Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Jej pełna wersja jest dostępna pod adresem: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51149390&lang=en
Od 1998 r. magazyn Inbound Logistics organizuje wśród czytelników coroczny plebiscyt na najlepszego dostawcę usług logistycznych 3PL, w ramach którego podmioty z branży logistycznej mogą wyrazić swoje uznanie dla czołowych dostawców usług 3PL i oferowanych przez nich rozwiązań, które wywierają pozytywny wpływ na działalność tychże podmiotów. C.H. Robinson co roku, już od pierwszej edycji plebiscytu, plasuje się w gronie zwycięzców.
Znajdź nas na Tweeterze: 5 in a row! @CHRobinsonInc named #1 Top 3PL by @ILMagazine readers #CHRTop3PL (Po raz piąty z rzędu! C.H. Robinson wybrane przez czytelników numerem 1 wśród dostawców usług 3PL).
"To osiągnięcie jest bezpośrednim rezultatem wysiłków personelu C.H. Robinson, który dla spółki stanowi ogromną wartość, wykazując każdego dnia zaangażowanie w działania na rzecz łańcucha dostaw klientów" - powiedział John Wiehoff, dyrektor generalny C.H. Robinson.
Za pośrednictwem interaktywnej platformy cyfrowej, C.H. Robinson zachęciło swoich klientów i przewoźników do podejmowania bezpośredniego, dwustronnego dialogu oraz dzielenia się doświadczeniami ze współpracy ze spółką. Za pośrednictwem mediów społecznościowych i kanałów cyfrowych komentarze zamieściły setki klientów, plasując C.H. Robinson ponownie na pierwszym miejscu w tym prestiżowym plebiscycie.
"Spółka C.H. Robinson nieustannie zyskuje uznanie w oczach naszych czytelników, a to dzięki dogłębnej znajomości rynku, rozległemu doświadczeniu praktycznemu oraz zapewnianiu wsparcia w osiąganiu sukcesów jednostkom wchodzącym w zakres łańcucha dostaw" - powiedziała Felecia Stratton, redaktor naczelna magazynu Inbound Logistics.
Dzięki swym pracownikom C.H. Robinson znajduje się w czołówce usługodawców z tej branży, zapewniając wyjątkowe rozwiązania ponad 46 000 klientów na całym świecie. Otrzymane wyróżnienie potwierdza, że personel spółki każdego dnia służy jej klientom, komunikując się z nimi w sposób aktywny, rozwiązując wspólnie z nimi problemy oraz podejmując wyzwania w sposób proaktywny, co jest niezbędne w obliczu stale zmieniających się warunków rynkowych.
C.H. Robinson
Spółka C.H. Robinson, założona w 1905 r., jest globalnym dostawcą usług logistycznych z wykorzystaniem różnych środków transportu, oferującym usługi z zakresu zaopatrzenia w świeże produkty oraz usług informacyjnych dla 46 000 klientów. Usługi te są świadczone za pośrednictwem ponad 280 oddziałów i 12 000 pracowników na całym świecie. Spółka współpracuje z 66 000 dostawców usług transportowych z całego świata. C.H. Robinson znalazło się w rankingu Fortune 500 dzięki rocznym przychodom w 2014 r. na poziomie 13,4 mld USD.
W wyniku działalności Spółki i jej fundacji, C.H. Robinson i jej pracownicy co roku przeznaczają miliony dolarów na potrzeby różnych organizacji, m.in. Fundacji ds. Badań nad Cukrzycą wśród Młodzieży, Community Health Charities (środowiskowe organizacje dobroczynne ds. zdrowia), Amerykańskiego Czerwonego Krzyża, Szpitala i Kliniki Dziecięcej w Minnesocie oraz Global Impact. Spółka ma siedzibę w Eden Prairie (stan Minnesota) i od 1997 r. jest notowana na giełdzie NASDAQ. Więcej informacji na temat C.H. Robinson znajduje się na stronie: http://www.chrobinson.com.
Wersja źródłowa niniejszej informacji dostępna na businesswire.com: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51149390&lang=en
Źródło: C.H. Robinson
KONTAKT:
C.H. Robinson
Mike Wilken
tel. 952-937-6761
kierownik ds. public relations
e-mail: mike.wilken@chrobinson.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.07.2015, 13:46 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |