Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kolonia (Niemcy), 19 marca 2015 r. - CHEP Automotive and Industrial Solutions, światowy lider w dziedzinie rozwiązań z zakresu konsolidacji kontenerów w łańcuchu dostaw w branży motoryzacyjnej, ma zaszczyt ogłosić powołanie Davida Mayo na stanowisko wiceprezesa na Europę.
Od 1 lutego bezpośrednim zwierzchnikiem Mayo będzie Laurent Le Mercier, główny wiceprezes globalnego działu motoryzacyjnego. Poprzednik Mayo, Luca Rossi, przechodzi do europejskiego zespołu ds. obsługi kluczowych klientów działu palet firmy CHEP.
Na nowym stanowisku Mayo, kierując i zarządzając europejskim działem firmy, będzie kontynuować działania prowadzone przez zespół kierowniczy działu motoryzacyjnego służące wzrostowi i rozwojowi współpracy z dotychczasowymi klientami. Szczególnie ważnym celem pozostaje zadowolenie klienta, a także zwiększenie efektywności kosztowej łańcucha dostaw prowadzonych w ramach bazy klientów i kierowanych do poszczególnych odbiorców oraz dostarczaniu skutecznych rozwiązań z zakresu kontenerów.
Zespół Mayo będzie również działać na rzecz aktywnego rozwoju działalności firmy i marki w Europie pod kątem utrzymania pozycji czołowego partnera w dziedzinie opakowań na potrzeby branży motoryzacyjnej. „Połączenie doświadczenia wyniesionego ze służby w wojsku oraz obsługi kluczowych klientów i łańcuchów dostaw z pełną zaangażowania pracą na rzecz sektora motoryzacyjnego czynią z Davida idealnego kandydata do tak wymagającej funkcji” - powiedział Le Mercier.
Przed objęciem wspomnianego stanowiska Mayo pełnił różne funkcje w europejskim dziale CHEP. Był m.in. kierownikiem ds. operacji i jakości, obsługi kluczowych klientów, rozwoju rynku i łańcucha dostaw w dziale motoryzacyjnym i dziale palet. Na ostatnio zajmowanym stanowisku (główny dyrektor ds. łańcucha dostaw) Mayo odegrał istotną rolę w połączeniu działu operacji i logistyki w jedną organizację o zwiększonej wydajności, strategicznie skoordynowaną z pozostałymi oddziałami w dziewięciu krajach.
Jeszcze przed rozpoczęciem pracy w CHEP w 2000 r. Mayo ukończył szkolenie oficerskie w prestiżowej Królewskiej Akademii Wojskowej w Sandhurst i rozpoczął pełną sukcesów 18-letnią karierę w brytyjskiej armii, zdobywając doświadczenie w dowodzeniu operacjami i logistyką oraz sprawdzając się w najróżniejszych funkcjach i lokalizacjach.
David Mayo jest żonaty i ma jedno dziecko. Mieszka z rodziną w Düsseldorfie.
Więcej informacji: www.chep.com/automotive.
Kontakt w CHEP:
Thorben Steinke
Kierownik ds. marketingu
CHEP Deutschland GmbH
tel. + 49 (0) 221/935 71-330
e-mail: thorben.steinke@chep.com
-
Kontakt dla prasy:
Tobias Wolff
Konsultant ds. PR
pr people
tel. +49 (0) 221/534 10 88-37
e-mail: t.wolff@pr-people.de
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.03.2015, 11:04 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ