Newsletter

Biznes i finanse

Chińska marka CHiQ globalnym sponsorem Borussii Dortmund

09.08.2021, 13:26aktualizacja: 09.08.2021, 13:35

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. PR Newswire/Changhong Europe
Fot. PR Newswire/Changhong Europe

BERLIN, 9 sierpnia 2021 r. /PRNewswire/ -- Borussia Dortmund (BVB), jeden z najbardziej utytułowanych europejskich klubów piłkarskich, oficjalnie ogłosił nawiązanie nowego partnerstwa z CHiQ, w ramach którego chińska marka od 9 sierpnia 2021 r. stanie się globalnym sponsorem zespołu. Zgodnie z umową, oba podmioty będą współpracować w kierunku podniesienia atrakcyjności meczów dla fanów futbolu i konsumentów.

BVB i CHiQ będą razem dążyć do podniesienia jakości oferowanych doświadczeń, marketingu marki i zaangażowania w mediach społecznościowych. Wykorzystując stacje telewizyjne, internet i kanały społecznościowe, CHiQ planuje promować swoją markę i produkty premium wśród odbiorców ze stadionu BVB Signal Iduna Park oraz fanów piłki nożnej na całym świecie.

Umowa toruje drogę do promocji pełnej oferty CHiQ, od telewizorów, poprzez lodówki i zamrażarki, aż po monitory i przenośne klimatyzatory. Partnerstwo pozwoli ChiQ na zapewnienie optymalnych wrażeń oglądania meczów w domu dla fanów niemieckiego zespołu dzięki rewolucyjnym technologiom, które firma zintegrowała ze swoimi sprzętami, szczególnie telewizorami.

„Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwościami, jakie otwiera przed nami współpraca z BVB, jednym z najbardziej utytułowanych klubów piłkarskich świata, który bardzo wiele uwagi poświęca dbaniu o rozwój młodych talentów – powiedział Wu Jianbo, dyrektor generalny International Brand Operations Center (Międzynarodowego Centrum Działalności Marek) w Changhong. - To podejście jest zbieżne z filozofią naszej nowej przystępnej cenowo oferty CHiQ: ‘+More’.”

„Cieszymy się, że możemy przyjąć CHiQ do naszej wielkiej rodziny już trzeci rok z rzędu – powiedział Hanns Sieger, dyrektor ds. partnerstw międzynarodowych Borussi Dortmund. - Nasza kompleksowa współpraca pozwoli obu stronom na eksplorowanie nowych możliwości”.

Marka CHiQ została utworzona w 2014 r. przez Changhong, znanego chińskiego dostawcę artykułów użytkowych. Założona w 1958 r. i działająca już od 63 lat spółka Changhong rozwinęła się w zintegrowaną wielonarodową grupę, która specjalizuje się w działalności badawczo-rozwojowej oraz produkcji elektroniki użytkowej oraz związanych z nią kluczowych podzespołów. Wartość marki Changhong wzrosła w 2021 r. do niebotycznej kwoty 27 mld dolarów amerykańskich.

Nieprzerwanie angażując się w tworzenie połączonych domowych systemów elektronicznych, w których centrum jest człowiek, marka CHiQ zaznaczyła swoją obecność już w 11 krajach europejskich od czasu wejścia na ten rynek w 2017 r. Marka planuje w sposób ciągły zwiększać zasięg swojej działalności w regionie, skupiając się szczególnie na Włochach, Portugalii i Wielkiej Brytanii. CHiQ oczekuje, że umowa z BVB znacząco zwiększy rozpoznawalność marki w całej Europie.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1589793/image1.jpg

Źródło: Changhong Europe

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.08.2021, 13:26
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ