Newsletter

CIECH SA powołanie rady nadzorczej na kolejną kadencję.

23.05.2014, 20:30aktualizacja: 23.05.2014, 20:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 19/2014

Zarząd Ciech S.A. (Emitent) informuje, działając na podstawie § 5 ust. 1 pkt 22) i § 28 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (t. jedn. Dz.U z 2014 r. poz. 133), że w dniu 23 maja 2014 roku Zwyczajne Walne Zgromadzenie Ciech S.A. powołało Radę Nadzorczą Ciech S.A. na kolejną wspólną kadencję w składzie: Arkadiusz Grabalski, Zygmunt Kwiatkowski, Maciej Lipiec, Waldemar Maj, Mariusz Obszyński, Ewa Sibrecht-Ośka, Sławomir Stelmasiak.

Arkadiusz Grabalski- Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Od 1998 r. wpisany na listę radców prawnych w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. W latach 1995 - 1996 zatrudniony w Departamencie Prawnym Ministerstwa Przekształceń Własnościowych. Od 1996 do 1998 r. pracował w Creditanstaldt SCG Fund Management SA - firmie zarządzającej NFI Hetman SA. W latach 1998 - 2005 zatrudniony w White & Case, W. Daniłowicz, W. Jurcewicz Kancelaria Prawnicza Sp. k. Od 2005 r. wspólnik w Stolarek & Grabalski Kancelaria Prawnicza sp. k. Pan Arkadiusz Grabalski specjalizuje się w prawie rynków kapitałowych, transakcjach M&A, oraz transakcjach private equity. Istotną część jego praktyki zajmują procesy restrukturyzacyjne, prawo upadłościowe, pomoc publiczna oraz spory sądowe. Pan Arkadiusz Grabalski brał udział w procesach przygotowania spółek do prywatyzacji oraz zbywaniu akcji prywatyzowanych spółek inwestorom. Czynnie uczestniczył w procesach połączenia kilku banków oraz innych spółek, w tym spółek publicznych. Doradzał wielu spółkom w procesach ich upublicznienia (IPO), jak również przy kolejnych emisjach tych spółek, w tym emisjach obligacji zamiennych na akcje. Uczestniczył w procesie utworzenia jednego z pierwszych funduszy sekurytyzacyjnych. Reprezentował przedsiębiorców w procesach restrukturyzacyjnych, procesach pozyskania finansowania na działalność inwestycyjną, jak również znaczących sporach sądowych. Pan Arkadiusz Grabalski nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Ciech SA. Nie jest też wspólnikiem w żadnej konkurencyjnej spółce cywilnej, spółce osobowej oraz nie jest członkiem organów w innych konkurencyjnych wobec Spółki osobach prawnych. Nie figuruje również w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz. 1186).

Zygmunt Kwiatkowski - Absolwent Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej - Wydział Matematyki Fizyki i Chemii (1979). Ukończył studia podyplomowe dla kadry zarządzającej banków na wydziale Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim (1997). Ukończył studia doktoranckie na Wydziale Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Uzyskał tytuł Doctorate Major in Business Administration na University of Nort West Columbia (2004). Odbył kursy i szkolenia z zakresu analizy finansowej, zarządzania, instrumentów finansowych i zagadnień giełdy papierów wartościowych. W latach 2002 - 2006 pełnił funkcję Prezesa Zarządu Z.A. Puławy. W latach 2012 - 2011 był Prezesem Zarządu Wiko Company S.A. Aktualnie pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu Kruszywa Niemce S.A. oraz prowadzi własną działalność gospodarczą pod firmą Cooperation and Global Consulting Zygmunt Kwiatkowski. Zasiadał w radach nadzorczych Z.A. Puławy (2001-2002), Z.Ch. Police S.A. (2010), F.S. Holding w Lublinie (2002), ZAO AFK w Kiemierowie Rosyjska Federacja - budowa kombinatu przerobu drewna i P.P.M.B. Niemce S.A. Pan Zygmunt Kwiatkowski oświadcza, że nie jest wspólnikiem w żadnej konkurencyjnej spółce osobowej oraz nie jest członkiem organów w innych konkurencyjnych wobec spółki osobach prawnych, nie wykonuje też innej działalności poza wskazaną wyżej. Nie figuruje również w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz. 1186).

Maciej Lipiec - Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie (2000 r.), ukończył Małopolską Szkołę Administracji Publicznej/Uniwersytet w Kopenhadze z tytułem Master of Public Administration (MPA), był stypendystą na Uniwersytecie w Sztokholmie (School of Business). W latach 2000 - 2002 pracował w Commercial Union Financial Services i PTE Otwarty Fundusz Emerytalny BPH CU WBK. W latach 2002 - 2003 był zatrudniony w Ministerstwie Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w Departamencie EFS. W latach 2003 - 2004 pełnił funkcję doradcy Wiceprezesa Rady Ministrów, Ministra Gospodarki i Pracy w Ministerstwie Gospodarki Pracy. W latach 2004 - 2005 był dyrektorem Sekretariatu Wiceprezesa Rady Ministrów w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. W latach 2005 - 2011 był zatrudniony w Agencji Rozwoju Przemysłu S. A. Obecnie pełni funkcję prezesa zarządu w firmie Operator ARP Sp. z o.o. Posiada certyfikaty Project Manager PRINCE2 i Risk Manager. Zasiadał w radach nadzorczych w Krakowskich Zakładów Garbarskich S.A. (2005 - 2006), Operator ARP Sp. z o.o. (2007 - 2011) oraz Z.E. Elsen S.A. (od 2011). Pan Maciej Lipiec oświadcza, że nie jest wspólnikiem w żadnej konkurencyjnej spółce osobowej oraz nie jest członkiem organów w innych konkurencyjnych wobec spółki osobach prawnych, nie wykonuje też innej działalności poza wskazaną wyżej. Nie figuruje również w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz. 1186).

Waldemar Maj - Ukończył Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Warszawskiej (1980 r.), uzyskał doktorat w Instytucie Fizyki PAN (1989 r.) oraz stopień MBA w Harvard Business School w USA (1996 r.). Partner-założyciel Metropolitan Capital Solutions Sp. z o.o. SKA, firmy zajmującej się doradztwem strategicznym i corporate finance (od 4/2009 r.). Członek Rady Nadzorczej PZU SA (od 12/2009 r.), przewodniczący Komitetu ds. IPO (do 5/2010). Od 9/2007 do 6/2008 wiceprezes Zarządu ds. finansowych w PKN Orlen SA odpowiedzialny za pion finansowy i relacje inwestorskie; członek Zarządu AB Mazeikiu Nafta oraz przewodniczący Komitetu ds. Audytu Rady Nadzorczej Unipetrol a.s. Od 4/2005 do 8/2007 wiceprezes Zarządu Banku BGŻ SA (z rekomendacji Rabobank) odpowiedzialny za bankowość korporacyjną oraz skarbową. Od 7/2002 do 3/2005 członek Zarządu, a następnie prezes banku giełdowego DZ Bank Polska SA. W latach 2000-2002 senior associate w amerykańskiej firmie doradztwa strategicznego McKinsey & Company w Warszawie. W latach 1996 - 2000 senior investment officer w International Finance Corporation (Grupa Banku Światowego) w Waszyngtonie. W latach 1991 - 1994 doradca ministra finansów oraz prezes Fundacji Rozwoju Systemu Finansowego; przewodniczący Rady Nadzorczej Banku Gdańskiego SA (1993 - 1994). W latach 1981 - 1991 asystent, a następnie adiunkt w Instytucie Fizyki PAN; postdoctoral fellow w Kamerlingh Onnes Laboratorium w Lejdzie w Holandii. Odznaczony Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski. Pan Waldemar Maj nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Ciech SA. Nie jest też wspólnikiem w żadnej konkurencyjnej spółce cywilnej, spółce osobowej oraz nie jest członkiem organów w innych konkurencyjnych wobec Spółki osobach prawnych. Nie figuruje również w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz. 1186).

Mariusz Obszyński - Absolwent Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, Wydział Ekonomiczny.Pracował m.in. w Przedsiębiorstwie Eksploatacji Rurociągów Naftowych Przyjaźń S.A. jako członek zarządu, PGNiG SA jako doradca zarządu, dyrektor departamentu fuzji i przejęć w Agencji Rozwoju Przemysłu SA oraz dyrektor biura nadzoru właścicielskiego spółki Nafta Polska SA. Obecnie zatrudniony na stanowisku Dyrektora Biura Strategii, Analiz i Nadzoru Właścicielskiego w OLPP Sp. z o.o. W trakcie swojej dotychczasowej pracy zasiadał w radach nadzorczych następujących podmiotów: Rafineria Czechowice SA, Zakłady Chemiczne Police S.A., Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A., Grupa LOTOS S.A., PERN Przyjaźń S.A., OLPP Sp. z o.o. oraz Naftoserwis Sp. z o.o. Pan Mariusz Obszyński oświadcza, że nie jest wspólnikiem w żadnej konkurencyjnej spółce osobowej oraz nie jest członkiem organów w innych konkurencyjnych wobec spółki osobach prawnych, nie wykonuje też innej działalności poza wskazaną wyżej. Nie figuruje również w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz. 1186).

Ewa Sibrecht-Ośka - Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, Wydział Prawa. Od 1994 r. radca prawny - aplikacja radcowska w Warszawie. Od 1991 do 2001 r. zatrudniona w Departamencie Prawnym Ministerstwa Finansów. Równolegle: 1992 - 1995 - zatrudnienie w banku, 1995 - 1996 zatrudniona w Kancelarii Prawniczej Baker McKenzie, 1998 - 2001 Kancelaria Prawnicza Cavere, 2000 - 2001 zatrudniona w Urzędzie Komitetu Integracji Europejskiej. W latach 2001 - 2006 pracowała w Nafcie Polskiej S.A. W latach 2006 - 2007 była radcą prawnym w Korporacji Polskie Stocznie S.A. W roku 2007 r. - radca prawny w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy Biuro Nadzoru Właścicielskiego oraz w Progres Services Sp. z o.o. Od listopada 2007 r. radca ministra w DNWiPI w Ministerstwie Skarbu Państwa; od maja 2009 r. Dyrektor Departamentu Analiz w Ministerstwie Skarbu Państwa. Obecnie Dyrektor Departamentu Nadzoru Właścicielskiego w Ministerstwie Skarbu Państwa. Pani Ewa Sibrecht-Ośka uczestniczyła w pracach nad projektem ustawy o doradztwie podatkowym i ustawie o postępowaniu kompensacyjnym w podmiotach o szczególnym znaczeniu dla polskiego przemysłu stoczniowego oraz w przygotowaniu Grupy LOTOS S.A. do debiutu giełdowego. Ponadto uczestniczyła w procesie prywatyzacji sektora Wielkiej Syntezy Chemicznej (Zakłady Chemiczne Organika Sarzyna S.A. oraz Zachem S.A.) - uczestnictwo w projekcie przygotowania zbycia akcji spółek inwestorom, w tym odbiór analiz przedprywatyzacyjnych, umowy z prywatyzowanymi spółkami oraz negocjacje umów z inwestorami w tym zagadnienia pomocy publicznej. Pani Ewa Sibrecht-Ośka oświadcza, że nie jest wspólnikiem w żadnej konkurencyjnej spółce osobowej oraz nie jest członkiem organów w innych konkurencyjnych wobec spółki osobach prawnych. Nie figuruje również w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz. 1186).

Sławomir Stelmasiak - Absolwent Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Chemii. Studia podyplomowe z zakresu mediacji i negocjacji (Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu 1998), audytu wewnętrznego (Wyższa Szkoła Handlu i Rachunkowości w Poznaniu 2010) oraz Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie 2012). Studia Doktoranckie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. W 1997 roku zdał egzamin dla członków rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa. Od 2003 roku członek Rady Nadzorczej MPK Poznań Sp. z o.o. Brał udział w licznych szkoleniach, stażach i konferencjach na temat ochrony środowiska, finansowania inwestycji w ochronie środowiska, rynku energii oraz odnawialnych źródeł energii. Od 1988 roku prowadził działalność gospodarczą, indywidualną oraz jako udziałowiec i akcjonariusz spółek prawa handlowego. Brał udział w projektach inwestycyjnych jako członek organów zarządzających i nadzorczych, w branży handlowej, nieruchomości, wydobywczej, chemicznej. W latach 1998-2010 członek władz Wielkopolskiego Zrzeszenia Handlu i Usług. Członek Rady Finansowej i doradca Rektora Wyższej Szkoły Handlu i Usług w Poznaniu. W latach 2008 - 2010 w GK Enea - doradca Zarządu ds. odnawialnych źródeł energii, oraz Prezes Zarządu BHU S.A. (Grupa Enea). Obecnie Prezes Zarządu Stomil-Poznań S.A. Pan Sławomir Stelmasiak oświadcza, że nie jest wspólnikiem w żadnej konkurencyjnej spółce osobowej oraz nie jest członkiem organów w innych konkurencyjnych wobec spółki osobach prawnych, nie wykonuje też innej działalności poza wskazaną wyżej. Nie figuruje również w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz. 1186).

Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 22) i § 28 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa niebędącego państwem członkowskim.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi abs/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.05.2014, 20:30
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ