Newsletter

Chcąc podkreślić swoje zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju, Grupa Midea publikuje swoją pierwszą firmową narrację dotyczącą ESG, w której ważna osoba składa nieoczekiwaną wizytę w ich zakładzie

29.03.2024, 11:34aktualizacja: 29.03.2024, 11:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

FOSHAN, Chiny -- (BUSINESS WIRE) -- Grupa Midea:

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240328804860/pl/ 

Kontekst:

Grupa Midea, jedna z czołowych grup technologicznych na świecie, opublikowała niedawno swój raport dotyczący: Ochrony Środowiska, Polityki Społecznej i Ładu Korporacyjnego (ESG) za 2023 rok, w którym zamieszczono ambitne cele w zakresie zrównoważonego rozwoju na rok 2030.

Należy do nich osiągnięcie 500 megawatów wygenerowanej energii fotowoltaicznej, zmniejszenie intensywności emisji gazów cieplarnianych (zakresy 1 i 2) o 0,040, uzyskanie certyfikatu systemu zarządzania energią dla 50 zakładów oraz wprowadzenie 100-procentowego rozliczenia śladu węglowego dla najważniejszych kategorii inteligentnych urządzeń domowych.

Jest to zgodne ze standardami raportowania w zakresie zrównoważonego rozwoju, będących częścią globalnych standardów raportowania w ramach Inicjatywy Globalnego Raportowania (IGR).

Nowy raport i związana z nim kampania koncentruje się na czterech wymiarach: Chrońmy Błękitną Planetę, Twórzmy harmonijną społeczność, Wprowadzajmy wielkie innowacje, i Działajmy wspólnie na rzecz ekologii dobrobytu.

Kampania:

Kompetencje Grupy Midea w dziedzinie ESG są rozległe, ale przedstawienie ich szerszej publiczności to złożone zadanie, z którym wiąże się ryzyko popadnięcia w bezbarwność.

Tworząc swój pierwszy firmowy film na temat ESG, łatwo byłoby ulec konwencji: obrazki oceanu, lasu deszczowego i odnawialnej energii, a do tego prozaicznie brzmiący głos w tle. Jednak kluczem do tego, by dotrzeć do odbiorcy, okazała się rozrywka.

Mając to na uwadze, nakręcono film, w którym jedna z najważniejszych osób w Grupie Midea odwiedza jeden z zakładów. Kolejne pokolenie.

W tym kreatywnym zestawieniu dzieci są zarazem VIP-ami oraz przyszłymi beneficjentami inicjatyw na rzecz ESG. Wnoszą do filmu ciepło, prostotę i urok właściwe tylko dzieciom, dzięki czemu marka może przekazać twarde fakty w łagodnej otoczce.

Film został opublikowany globalnie w dniu 28 marca 2024 roku na platformach: LinkedIn, Facebook, X i YouTube.

Dzięki swojemu niesłabnącemu zaangażowaniu na rzecz zrównoważonego rozwoju Grupa Midea ma wszelkie podstawy, by nadal wskazywać drogę do bardziej ekologicznej i zrównoważonej przyszłości.

Dodatkowe fakty dotyczące polityki Grupy Midea w zakresie ESG:

- Obecnie Midea posiada pięć zakładów należących do sieci „Global Lighthouse” i 28 zakładów ze statutem zielonej fabryki na poziomie krajowym.

- Grupa zapewnia 190 tys. swoich pracowników wielokanałowy system rozwijania talentów oraz umożliwia regularne aktywności związane z wymianą międzykulturową.

- Ponadto firma ogłosiła plany zainwestowania 140 milionów renminbi w rozwój edukacyjny lokalnych społeczności.

- Kierując się odpowiedzialnością obywatelską w skali globalnej, Grupa Midea zamierza wspierać cele ONZ w zakresie zrównoważonego rozwoju (SDGs) i dołączyła do programu ONZ Global Compact. Ponadto oddział Midea Building Technology dołączył do inicjatywy SBTi (Science-based Carbon Targets Initiative).

- Wyrazem uznania dla zaangażowania Grupy Midea na rzecz zrównoważonego rozwoju było umieszczenie Grupy przez magazyn „Forbes” na liście „Najlepszych pracodawców dla kobiet na świecie” w 2023 roku.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240328804860/pl/ 

Źródło: Midea Group

KONTAKT:

Lori luo

e-mail: luory17@midea.com 

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.03.2024, 11:34
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii