Newsletter

CHiQ przedłuża umowę sponsorską na imprezy Pucharu Świata FIS i zatrudnia narciarskiego mistrza Andreasa Wellingera na swojego nowego ambasadora marki

09.09.2024, 14:30aktualizacja: 09.09.2024, 14:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/CHiQ
PR Newswire/CHiQ

BERLIN, 9 września 2024 r. /PRNewswire/ -- 6 września br., w dniu inauguracji targów IFA 2024, CHiQ zorganizował uroczyste podpisanie na swoim stoisku przedłużenia umowy partnerskiej z FIS World Cup Events oraz Niemieckim Związkiem Narciarskim (DSV). Decyzja zwiększa rozpoznawalność CHiQ w świecie narciarstwa i otwiera nowy etap w jej marketingu sportowym.

W wydarzeniu wzięli udział Liu Jiang, prezes Changhong Holding Group Co., Ltd., oraz Helen Zhang, wicedyrektor generalna Changhong Co., Ltd., wspólnie z kilkoma innymi głównymi kierownikami. Umowa została przygotowana przez Jamesa Wu, dyrektora generalnego Changhong International Brand Business Center, Heiko Krausego, wiceprezesa Niemieckiego Związku Narciarskiego, i mistrza olimpijskiego w skokach narciarskich Andreasa Wellingera.

Puchar Świata w Narciarstwie FIS, coroczna impreza organizowana przez Międzynarodową Federację Narciarską i Snowboardową (FIS), jest jednym z głównych globalnych turniejów narciarskich, który rozbudza ogromną pasję wśród młodych na całym świecie. W listopadzie 2023 r. CHiQ ogłosił swoje partnerstwo z FIS World Cup Events, pielęgnując w ten sposób ścisłe relacje z fanami na całym świecie i znacząco podnosząc profil międzynarodowy marki.

Dwukrotny złoty medalista olimpijski Andreas Wellinger, który zdobył także dwa złote medale Mistrzostw Świata w Skokach Narciarskich FIS i łącznie osiem srebrnych medali w najważniejszych imprezach narciarskich, chwalił innowacyjne i inteligentne rozwiązania produktowe marki CHiQ, zwracając uwagę na ich zgodność z własnymi wartościami ciągłego dążenia do doskonałości i ciągłego stawiania sobie nowych wyzwań. Wellinger wyraził entuzjazm w związku ze współpracą, oczekując kreatywnej wymiany myśli i łączenia dynamicznych światów inteligentnych urządzeń gospodarstwa domowego i profesjonalnego narciarstwa.

Heiko Krause chwalił szybki rozwój w Europie marki CHiQ i przewidywał owocną współpracę w przyszłości. James Wu podkreślał przedłużenie umowy jako kluczowe dla globalnej ekspansji marki CHiQ, skupiając się na Europie. Dzięki partnerstwu CHiQ dąży do wykorzystania synergii, integracji zasobów i rozwijania swojej marki dzięki globalnemu zainteresowaniu, jakim cieszy się narciarstwo.

Obecnie firma CHiQ działa w ponad 40 krajach i regionach i jest obecna w największych gospodarkach. Jej solidna obecność na rynkach cyfrowych na ponad 30 głównych platformach e-commerce pozwala zaoferować kompleksowy wybór produktów, takich jak telewizory, lodówki, klimatyzatory, pralki i monitory.

CHiQ stał się też ważnym sponsorem międzynarodowych wydarzeń sportowych, w tym piłki nożnej, wyścigów, narciarstwa, rugby, tenisa i innych, rozszerzając swoje wpływy na światowej arenie sportowej. Dzięki realizowaniu kompleksowej strategii marketingu sportowego marka dąży do zwiększania międzynarodowej rozpoznawalności i budowania głębokiej łączności emocjonalnej z klientami z całego świata.

Źródło: CHiQ

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2499211/CHiQ_Renews_Sponsorship_of_FIS_World_Cup.jpg

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.09.2024, 14:30
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ