Newsletter

Champion® Athleticwear prezentuje drugą odsłonę kolekcji kapsułowej Muhammad Ali

06.08.2021, 13:05aktualizacja: 06.08.2021, 13:10

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. Business Wire/HanesBrands
Fot. Business Wire/HanesBrands
Marka wprowadza nowe produkty zainspirowane przez złotego medalistę, zaprojektowane tak, aby każdy mógł wyglądać i czuć się jak mistrz.

WINSTON SALEM, N.C. --(BUSINESS WIRE)-- Champion, producent autentycznej odzieży sportowej na rynku od 1919 roku oraz Muhammad Ali Enterprises wypuścili drugą część limitowanej kolekcji Muhammad Ali Collection. Nowe wzory i świeże kolory stworzono po to, aby przywołać etos legendy sportu z czasów inspirującego zdobycia złotego medalu podczas Igrzysk w Rzymie w 1960 roku, gdy miał 18 lat.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Zobacz pełną informację tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20210805005624/en/.

Dzięki detalom nawiązującym do historycznej lokalizacji Igrzysk w 1960 roku oraz strojów drużynowych odzież zawiera wyjątkowe akcenty sportowe, kultowe kroje, luksusowe tkaniny i obszerne drapowania. Kolekcja damska i męska, której cena detaliczna w Stanach Zjednoczonych wynosi od 35 do 125 dolarów, obejmuje rozmiary XS-2XL, w tym bluzy z kapturem Reverse Weave®, swetry z ćwierćzamkiem, joggery, szorty, koszulki z grafikami, crop topy, spodenki rowerowe, czapki i specjalną satynową szatę bokserską. Na koszulkach znajdują się legendarne cytaty z Alego, m.in. „Jestem największy, mówiłem to jeszcze zanim o tym wiedziałem", a także inspirowane grami kalkomanie marki.

„Muhammad Ali był artystą na ringu i mistrzem dla rzesz ludzi poza nim, inspirując swoich fanów na całym świecie, aby byli najlepsi - powiedział Jon Ram, prezes grupy globalnej odzieży aktywnej dla HanesBrands. - Druga część tej kolekcji pozwala każdemu, od profesjonalnych sportowców po entuzjastów sportów podwórkowych i kuratorów kultury, naprawdę stać się swoim własnym Championem, odnajdując radość w ubieraniu się dla wyrażenia siebie i poczucia pewności siebie, zachowując jednocześnie wygodę”.

Druga część kolekcji powstała w ramach wieloletniego partnerstwa marki z Muhammad Ali Enterprises, którego właścicielem jest Authentic Brands Group (ABG) w połączeniu z Lonnie Ali, powiernikiem Muhammad Ali Family Trust (MAFT), jest dostępna globalnie na wszystkich platformach marki Champion. Kolekcja jest dystrybuowana poprzez Champion.com i sklepy detaliczne Champion w Stanach Zjednoczonych, Europie, Azji, Meksyku i Ameryce Południowej. Trzecia część pojawi się jeszcze w tym roku, a w 2022 roku możemy spodziewać się dodatkowych kolekcji kapsułowych.

„Ali powiedziałby: >>Mistrzowie nie tworzą się na siłowni. Mistrzowie są tworzeni przez coś, co mają głęboko w sobie - pragnienie, marzenie, wizja<< - powiedziała Katie Jones, starsza wiceprezes ds. rozrywki ABG. - To partnerstwo stanowi dalsze uhonorowanie tego, co było najważniejsze dla Alego za jego życia”.

Aby uczcić drugą część kolekcji Muhammad Ali, Champion przekaże darowiznę na rzecz Muhammad Ali Center w Louisville w stanie Kentucky, muzeum non-profit i centrum kulturalnego poświęconego uhonorowaniu człowieka, który znaczył tak wiele dla tak wielu.

Aby dowiedzieć się więcej o kolekcji i marce Champion, odwiedź Champion.com i obserwuj markę na Instagramie, Twitterze, TikToku i Facebooku.

Champion® Athleticwear

Od 1919 roku Champion oferuje pełną linię innowacyjnej odzieży sportowej dla mężczyzn i kobiet, w tym odzież sportową, bluzy, koszulki, biustonosze sportowe, stroje drużynowe, obuwie i akcesoria. Champion wykorzystuje innowacyjny design i najnowocześniejsze testy produktów, aby zapewnić bezkompromisową jakość i innowacyjną odzież dla swoich klientów. Odzież Champion można kupić w domach towarowych, sklepach sportowych, sklepach specjalistycznych oraz na Champion.com. Więcej informacji pod numerem 1-800-315-0563 lub na Facebook.com/Champion, Twitterze @Championusa lub na Instagramie @Champion. Champion jest marką należącą do HanesBrands (NYSE:HBI).

Muhammad Ali

Muhammad Ali jest jednym z najbardziej wpływowych sportowców i humanitarystów XX wieku, któremu zawdzięczamy jedne z najbardziej legendarnych momentów w historii sportu i praw obywatelskich. Ponad 50 lat po zdobyciu złotego medalu w boksie na Olimpiadzie w Rzymie w 1960 roku spuścizna Alego wykracza poza ring i nadal jest on powszechnie uznawany za jedną z najbardziej znanych i lubianych kultowych postaci wszech czasów.

Jego niezrównana etyka pracy, charakterystyczne techniki bokserskie i bezkompromisowość w bronieniu swoich przekonań składają się na legendę, jaką jest Muhammad Ali. Wśród niezliczonych nagród i wyróżnień Muhammad Ali został uznany przez Sports Illustrated oraz przez GQ za sportowca stulecia. ONZ wyróżniło go mianem posłańca pokoju, a także otrzymał Prezydencki Medal Wolności i nagrodę Amnesty International za całokształt twórczości. Spuścizna Muhammada Alego jest celebrowana we wszystkich kulturach i ciągle inspiruje współczesnych najbardziej wpływowych sportowców, artystów, muzyków i humanitarystów na całym świecie.

Authentic Brands Group

Authentic Brands Group (ABG) jest firmą zajmującą się rozwojem marek, marketingiem i rozrywką, spółka posiada portfolio globalnych marek medialnych, rozrywkowych i lifestyle’owych. ABG z siedzibą w Nowym Jorku podnosi i buduje długoterminową wartość ponad 30 marek konsumenckich i własności poprzez współpracę z najlepszymi w swojej klasie producentami, hurtownikami i detalistami. Marki ABG mają globalny zasięg w rozmaitych detalicznych kanałach sprzedaży - luksusowych i specjalistycznych w domach towarowych, punktach sprzedaży średniej wielkości, kanałach sprzedaży masowej i e-commerce oraz w ponad 6000 sklepach wolnostojących i sklepach typu shop-in-shop na całym świecie.

ABG jest zaangażowane w przekształcanie marek poprzez dostarczanie atrakcyjnych i angażujących produktów, treści, doświadczeń biznesowych. Tworzy i aktywuje oryginalne strategie marketingowe, aby prowadzić do sukcesu swoich marek we wszystkich punktach kontaktu z konsumentem, na wszystkich platformach i w nowych mediach. Portfolio legendarnych i rozpoznawanych na całym świecie marek ABG obejmuje Marilyn Monroe®, Elvis Presley®, Muhammad Ali®, Shaquille O'Neal®, Dr. J®, Greg Norman®, Neil Lane®, Thalia®, Sports Illustrated®, Eddie Bauer®, Spyder®, Volcom®, Airwalk®, Nautica®, Izod®*, Forever 21®, Aéropostale®, Juicy Couture®, Vince Camuto®, Lucky Brand®, Nine West®, Jones New York®, Frederick's of Hollywood®, Adrienne Vittadini®, Van Heusen®*, Arrow®*, Tretorn®, Tapout®, Prince®, Vision Street Wear®, Brooks Brothers®, Barneys New York®, Judith Leiber®, Herve Leger®, Frye®, Hickey Freeman®, Hart Schaffner Marx®, Thomasville®, Drexel® i Henredon®. W III kw. 2021 r. w trakcie transakcji przejęcia*.

Więcej informacji: authenticbrands.com.

Obserwuj ABG na Twitterze, LinkedIn i Instagramie.

Wersja źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210805005624/en/.

Źródło: HanesBrands

KONTAKT:

Carole Crosslin

HanesBrands

e-mail: carole.crosslin@hanes.com

-

Suzanne Joyella

Current Global

e-mail: sjoyella@currentglobal.com

-

Michelle Ciciyasvili

Authentic Brands Group –

Muhammad Ali Enterprises

e-mail: mciciyasvili@abg-nyc.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.08.2021, 13:05
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ