Newsletter

Chińskie miasto Yiwu debiutuje na Times Square w Nowym Jorku, demonstrując swoją otwartość

28.11.2018, 10:22aktualizacja: 28.11.2018, 10:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

HANGZHOU, Chiny, 27 listopada 2018 r. /PRNewswire/ - Reklama na temat cudów w Chinach i handlu w Yiwu zadebiutowała niedawno na słynnym Times Square w Nowym Jorku. W spocie zaprezentowano miasto Yiwu w Chinach jako węzeł łączący cały świat.

Zgodnie z reformą i otwarciem się kraju liczące się w skali kraju miasto w centralnej części wschodniej prowincji Zhejiang w Chinach wykorzystało wszystkie możliwości w zakresie ciągłego rozwoju i innowacji gospodarki.

Rok 2017 był 26 rokiem z kolei, kiedy rynek towarów drobnych w Yiwu zajął pierwsze miejsce w kraju wśród rynków specjalistycznych. Obszar rynku zajmuje ponad 6,4 miliona metrów kwadratowych i 75 000 sklepów, a sprzedawanych jest na nim ponad 1,8 miliona produktów, które trafiają do 210 krajów i regionów na całym świecie.

Nawet w obliczu wyłonienia się e-handlu, który niegdyś postrzegany był jako kryzys dla tradycyjnych rynków, miastu Yiwu udało się wykorzystać sytuację przez zmobilizowanie e-biznesu do kolejnej tury przemian.

Miasto wdrożyło program szkoleniowy mający na celu wytrenowanie 300 000 specjalistów od e-handlu w ciągu dwóch lat, założyło branżowy fundusz doradczy w zakresie e-handlu, uruchomiło parki e-handlu i podjęło prace w zakresie budowy platform e-biznesu łączących zewnętrzne platformy, w tym Alibaba, Amazon i eBay.

W 2017 r. poziom obrotu w e-handlu w Yiwu sięgnął 222 miliardy juanów i zanotował tym samym wzrost o 25,3%, z czego 22,1 miliarda juanów stanowił e-handel transgraniczny, którego poziom wzrósł o 38,2%.

Miasto Yiwu zdobywa także uznanie za aktywny udział w Inicjatywie Pasa i Drogi w minionych latach. Jak do tej pory uruchomiono dziewięć towarowych połączeń kolejowych z Yiwu do Azji Środkowej, Londynu i Hiszpanii, co wywarło wpływ na 34 kraje i regiony i objęło około 2000 różnych towarów i narzędzi produkowanych w Chinach.

Jednym z przykładów z roku 2017 jest połączenie kolejowe z Yiwu do Madrytu, które umożliwiło eksport chińskich produktów do 35 krajów. Połączenie Yiwu-Xinjiang-Europa, które liczy 13 052 km, jest najdłuższym połączeniem kolejowym na świecie.

Miasto Yiwu stało się światowym węzłem obrotu towarem w Chinach i osiągnęło zrównoważoną pozycję w imporcie i eksporcie, jako międzynarodowy sprzedawca i nabywca.

Miasto Yiwu zakupiło 1854 typy importowanych produktów z 121 krajów i regionów na całym świecie w pierwszych dziewięciu miesiącach 2018 r., co stanowi wzrost o 35,23% w porównaniu do roku ubiegłego.

Źródło: Codewise

KONTAKT:

Wu Shuang

tel. 86-10-63073498

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.11.2018, 10:22
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii