Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MIANYANG, Chiny, 13 maja 2022 r. /PRNewswire/ -- Firma Changhong, czołowy chiński producent elektrycznych urządzeń gospodarstwa domowego, została niedawno umieszczona na liście 50 najlepszych chińskich inteligentnych przedsiębiorstw produkcyjnych w uznaniu za swoją zaawansowaną inteligentną linię produkcyjną wykorzystującą Internet przemysłowy 5G+. Lista została opublikowana wspólnie przez CIWEEK (publikacja Chińskiej Akademii Nauk), eNet Research Institute i De Ben Management Consulting.
W 2020 r. w fabryce inteligentnych ekranów firmy Changhong uruchomiono pierwszą w Chinach linię produkcyjną wykorzystującą internet przemysłowy 5G+. Jest to jedna z najbardziej zaawansowanych w kraju linii do masowej produkcji telewizorów smart, umożliwiająca integrację każdego etapu w jeden płynny przepływ pracy: planowanie, proces, zaopatrzenie, materiały i gotowe produkty, a wszystko to dzięki monitorowaniu i zarządzaniu całym procesem produkcji za pomocą systemów sterowania urządzeniami przemysłowymi.
W tym samym roku powstało modułowe centrum inteligentnej produkcji Changhong poza Chinami. Wyposażone w system informatyczny łączący platformę chmury IoT, big data, sztuczną inteligencję i inne technologie pomocnicze, centrum służy jako wiodący w branży wydajny, elastyczny i inteligentny system produkcyjny, który wspiera masowe dostosowywanie produktu końcowego do potrzeb klienta. Oznacza to udaną transformację firmy Changhong w inteligentnego producenta.
W 1998 roku firma Changhong rozpoczęła eksplorację rynków poza Chinami. Po założeniu fabryki telewizorów i klimatyzatorów w Indonezji w 2000 roku, firma Changhong w 2005 roku otworzyła fabrykę w Czechach, stając się pierwszą chińską firmą produkującą sprzęt gospodarstwa domowego niezależnie inwestującą w Europie. W 2011 roku firma Changhong nawiązała strategiczne partnerstwo z RUBA Group, największym dystrybutorem sprzętu AGD w Pakistanie, utworzyła Changhong RUBA Company i uruchomiła spółkę joint venture w celu zbudowania linii produktów obejmujących telewizory, lodówki i klimatyzatory, realizując w ten sposób projekt budowy pełnej gamy linii produkcyjnych sprzętu AGD w Pakistanie. W 2020 roku firma Changhong zakończyła instalację i uruchomienie nowych zautomatyzowanych linii produkcyjnych, a także próbne testy produkcyjne w swoich głównych zagranicznych bazach produkcyjnych, co znacznie zwiększyło możliwości i wydajność fabryk.
W ciągu ostatnich dziesięcioleci, dzięki połączeniu wysiłków wewnętrznych i zewnętrznych firma Changhong osiągnęła pełny rozkwit swoich produktów, produkcji, technologii i marek. Do tej pory firma założyła 13 spółek zależnych, trzy centra badawczo-rozwojowe i pięć baz produkcyjnych za granicą.
Wybiegając w przyszłość, mając na celu dołączenie do Globalnej Sieci Latarni Przemysłu tworzonej przez Światowe Forum Ekonomicznego, Changhong zamierza rozszerzyć swoją obecność na łańcuchy wartości wyższego i niższego szczebla, takie jak sprężarki do lodówek i przechowywanie danych typu „big data”, zachowując jednocześnie swoją dominację w zakresie podstawowych produktów, takich jak telewizory, lodówki i klimatyzatory. Dzięki przesuwaniu granic kluczowych i podstawowych technologii, konsolidacji inteligentnej produkcji i łączeniu jej z inteligentnym handlem oraz inteligentnymi badaniami i rozwojem, a następnie wykorzystaniu tych nowych technologii do przekształcania operacji biznesowych, rozwoju produktów, produkcji, zarządzania jakością i usług konsumenckich, Changhong na nowo definiuje przyszłość inteligentnej produkcji. Będzie ona charakteryzować się zwiększoną wydajnością, oszczędnością energii, redukcją emisji i optymalizacją działalności.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1815571/Changhong_5A_smart_factory.jpg
Źródło: Changhong
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.05.2022, 16:15 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |