcję Przewodniczącej Rady Nadzorczej Centrum Medyczne ENEL-MED S.A. Jako Przewodnicząca Rady Nadzorczej aktywnie wykorzystuje wiedzę i umiejętności nabyte podczas zarządzania podmiotami działającymi na polskim rynku ochrony zdrowia, sprawując w ramach Rady Nadzorczej nadzór i kontrolę nad działalnością prowadzoną przez Spółkę. Z dniem 8 czerwca 2017 r. została powołana w skład Komitetu Audytu Spółki. W 1994 r. powołała do życia Ośrodek Szkolenia Podyplomowego dla Stomatologów, który kształcił specjalistów z całego kraju. Doświadczenie zawodowe pozwoliło jej na nabycie bogatej wiedzy i umiejętności w branży ochrony zdrowia.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Anna Maria Rozwadowska jest zatrudniona w Enel Invest sp. z o.o. (spółka zależna od Spółki), zaś działalność ta nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności Spółki. Anna Maria Rozwadowska oświadczyła, że nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec Spółki jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Ponadto wskazała, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.

Anna Piszcz - absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku, doktor habilitowany nauk prawnych, pracownik Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku od 2006 r. Początkowo, jako Asystent w Katedrze Prawa Administracyjnego, a w latach 2006-2015 Adiunkt w Katedrze Prawa Gospodarczego Publicznego. Od października 2015 r. profesor Uniwersytetu w Białymstoku, p.o. Kierownika Katedry Prawa Gospodarczego Publicznego. Radca prawny. W latach 2010-2012 partner Kancelarii Radców Prawnych Bieluk i Partnerzy. W latach 2014-2017 wchodziła w skład Rady Doradczej przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Z dniem 8 czerwca 2017 r. została powołana w skład Komitetu Audytu Spółki i powierzono jej funkcję Przewodniczącego Komitetu Audytu Spółki.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Anna Piszcz jest zatrudniona na Uniwersytecie w Białymstoku, zaś działalność ta nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności Spółki. Anna Piszcz oświadczyła, że nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec Spółki jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Ponadto wskazała, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Anna Piszcz spełnia kryteria niezależności członka Komitetu Audytu wskazane w art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym.

Zbigniew Wojciech Okoński - absolwent ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim i Akademii Rolniczej w Szczecinie. Dodatkowo w 1996 roku ukończył program szkoleniowy Global Leadership Program na Wydziale Business Administration na Uniwersytecie Michigan. Wszechstronną praktykę menadżerską zdobywał w holdingach inwestycyjnych, firmach handlowych, instytucjach finansowych, a także angażując się w działalność społeczną i polityczną. Piastował funkcję dyrektora ds. koordynacji handlowej i członka zarządu w Elektrim S.A., przewodniczącego Rady Nadzorczej BRE Bank S.A. oraz Państwowej Agencji Inwestycji Zagranicznych. W latach 1998-2007 pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu Prokom Investments. Jako wiceprezes Prokom Investments S.A. stworzył od podstaw segment deweloperski grupy. Wśród znaczących osiągnięć należy wymienić rozwój koncepcji, pozyskanie partnerów oraz nadzór/zarządzanie realizacją najnowocześniejszego w Europie Środkowo-Wschodniej projektu urbanistycznego - Miasteczko Wilanów. W latach 1990-1995 był zaangażowany w działalność polityczną. Piastował funkcję Ministra Obrony Narodowej, a wcześniej Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Współpracy Gospodarczej z Zagranicą. W latach 2011-2013 pełnił funkcję Prezesa Zarządu Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Od 2007 roku Zbigniew Wojciech Okoński jest Prezesem Zarządu ROBYG S.A., spółki specjalizującej się w realizacji projektów mieszkaniowych, notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych od listopada 2010 r.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Zbigniew Wojciech Okoński jest Prezesem Zarządu ROBYG S.A., zaś działalność ta nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności Spółki. Zbigniew Wojciech Okoński oświadczył, że nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec Spółki jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Ponadto wskazał, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Zbigniew Wojciech Okoński spełnia kryteria niezależności członka Komitetu Audytu wskazane w art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym.

Adam Augustyn Ciuhak - absolwent Wydziału Ekonomiki i Organizacji Produkcji (specjalizacja Ekonomika i Organizacja Przemysłu) Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doradca podatkowy. Prezes Zarządu Strategia Audit sp. z o.o., Grupy Strategia sp. z o.o., Strategia Whitehouse sp. z o.o., Strategia Tax sp. z o.o., Strategia Finance sp. z o.o., Strategia Consulting sp. z o.o., Fundacji Strategia dla Polski sp. z o.o. Komplementatiusz Grupa Strategia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Ciuhak Kancelaria Prawna sp.k. Prokurent w Winiarczyk Audit sp.k. Członek Rady Nadzorczej Euroimplant S.A. w upadłości likwidacyjnej. Rozpoczął karierę w 1993 r. w BDO Polska sp. z o.o., obejmując stanowisko Starszego Asystenta Biegłego Rewidenta, które obejmował do roku 1998. W latach 1998-2000 Dyrektor Finansowy w Animex S.A. Od 2000 r. także Doradca Prezesa Zarządu w Animex S.A. Z dniem 8 czerwca 2017 r. został powołany w skład Komitetu Audytu Spółki.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem działalność wykonywana przez Adama Augustyna Ciuhaka poza przedsiębiorstwem Spółki nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności Spółki. Adam Augustyn Ciuhak oświadczył, że nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec Spółki jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Ponadto wskazał, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Adam Augustyn Ciuhak spełnia kryteria niezależności członka Komitetu Audytu wskazane w art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym oraz posiada wiedzę i umiejętności w zakresie rachunkowości oraz badania sprawozdań finansowych.

Andrzej Henryk Sałasiński - absolwent Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (1992 r.). Z dniem 3 sierpnia 2016 r. powołany na członka zarządu spółki Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A. Od 2013 r. do czerwca 2016 r. zajmował stanowisko Wiceprezesa Zarządu w spółce Fundusze Inwestycji Polskich TFI S.A. Uprzednio od grudnia 2008 r. do grudnia 2012 r. pełnił funkcję Dyrektora Biura Finansowego Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU S.A./PZU Asset Management S.A. W latach 2003-2008 był Głównym Specjalistą w Zespole Finansowym Agencji Nieruchomości Rolnych. Od października 1998 r. do kwietnia 2003 r. pełnił funkcję Dyrektora Finansowego w spółce DWWS S.A., zajmującej się działalnością wydawniczą. W okresie od kwietnia 1996 r. do września 1998 r. był Koordynatorem ds. finansów w AGA Gaz sp. z o.o., zajmującej się produkcją i dystrybucją gazów technicznych. Od września 1993 r. do kwietnia 1996 r. był Dyrektorem Działu Zagranicznego w Banku Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych S.A. Od czerwca 1992 r. do sierpnia 1993 r. zajmował stanowisko Specjalisty ds. finansów w INTERBANK S.A. W roku 2007 złożył z wynikiem pozytywnym egzamin do państwowego zasobu kadrowego przeprowadzany przez Krajową Szkołę Administracji Publicznej.

Zgodnie ze złożonym oświadczeniem działalność wykonywana przez Andrzeja Henryka Sałasińskiego poza przedsiębiorstwem Spółki nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności Spółki. Andrzej Henryk Sałasiński oświadczył, że nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec Spółki jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, jak również nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Ponadto wskazał, że nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem Andrzej Henryk Sałasiński spełnia kryteria niezależności członka Komitetu Audytu wskazane w art. 129 ust. 3 ustawy z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym oraz posiada wiedzę i umiejętności w zakresie rachunkowości.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.06.2018, 20:06
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ