Newsletter

Biznes i finanse

Changhong Europe trzykrotnie zwiększa przychody ze sprzedaży w 2020 r.

02.04.2021, 09:03aktualizacja: 02.04.2021, 09:07

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Changhong Europe
PR Newswire/Changhong Europe
Błyskawiczne przekształcenie działalności w kierunku handlu elektronicznego, wymuszone przez pandemię COVID-19, umożliwiło spółce osiągnięcie znacznego wzrostu, z kolei współpraca z China Railway Express zwiększyła jej wydajność logistyczną.

BERLIN, 2 kwietnia 2021 r. /PRNewswire/ -- Changhong, jeden z kluczowych graczy na międzynarodowym rynku elektroniki użytkowej, odnotował trzykrotny wzrost sprzedaży w Europie w 2020 roku. W związku z wybuchem pandemii COVID-19 spółka dynamicznie przestawiła się na rozwój handlu elektronicznego, poszerzając kanały i uruchamiając sklep internetowy dostępny na wielu kluczowych platformach internetowych w Europie, dzięki czemu odnotowała czterokrotny wzrost sprzedaży online w stosunku do roku poprzedniego. Niedawno wyruszył pierwszy pociąg towarowy Changhong obsługiwany przez China Railway Express (CRE), co jest kolejnym sygnałem, że zdolność firmy do reagowania na trendy na rynku będzie stale wzrastać.

Europa jest dla Changhong najważniejszym rynkiem poza granicami Chin. „Skrócenie czasu transportu kolejowego urządzeń elektrycznych do użytku domowego, opatrzonych znakiem >>wyprodukowano w Syczuanie<< i przeznaczonych na rynki krajów w całej Europie, w znacznym stopniu przyspieszy naszą ekspansję na tym rynku” – powiedział dyrektor generalny Changhong Europe Electric, Tiger Wu. Dotychczas transport produktów firmy Changhong z prowincji Guangdong do czeskiej Pragi trwał ponad 45 dni w przypadku wysyłki drogą morską. Obecnie, dzięki CRE, droga tranzytowa z Chengdu do Pragi skraca się do 13 dni. Pozwala to lepiej zaspokajać potrzeby rynku i produkcji, a jednocześnie znacznie zwiększa efektywność reakcji.

„Changhong Express” należący do CRE, z 41 pełnymi kontenerami elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego produkowanego w Syczuanie, opuścił Chengdu 6 stycznia i dotarł do Duisburga w Niemczech 24 stycznia. Był to pierwszy taki przewóz towarów po podpisaniu umowy z CRE w Chengdu i Chongqing.

„Aktualnie, za pośrednictwem CRE, Changhong wysyła do Europy lodówki oraz inne w pełni zmontowane urządzenia, a także płytki drukowane oraz moduły do obsługi Internetu rzeczy, odpowiadając na rosnący popyt na rynku europejskim oraz potrzeby producentów tam zlokalizowanych, a także zapewniając niezawodne wsparcie dla dalszej gwałtownej ekspansji na tym rynku. Jednocześnie Changhong integruje europejskie zasoby, buduje platformę usług logistycznych i w ramach współpracy z CRE sprowadza do Chengdu produkowane w Europie części samochodowe, aby obsługiwać producentów samochodów i innych wytwórców zlokalizowanych w Chinach” – podkreślił Wu.

Changhong Europe Electric, znajdujący się w Nimburku w Czechach, jest największym zakładem produkcyjnym wybudowanym przez Chińczyków w tym kraju. Produkowane tam telewizory pojawiły się na wielu rynkach europejskich i notują znaczny udział w rynku lokalnym. Od czasu pojawienia się COVID-19, ze względu na pogorszenie sytuacji na tradycyjnych szlakach komunikacyjnych, CRE stało się znaczącym kanałem dostaw.

Dzięki CRE możliwość wprowadzania innowacji w zakresie logistyki i magazynowania przekłada się na zmiany w modelach biznesowych. Yang Jin, zastępca dyrektora generalnego w Sichuan Changhong Electric oraz dyrektor ds. biznesu zagranicznego, powiedział: „China Railway Express (Chengdu-Chongqing) pomoże zapewnić stabilność regionalnego łańcucha przemysłowego i łańcucha dostaw, umożliwiając pełne wykorzystanie efektu skali międzynarodowych węzłów oraz stymulację przemysłu i handlu, a jednocześnie przyczyniając się w znacznym stopniu do błyskawicznej transformacji Chengdu i Chongqing z pozycji drugoplanowej, w ramach całościowej gospodarki Chin, do funkcji centrum dystrybucyjnego i kluczowego ośrodka w kontekście przyszłości gospodarczej kraju. Oczekuje się, że kanał logistyczny stworzony przez China Railway Express (Chengdu-Chongqing) przyczyni się do dalszej konsolidacji ogólnoświatowego systemu łańcucha dostaw firmy Changhong. Spoglądając w przyszłość, Changhong planuje wykorzystywać łańcuch dostaw Chengdu-Chongqing do ciągłego rozszerzania swojej obecności na rynku europejskim i obsługi europejskiego sektora produkcyjnego”.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1478114/1.jpg

Źródło: Changhong Europe

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.04.2021, 09:03
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ